Gå til innhold

Amazing Race Norge


challenger

Anbefalte innlegg

Noen som ser på? Hva synes dere+ Noen favoritter så langt? :)

Må si jeg har litt sansen for tvillingene jeg, de virket så gode og søte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser tilfeldigvis på det, selv om jeg ikke har fått med meg at det skulle starte :) Har sett på den amerikanske versjonen innimellom.

Har også fått sansen for tvillingene :fnise:

Men: hvor har jeg sett Michelle (?), hun en av de blonde rosa, før? Hun med pannebånd? Har hun vært med i noe annen reality?

Edit:

...og jeg har litt sans for de to mørke guttene. "Det er som å finne en nål i en...nålesekk." :fnise:

Endret av FruLuna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Digger den amerikanske versjonen, og syns dette virker lovende :popcorn:

Ingen klare favoritter enda, men jeg også likte de utenlandske gutta.

Og jeg klarte hvert fall å tippe hvem som gikk ut først. "det må vel være de med han som nettopp har tatt lappen og han med dårlig stedssans det da" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Den vannsklia husker jeg fra den amerikanske versjonen. Da var det ei stakkars jente som ikke turte å skli ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi! Dette blir gøy:) rosa venninnene, servitørene og tvillingene har utmerket seg så lang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var gøy jeg :) Morsomt med en realityserie der de faktisk gjør noe. Også kjenner jeg hun ene blondina som er med, super jente det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er morsomt! Syns det er mye dårlig reality, men denne likte jeg. Har bare såvidt titta innom utenlandske versjoner tidelige.

Syns det var morsomt med dem som ikke engang kom seg fra Gardermoen, fordi de ikke fant ut av Oslo! "Eh, vi skal vel mot Kristiansand når vi skal til flyplassen?" og "Jeg er da ikke fra HOLMENKOLLEN heller, da!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fr21_5ffdsa

Jeg syntes synd på de to mannfolka da de oppdaga at de ikke fikk være med til Dubai.. De så ut som om de var på gråten, jo. Forståelig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er flaut å si det, men jeg mener å kjenne igjen hu Michelle fra Mess-TV på TVNorge :sjenert:

Hehe :) Jeg nevnte jo at jeg følte jeg hadde sett henne selv, og googlet litt... Da jeg oppdaget at hun hadde vært på Mess, håpet jeg ingen ville kommentere det her inne ;) Litt flaut å kjenne noen igjen derfra.

Men - jeg fant dette på Wikipedia (om Mess-TV og nevnte dame):

Den 7. september 2005 ble programmet anklaget for rasisme etter at den kvinnelige programlederen Michelle Holm, i forbindelse med en debatt om kjæledyr, uttalte at «Alle i Norge skal ha det bra først, så hunder og katter og så de i Afrika». Videre skal hun ha uttalt at alle i Afrika burde kastreres og steriliseres. Avslutningsvis skal hun ha sagt «De er fattige og dør i Afrika, men sånn er det bare».

Håper hun har vokst opp litt... :nei:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Amazing Race sendes både på mandag og onsdag kl. 20. og 21.40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk at Amazing Race sendes både på mandag og onsdag kl. 20. og 21.40

Ja akkurat den sendinga 21.40 visste jeg ikke om for det sa de ingenting om på reklamen jeg så! :sur: Idiotisk av TV2! Jeg måtte ta opp programmet men tok selvsagt bare opp første del. :(

Noen som vil gi meg et referat fra siste del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alle de amerikanske sesongene, digger konseptet! Føler at vi ikke har kommet så nære innpå deltagerne ennå, men det kommer seg sikkert etter hvert. Jeg fikk bare med meg siste halvdel - utrolig tåpelig at de ikke kan sende hle programmet i ett! Spesielt når dette er et svært kostbart program for kanalen, burde de kunne prioritere sendetiden litt...

Jeg pleier ofte å ende med å heie på mor-og-far-paret, eller gamlisene. Men det ekteparet som var med nå, virket litt sløve (de gadd ikke gå tilbake og ta båten selv om de skjønte at de hadde gjort en feil) og da mister jeg litt sympati...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Likte programmet kjempegodt!

Mye som skjedde og utrolig mange morsomme kommentarer underveis :fnise: Og for en gangs skyld et program både mannen og jeg likte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Khabat og Karim utmerket seg synes jeg :jepp: Men tvillingene er også ganske morsomme. Alltid så forvirra liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Jeg nevnte jo at jeg følte jeg hadde sett henne selv, og googlet litt... Da jeg oppdaget at hun hadde vært på Mess, håpet jeg ingen ville kommentere det her inne ;) Litt flaut å kjenne noen igjen derfra.

Men - jeg fant dette på Wikipedia (om Mess-TV og nevnte dame):

Håper hun har vokst opp litt... :nei:

Jaaa! Takk! Jeg visste jeg hadde sett henne før, men greide bare ikke å plassere henne!

Men enda har jeg på følelsen at jeg har sett henne et annet sted også. Hun har ikke vært med i Big Brother eller noe i den duren også vel? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...