AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 er det et nytt tv-program? I så fall har jeg (heldigvis) ikke hørt om det. Kan ikke tenke meg noe mindre interessant. Det tangerer faktisk opptak av NRKs værmeldinger fra åttitallet. 3
Bernardette Skrevet 12. april 2012 #4 Skrevet 12. april 2012 Jeg liker det Forstår godt at du skriver som anonym. 8
Casall Skrevet 12. april 2012 #5 Skrevet 12. april 2012 er det et nytt tv-program? I så fall har jeg (heldigvis) ikke hørt om det. Kan ikke tenke meg noe mindre interessant. Det tangerer faktisk opptak av NRKs værmeldinger fra åttitallet. Det er en "oppfølger" av Unge mødre, bare at nå gifter de seg.
Strange Doll Skrevet 12. april 2012 #6 Skrevet 12. april 2012 Jeg ble veldig skuffet faktisk. Forventet meg noe mye bedre.
Casall Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Jeg inrømmer glatt at jeg ser på både det, unge mødre og unge mødre DK. Ble ikke skuffet egentlig, hadde ikke forventet noe særlig. Litt sjokkert over hun Rikke, 18 år og skal gifte seg med en på over 30 som har en datter på 15. Røyker som en svamp, og kjøpte brudekjolen på sånn bod på en campingplass (?). Jaada. Hun Tina virker fornuftig da, veldig pen og! 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 Jeg liker også hun Tina. Desverre syns jeg ikke brudekjolen satt spesielt pent på hun. Foran ja, men bak så den altfor liten ut. Hun Rikke har litt høy hary faktor, men jeg syns hun virker veldig snill og ålreit likevel.
Casall Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 Jeg er enig i at kjolen til Tina ikke var så fin bak, men synes den var veldig fin foran!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 Tina har forresten blogg. http://tinamarielle.blogg.no/
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 Jeg inrømmer glatt at jeg ser på både det, unge mødre og unge mødre DK. Ble ikke skuffet egentlig, hadde ikke forventet noe særlig. Litt sjokkert over hun Rikke, 18 år og skal gifte seg med en på over 30 som har en datter på 15. Røyker som en svamp, og kjøpte brudekjolen på sånn bod på en campingplass (?). Jaada. Hun Tina virker fornuftig da, veldig pen og! Hehe, keep it classy, sier jeg bare.
frøkna Skrevet 13. april 2012 #12 Skrevet 13. april 2012 Noe mer oppmerksomhetssyke unge piker skal man lete lenge etter!
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #13 Skrevet 13. april 2012 Er ikke hun Rikke venninne med hun skikkelig tykke (som drev med hest og ikke hadde jobb) fra forige sesong av Unge Mødre? Ser virkelig ut som henne på utdrikkningslaget, hvertfall.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #14 Skrevet 13. april 2012 Er ikke hun Rikke venninne med hun skikkelig tykke (som drev med hest og ikke hadde jobb) fra forige sesong av Unge Mødre? Ser virkelig ut som henne på utdrikkningslaget, hvertfall. Skikkelig tykk syns jeg ikke hun var, men ja det er samme jente så vidt jeg kan se.
UneMi Skrevet 13. april 2012 #15 Skrevet 13. april 2012 Ble ekstremt sjokka over Rikke. Med tanke på at de som regel filmer noen få timer om gangen, røyker hun ekstremt mye, MED ungen på armen eller rundt seg. Føler vel ikke at hun er så ekstremt voksen. Oppførselen hennes ovenfor mannen og moren er også litt merkelig. Syns selvfølgelig Marthe var veldig sjarmerende da
Rikkee1992 Skrevet 4. mai 2012 #16 Skrevet 4. mai 2012 Det er faktisk mye dere IKKE ser på tv.. Det er kun en liten del av livet mitt.. Og JA , det er meg som er kusinen til hu "svært tykke" som dere kaller henne.. Men dere skal vite en ting, jeg er så stolt jeg, av meg selv, og familien min.. Jeg er bare meg selv, er ikke det bra nok så gi beng i og se på da vel ?? Ikke værre enn det... :-) Og hva jeg gjør og ikke gjør rundt min egen datter har vel strengt talt ikke dere noe med ?? Jenta mi har det bra, og det er vel ikke deres barn jeg har på armen vel ?? Skjerp dere !!
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #17 Skrevet 4. mai 2012 Synes Rikke virker som er artig dame jeg, med en utenom det vanlige stil. Ikke noe galt i det. Men røyking er jeg selvsagt ikke noe fan av da, og heller ikke det å ikke ta passiv røyking alvorlig. Selve serien er så som så. Men jeg er ikke noe stor fan av unge mødre heller da.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #18 Skrevet 4. mai 2012 Det er faktisk mye dere IKKE ser på tv.. Det er kun en liten del av livet mitt.. Og JA , det er meg som er kusinen til hu "svært tykke" som dere kaller henne.. Men dere skal vite en ting, jeg er så stolt jeg, av meg selv, og familien min.. Jeg er bare meg selv, er ikke det bra nok så gi beng i og se på da vel ?? Ikke værre enn det... :-) Og hva jeg gjør og ikke gjør rundt min egen datter har vel strengt talt ikke dere noe med ?? Jenta mi har det bra, og det er vel ikke deres barn jeg har på armen vel ?? Skjerp dere !! Synes du skulle skamme deg!, med tanke på all den røykingen. Barnet ditt fortjener ikke astma pga. dine dumheter! 20
Rikkee1992 Skrevet 4. mai 2012 #19 Skrevet 4. mai 2012 Synes du skulle skamme deg!, med tanke på all den røykingen. Barnet ditt fortjener ikke astma pga. dine dumheter! Men da syntes jeg du skal fortsette og syntes det.. Er vel strengt talt ikke dine "dummheter" ?? Syntes dere burde tenke dere litt om før dere utaler dere om ting dere faktisk ikke har noe greie på... Jeg vet best hva jeg gjør og ikke gjør rundt min egen datter... Hva dere ser på tv er en mini del av livet mitt.. Noe og tenke på kansje ?
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2012 #20 Skrevet 4. mai 2012 Når man er med på ett tv program som unge mødre må man vente seg både positiv og negativ respons. Sånn er det bare. Når det er sagt så syns jeg du virker som en søt jente, og syns det var morsomt å følge noen som gikk litt utenfor boksen. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå