fridr Skrevet 12. april 2012 #21 Skrevet 12. april 2012 Jeg har også store konsentrasjonsproblemer. Jeg sitter og stirrer ut i lufta, gjør husarbeid, tenker på bryllupet og alt som skal gjøres til det... at vi skal flytte, at jeg skal begynne å jobbe til høsten osv... Aldri er leiligheta så ren og ryddig som når det er eksamen rundt hjørnet! Jeg har en 15 siders eksamen som skal inn om en uke, og jeg har ikke ooork til å tenke på å skulle lese og skrive... Skal i tillegg øve til piano- og sangeksamen, skrive 3 nye låter til torsdag om 2 uker... Du kan si jeg sliter, men jeg har nå gått snart 6 år på universitetet, og jeg har stått på alle fag :gjeiper: (noen dårlige resultater også da, but still) så jeg trooor jeg klarer det i år også! Jeg har kanskje ikke noe å hjelpe deg med, men du har min dypeste medfølelse! Vet veeeeldig godt hvordan det er, og det er PISS!
KaDust Skrevet 13. april 2012 Forfatter #22 Skrevet 13. april 2012 Greia er at man bør få med seg omtrent alt i disse bøkene. Lesingen er jo mest på oppgaveløsing, men det er jo også ting man må lese, og eksempler å se på. Men nå har jeg lastet ned eksamenene som er brukt de siste tre årene, så skal jeg bare øve på de. Mattelærern min anbefalte dette, så da får jeg bare prøve å gjøre det. Takk for støtte for de som gir det, og takk for tips for de som gjør det. Får håpe jeg er litt mer effektiv idag!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå