Gå til innhold

Reaching for perfection

Perfection

Anbefalte innlegg

Takk! Nei, gjør nok ikke det. Har tredemølle hjemme. :)

14.04.12

22:22

Travel dag. I dag har jeg vært på shopping og kjøpt meg nye klær! Har gått ned en buksestørrelse! Nå bruker jeg bare 31 i vidde, brukte 32/33 før. Kanskje jeg da passer str. 40 i bukser også? Fått kjøpt meg litt nye klær iallefall, så er fornøyd. :)

I dag har jeg hverken trent eller spis ordentlig. Er utslitt etter en lang dag og har spist bare drittmat. Har til og med spist på McDonalds! Og det gjør jeg kanskje 1-2 ganger i året! Fy skamme meg. Skal stå opp til normal tid i morgen og trene, tror jeg. Ja. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk du trent igår?

Deilig at du har gått ned en størrelse da! Tror kanskje du vil passe str 40, om du er 31 i livet på jeans? Hmm, du må nesten bare prøve. Det er vel litt forskjellig fra plagg til plagg også tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • 2 år senere...

Her er det lenge siden jeg har vært. Over 2 år, faktisk.

Herregud, så mye som har endret seg på disse 2 årene! Nei, jeg har ikke fått drømmekroppen. Jeg har derimot gått betraktelig nedi vekt i forhold til det bildet jeg har postet tidligere i denne tråden (som nå er slettet). Jeg gikk ned 20 kg helt uten videre, jeg har absolutt ingen aning om hvordan jeg gjorde det eller hva som skjedde, men jeg gikk iallefall ned. La derimot på meg 10 kg igjen når jeg og eksen (ja, han er ex nå, takk gud for det) flyttet sammen. Når han flyttet ut, gikk jeg ned 5 kg igjen og nå står jeg mellom 70 kg og 73 kg.

Vondt å finne en slik dagbok, og vite at jeg har prøvd i flere år men ikke kommet noen vei. Har dog gått ned noen kg da, jeg ser at jeg er tynnere nå enn jeg var på det bildet som jeg postet her for 2 år siden. Litt motiverende var det jo.

Edit: Eh, jeg forvirrer meg selv, jeg har visst ikke gått ned siden jeg tok det bildet....? Men jeg er jo litt slankere? Jaja! Dette med vekt er ikke så enkelt.

Skal skrive mer senere, men tror kanskje jeg skal begynne å skrive her igjen.

Endret av Perfection
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...