Gå til innhold

Mannen min er en uansvalig idiot!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I desember fik mannen min er stygt kutt i foten men lege skulle han ikke til. Han gikk og skylte foten i vann, satte på et plaster og ville ikke snakke mer om det. Spurte jeg om å få se på såret fikk jeg nei og beskje om å slutte å "mase og lage oppstyr for ikkeno.

Siden da har jeg sett at foten har vært hoven men han har gått med sokker og jeg har ikke fått se han barbent. <i januar i år fikk vi nye naboer, superhyggelige og hun er spesialsykepleier. Vi hadde de over på kafe og min mann satt som vanlig med sokkene på. Etter en stund spurte hun ham om han slet med hoven fot. Hun så at den ene var større enn den andre. Jeg sa at han hadde et sår etter et kutt i des og mannen min kastet er stygt blikk på meg.

Så tok han av sokken og ytre del av foten var helt blålilla. Naboen sa ingenting, hun bare ringte en kollega på sykehuset. Så forklarte hun at dette var koldbrann og at han staks måtte på sykehus.

Så i natt fikk min mann amputert tre tær på høyre fot. Alt på grunn av hans dumhet. Jeg er så sint. Vi har 3 barn og han er så drit uansvarlig.

Beklager skrivefeil, er bare så opprørt. Hva faen liksom!!!!

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil jeg uttrykke min medfølelse.

Så må jeg spørre... Har det gått 4 måneder uten at du har sett mannen din uten sokker...?

Noen menn har vanskelig for å innse/innrømme at de trenger hjelp, spesielt å innrømme at de har vondt kan sitte langt inne. Din mann har vært en idiot som ikke har søkt hjelp. Samtidig klarer jeg ikke helt å legge fra meg tanken om at du ikke har sett ham uten sokker på 4 måneder. Du har registrert at han har hoven fot, til tross for sokkebruken. Jeg hadde sent partneren min til legen lenge før det, i alle fall krevd å se foten uten sokk, også det lange før det hadde gått 4 måneder.

• Liker 5
Skrevet

D kommer av at menn er noen gedigne pyser som svimer av bare de ser ei nål eller sprøyte. I tillegg er de redd for smerten fordi den får dem til å føle seg puslete.! Kvinner er sterkere fordi vi takler fødsler og menstruasjoner.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dustemann..

håper han har lært da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt rart jeg da at mannen din nekter å vise foten sin til deg. Men viser den frem til naboen. Er det vanlig at naboer spør og graver om andres helsetilstander?

Og som noen andre her oppe sier. Du har ikke sett foten hans på 4måneder? Du har ikke lagt merke til at han halter eller har gitt uttrykk for smerte? For det må jo ha vært smertefullt?

Prøver ikke å legge skylden på deg altså. Jeg bare synes hele greia høres ganske usannsynlig ut.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Veldig dum oppførsel av mannen din. Dette blir sikkert tungt for deg framover i og med at han blir handikappet en stund.

Klem :klemmer:

• Liker 1
Skrevet

Det er desverre en kjensgjerning at menn steller bedre med bilen eller bikkja enn egen helse.

• Liker 5
Skrevet

Dette er nok nokså vanlig blant mange menn.

Har en far som nektet å dra til sykehuset og det var ikke gøy å våkne opp midt på natten når man hørte han falle om på gulvet, ambulanse ble tilkalt osv osv

Og han har ikke lært. Skader seg eller har vondt, men nekter å gå til lege. Farfar er akkurat likedan også.

Og det er forferdelig vanskelig å få dem til legen også så det er ikke alltid bare å sende dem til legen :(

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva problemet er? Er det det at han var uforsiktig og skadet seg? Slikt skjer selv den beste. Er det det at han fikk koldbrann? Han kan vel ikke noe for at han ble syk. Så hva er problemet? Han burde ikke ha vist frem foten? Det kan jeg være enig i. Han burde heller ha holdt dette for seg selv heller enn å bry andre med sine problemer.

Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva problemet er? Er det det at han var uforsiktig og skadet seg? Slikt skjer selv den beste. Er det det at han fikk koldbrann? Han kan vel ikke noe for at han ble syk. Så hva er problemet? Han burde ikke ha vist frem foten? Det kan jeg være enig i. Han burde heller ha holdt dette for seg selv heller enn å bry andre med sine problemer.

Tuller du eller?

Skjønte du virkelig ikke hva problemet var?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tuller du eller?

Skjønte du virkelig ikke hva problemet var?

Han blir kalt en idiot fordi han fikk koldbrann?

Skrevet

Det er desverre en kjensgjerning at menn steller bedre med bilen eller bikkja enn egen helse.

Detta var for slags oppgulp da?

Hvis dette er tilfellet mellom deg og din mann så må du løpe, sånn skal det ikke være!

Gjest alille
Skrevet

Jeg forstår ikke helt hva problemet er? Er det det at han var uforsiktig og skadet seg? Slikt skjer selv den beste. Er det det at han fikk koldbrann? Han kan vel ikke noe for at han ble syk.

Kan ikke noe for at han ble syk? Hadde han gått til legen for 4 måneder siden hadde han ikke blitt syk, så jo, det kunne han noe for.

Hva problemet er? Problemet er at TS sin mann måtte amputere 3 tær fordi han nektet å gå til legen.

• Liker 3
Gjest Cessie
Skrevet

Må vel tilstå at jeg har lavere terskel for å ringe veterinærvakta enn legevakta jeg også...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

skjønner at du blir irritert! men det er hans egen feil så han har ingen andre å skylde på enn seg selv..så får han bare gå med et par tær mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke noe for at han ble syk? Hadde han gått til legen for 4 måneder siden hadde han ikke blitt syk, så jo, det kunne han noe for.

Hva problemet er? Problemet er at TS sin mann måtte amputere 3 tær fordi han nektet å gå til legen.

Det er faktisk ikke normalt å gå til legen for et lite kutt. Det pleier leges av seg selv. Det er rart at det gikk så ille i hans tilfelle. Men han tok det som en mann i alle fall.

Gjest Grønnblomst
Skrevet

Først vil jeg uttrykke min medfølelse.

Så må jeg spørre... Har det gått 4 måneder uten at du har sett mannen din uten sokker...?

Noen menn har vanskelig for å innse/innrømme at de trenger hjelp, spesielt å innrømme at de har vondt kan sitte langt inne. Din mann har vært en idiot som ikke har søkt hjelp. Samtidig klarer jeg ikke helt å legge fra meg tanken om at du ikke har sett ham uten sokker på 4 måneder. Du har registrert at han har hoven fot, til tross for sokkebruken. Jeg hadde sent partneren min til legen lenge før det, i alle fall krevd å se foten uten sokk, også det lange før det hadde gått 4 måneder.

Han har vel sex med sokkene på da. :gjeiper:

Gjest alille
Skrevet

Og selv om mannen har vært dust, TS, så trenger ikke du være sur på han nå. Han har fått sin straff, at du går rundt og er sint vil ikke gjøre noe fra eller til, han er sikkert sint på seg selv også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...