Gå til innhold

Blir man trett og sliten tidlig i graviditeten?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Shubert

Hei, jeg er en prøver (vært det i to mnd. nå) og de siste dagene har jeg vært utrolig trett og sliten og liksom ikke orket noen ting. Jeg pleier å trene mye men når jeg har gjort det de siste dagene har jeg liksom ikke hatt krefter. Har dette en sammenheng med at jeg kan være gravid?

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen kan bli sånn under graviditeten.

Andre kan bli sånn fordi det er januar og man er blakk og det er mørkt og man ikke spiser nok vitaminer.

Begge deler er veldig individuelt. Noen merker ingen av delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vanvittig trøtt, og når jeg må sove, MÅ jeg sove. Har aldri vært utslitt på denne måten før. Så ja, det kan være et tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et vanvittig overskudd og masse energi tidlig i graviditeten. :D

Jeg har det enda (10+2), men er trøttere om kveldene enn tidligere. Men jeg kjenner de som har vært helt motsatt av meg, sovet hver stund de har hatt mulighet, ikke hatt ork eller overskudd til noe. Til og med syntes det har vært et ork å dursje...

Så det kan være et tegne på graviditet!

Lykke til i allefall :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg synes også at det er et ork å dusje.... overskudd eksisterer ikke, jeg sover ikke så mye mer enn vanlig, men er kjempetrøtt bestandig.

Dog.. for meg er nok dette fordi det er januar, fordi jeg er blakk etc

Folk er forskjellige. Forskjellen på oss som opplever disse "symptomene" uten å være gravid, og på de som er gravide, er at gravide får positive graviditetstester (mens jeg ikke engang tar tester, jeg er ikke gravid, og mensen kommer som den skal)

Så... ta en test, så finner man ut av det. Trett eller opplagt... det forklarer egentlig ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...