Gå til innhold

Amazing Race Norge


challenger

Anbefalte innlegg

Herregud så håpløse tvillingene var til å sparke den stokken. :legrine:

Og så utrolige mange hissige krangler det var på Floating Market. :legrine:

Jeg og mannen vet at vi aldri kunne blitt med på noe sånt for jeg hadde skjelt han ut hele tiden. Jeg er rask og forventer at ting skal skje og fungere med en gang, mens mannen er litt treg og vimsete. Ingen god kombo i stressede situasjoner nei. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shalott

Må si jeg synes litt synd på Vilde. De har hatt mye uflaks med drosjesjåfører, og i tillegg var hennes lagkamerat egentlig fornøyd med å ryke ut, virket det som. Ble overraska over at Cathrine og Michelle klarte å redde seg denne gangen også, det virka som de lå mange timer bak de andre. Tvillingene sliter også mye i løpet av etappene, men klarer igjen og igjen å komme inn til en brukbar plassering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heiet ikke på blondinene i begynnelsen, men jammen er de fightere! Synes de fortjente mer å bli i konkurransen enn Bjarne & Vilde - Bjarne hadde jo tydeligvis gitt opp helt, og de har jo ligget bakerst nesten hele tida. Heier masse på Karim & Khabat, blondinene og Julie & Vichy. Bodøgutta er også tøffe!

Syns sist episode hadde litt "Fear factor"-vibber, håper de har oppgaver som er mindre ekle i neste episode :gjeiper: Håper de får reise videre til et nytt land, men syns ikke det så sånn ut på forhåndsvisningen av neste episode.

Gleder meg til hver episode, veldig bra at det er mer enn én gang i uka! :jepp: Bare 4 dager til neste allerede ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte det helt denne uken, kan noen skrive episoderesymé?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frank: "Iiiivar", "åh Ivar da", "kom igjen nå Ivar", "Iiivaaaar", "skjerp deg, Ivar!". :fnise: Som han der maser på broren sin altså:P Synes de to er fantastisk søte!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte det helt denne uken, kan noen skrive episoderesymé?

Lagene drar til Hanoi. Der skal de finne en park med en Lenin-statue. De fleste lagene klarer dette rimelig greit, men Vilde og Bjarne sliter igjen med en drosjesjåfør som ikke har peiling. De roter lenge, kommer til feil park (som koster masse penger å komme inn i), og havner langt etter.

Neste ledetråd er et bilde av John McCain i uniform. De skal reise til det stedet der uniformen hans befinner seg. Flere av lagene møter en vietnameser som er villig til å vise dem, men som viser helt feil sted. Karim/Khabat er igjen i ledelsen, de skal nå reise med buss ut på den vietnamesiske landsbygda. De kommer, som eneste lag, på første buss. Flesteparten av lagene kommer med buss nummer to, mens Bjarne/Vilde ikke har klart å ta noe innpå.

I landsbyen skal de finne en kirke med neste ledetråd. De andre lagene finner den lett, mens Michelle og Cathrine virkelig sliter. De kjører voldsomt feil, og er innom flere kirker. De kommer langt etter de andre. Neste oppgave er valgoppgaven. De skal enten ribbe kylling eller bygge fuglebur. Bjarne og Vilde bygger bur, resten ribber kylling. Byggeoppgaven er mer tidkrevende.

Neste oppgave er å drikke slangeblod og spise slange. Dette er oppgaven der kun en av deltakerne utfører den. Julie har slangeskrekk og Frank/Ivar er svært redde. På reisen til restauranten var det Karim/Khabats tur til å slite i taxi, og de mistet ledelsen. Det er hele tiden jevnt mellom dem og Bodø-brødrene. Bakerst ligger blondinene og Vilde/Bjarne. Sistnevnte har nå brukt opp alle pengene, men får likevel drosje til siste oppgave.

Siste oppgave er et slags spill som innebærer logisk tenking. Det er her venneparet får sitt handicap for å ha kommet sist forrige gang. Deres oppgave er vanskeligere å løse, og de taper mot blondinene på grunn av dette.

Rekkefølgen i mål er:

1) Morten og Truls

2) Karim/Khabat (denne pusleoppgaven gikk greit)

3) Ivar og Frank

4) Kari og Bjørn

5) Cathrine og faren (husker ikke navnet)

6) Julie og Vichy

7) Cathrine og Michelle

8) Bjarne og Vilde

Siste paret er ute. Bjarne virker ikke spesielt lei seg over det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg heier på frank og ivar og cathrine og michell. håper det er far og datter eller de gifte som ryker neste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med AB over her, jeg heier også på Frank/Ivar og Cathrine/Michelle, men håper også at Julie/Vichy går videre :) Synes de gifte stresser mer enn de andre, eller viser det mer i alle fall, blir stressa av å se de :fnise: Jammen glad det ikke er meg der på skjermen, jeg hadde aldri taklet noe sånt :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg ikke det er noen fasit på, det skal jo være litt overraskende. :)

Jeg hadde håpet ekteparet skulle ryke i dag for jeg irriterer meg så innmari over kjeftinga til dama. Fyttigrisen som hun gnåler! :kjefte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Solsmil

Jeg synes det var så synd at Julie og Vichy røk ut :( Hadde håpet på ekteparet, evt far og datter. Herregud, jeg irriterer meg så syyyykt over hun kari (i ekteparet). Hun gjør ikke annet enn å syte, og hvert eneste ord som kommer ut av kjeften hennes er negativt rettet mot mannen. :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Michelle er den mest irriterende der, håper de går ut neste gang, så Kari og Bjørn. Skulle ønske Julie og Vichy kom lengre, samme med Bjarne og Vilde. Tvillingene er også rimelig irriterende, de er jo håpløse og snakker ALLTID med sytestemme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke det er noen fasit på, det skal jo være litt overraskende. :)

Jeg hadde håpet ekteparet skulle ryke i dag for jeg irriterer meg så innmari over kjeftinga til dama. Fyttigrisen som hun gnåler! :kjefte:

Skjønner godt at hun gnåler jeg, mannen er jo håpløs..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på Frank&Ivar og Kalim&Khabat. De falske blondinene kan godt dra hjem. Jeg synes de var litt morsomme i begynnelsen, men nå irriterer de bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...