Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 #1 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg så en hund i dag, den var så utrolig søt. Den var brun, korthåret. Golden retriver lignende fjes, men ingen golden retriver heller ingen labrador. Vet dette var en vag beskrivelse, men er det noen som kan hjelpe meg med hvilken rase dette kan ha vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zala Skrevet 20. januar 2004 #2 Del Skrevet 20. januar 2004 Nova Scotia Duck Tolling retriever? http://www.webfalch.com/tollertreff/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Skrevet 20. januar 2004 #3 Del Skrevet 20. januar 2004 Hadde den en slankere kroppsbygning enn Retriever rasene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #4 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg tror den var mer korthåret enn den du viste Zala. (selvom den og var utrolig fin) Jeg tror ikke den var så mye slankere enn golden retriver, men kanskje enn labrador (pleier ikke de å se litt lubbne ut?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 21. januar 2004 #5 Del Skrevet 21. januar 2004 Curly Coated Retriever? Chesapeake Bay Retriever? Flatcoated Retriever (finnes også i brun)? Ellers så finnes Howavart i gul/brun over hele kroppen (uten sort altså) og likner veldig på Golden Retriever. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #6 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei. Takker for mange svar. Tror jeg har funnet svaret Det var nok en Chesapeake bay retriever. Utrolig fine hunder! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 21. januar 2004 #7 Del Skrevet 21. januar 2004 Hei. Takker for mange svar. Tror jeg har funnet svaret Det var nok en Chesapeake bay retriever. Utrolig fine hunder! :D Og vanvittig sta, strie og ellers rimelig krevende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå