AloeVera Skrevet 11. april 2012 #1 Skrevet 11. april 2012 Inneholder denne muk? Står bare kyllingkjøtt 64%, vann, tapioskastivelse, hvetemel, salt, tørket løk og krydder. Men kan det være muk i fordi? I så fall kaster jeg det.
Zzyzx Skrevet 12. april 2012 #2 Skrevet 12. april 2012 Kaste mat? Hvis den er kjøpt på Rema så er det ikke MUK i den. Dessuten skal MUK merkes, så hvis det ikke står MUK så skal det ikke være det i den heller. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #3 Skrevet 12. april 2012 Herrefred, skal alle de unge kaste mat fordi det er MUK i nå da.. Og nei, det er ikke MUK i det produktet der. Solvinge generelt er vel helt uten MUK. 3
AloeVera Skrevet 12. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2012 Ja, om det hadde vært muk i det hadde jeg kastet det og aldri kjøpt det igjen! Men jeg vet at om det skal merkes om det inneholder muk, men i følge forbrukerrådet er det mange som enda ikke gjør det.
AloeVera Skrevet 12. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. april 2012 speilvender du bildene dine? Hehe, tok bildet raskt med photoboth så da ble det sånn ;p Var mer for å vise hva jeg snakket om da jeg ikke fant det på google
Zzyzx Skrevet 12. april 2012 #7 Skrevet 12. april 2012 Ja, om det hadde vært muk i det hadde jeg kastet det og aldri kjøpt det igjen! Hvorfor det? Dauer du om du får i deg muk? Du får ta en telefon til produsenten og spørre da, men Rema har uttalt at de ikke bruker muk i Solvinge-produktene. 1
AloeVera Skrevet 12. april 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. april 2012 Hvorfor det? Dauer du om du får i deg muk? Du får ta en telefon til produsenten og spørre da, men Rema har uttalt at de ikke bruker muk i Solvinge-produktene. Jeg dør nok ikke nei. Men tror jeg rett og slett ikke hadde greid å spist det om jeg hadde visst hva det var. Det er jo ikke kjøtt. Det er jo beinmarg, slingser og all slags dritt. Jeg vet at jeg har spist det før, og jeg lever enda. Er bare det at når jeg er klar over hva det faktisk inneholder så blir det værre å faktisk svelge det.
Gjest fjosa Skrevet 12. april 2012 #9 Skrevet 12. april 2012 Jeg hadde vært mer bekymret for frityrskorpen rundt.. 7
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #10 Skrevet 12. april 2012 Jeg dør nok ikke nei. Men tror jeg rett og slett ikke hadde greid å spist det om jeg hadde visst hva det var. Det er jo ikke kjøtt. Det er jo beinmarg, slingser og all slags dritt. Jeg vet at jeg har spist det før, og jeg lever enda. Er bare det at når jeg er klar over hva det faktisk inneholder så blir det værre å faktisk svelge det. Hvorfor er det verre å spise beinmarg enn å spise muskler? 5
AloeVera Skrevet 12. april 2012 Forfatter #11 Skrevet 12. april 2012 Hvorfor er det verre å spise beinmarg enn å spise muskler? Har jeg sagt det? Jeg vil tro det er like ille å spise begge deler jeg.
Gjest alille Skrevet 12. april 2012 #12 Skrevet 12. april 2012 Har jeg sagt det? Jeg vil tro det er like ille å spise begge deler jeg. Du er vegetarianer altså? Og så kjøper du kylling? Skjønner ingenting jeg... Beinmarg kan forøvrig være ganske så godt, kokte margebein (av rein) i påska jeg, namnam! 4
Karmosin Skrevet 12. april 2012 #13 Skrevet 12. april 2012 Du troller, ikke sant? Kjøtt er muskler. 4
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #14 Skrevet 12. april 2012 Har jeg sagt det? Jeg vil tro det er like ille å spise begge deler jeg. Ja, du har på en måte det.
Zzyzx Skrevet 12. april 2012 #15 Skrevet 12. april 2012 Du troller, ikke sant? Kjøtt er muskler. Må vi finne karbonadedeigtråden? 4
Djungelvrål Skrevet 12. april 2012 #16 Skrevet 12. april 2012 Jeg dør nok ikke nei. Men tror jeg rett og slett ikke hadde greid å spist det om jeg hadde visst hva det var. Det er jo ikke kjøtt. Det er jo beinmarg, slingser og all slags dritt. Jeg vet at jeg har spist det før, og jeg lever enda. Er bare det at når jeg er klar over hva det faktisk inneholder så blir det værre å faktisk svelge det. Da spiser du vel ikke pølser heller da?
AloeVera Skrevet 12. april 2012 Forfatter #17 Skrevet 12. april 2012 Kjøtt er muskler? Jaja, jeg elsker kjøtt/muskler jeg. Men det må være rent kjøtt Nei, pølser spiser jeg ikke
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #18 Skrevet 12. april 2012 "Jeg aner ingenting om maten jeg spiser til vanlig, men med én gang de forteller om noe ekkelt på TV er det helt krise å spise noe annet enn ren mat. " 8
AloeVera Skrevet 12. april 2012 Forfatter #19 Skrevet 12. april 2012 "Jeg aner ingenting om maten jeg spiser til vanlig, men med én gang de forteller om noe ekkelt på TV er det helt krise å spise noe annet enn ren mat. " Hehe, kan virke litt sånn ja Nei, men jeg synes ikke rent kjøtt er ekkelt. Slik er jeg. Men etter å ha lest om muk synes jeg det er ekkelt og vil gjerne ikke spise det. Slik er jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå