Gå til innhold

Hva slags jobb/utdanning har dere?


Indira

Anbefalte innlegg

Nysjerrig som jeg er så hadde det vært litt morsomt å sett!

Virker som det er en del forskjellig typer mennesker her inne.

Selv er jeg av typen rastløs, og har drevet med mye rart til nå!

Er halveis utdannet grafiker, og har gått bartender skolen samt daglig drift kurs.

Jobber nå med distrubisjon (alt av data utstyr) og er medeier i et utested.

Utelivs bransjen er vel det jeg kommer til å satse på!

Så! Hva med dere?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har jobb innenfor den offentlige sektor.

3-årig vgs samt 3-årig høyskole +++. I tillegg masse realkompetanse.

Tjener det samme som mine kolleger og er, som dem, ikke fornøyd med lønna. Spennende å se til våren om det skjer noe. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er for tiden lærling til å bli omsorgsarbeider, dette er noe jeg trives veldig godt med.

Men planen etter hvert er å ta studiekompentanse og så videre tilo høyskole for å bli barnevernspedagog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har studert ett år på lærerskole. Sluttet! Videre to år med data. Tror nok heller ikke den bransjen er noe for meg.

Det er enda en stund til 15.april og fristen for å søke til neste år går ut. Har funnet ut at jeg vil jobbe med mennesker, og ikke sitte stille på et kontor. Vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 år vgs allmennfag

3 år allmennlærer + 2 år IT-studier, begge på Høgskolen i Østfold i Halden.

Tittel: Adjunkt med opprykk / Cand.mag / høgskolekandidat i informasjonsteknologi. (Ja, jeg synes et er morsomt med så mange titler. Høres jo ut som om jeg har studert mye mer enn det jeg har. icon_wink.gif )

Jobber som systemutvikler, dvs programmerer dynamiske websider. Fikk jobb før jeg hadde tatt de siste eksamenene, men jeg er av det siste it-studentkullet som faktisk fikk jobb før endt utdannelse. Venner av meg som studerte et år til slet da de skulle søke jobb i fjor vår.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På andre året av dataingeniørutdanning, planen er siving etter det. Kan jo i alle fall ikke gå ut i arbeidslivet enda, så håpet er at markedet bedrer seg i takt med at jeg blir ferdig utdannet. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utdannet grafisk formgiver, men rastløs person som ikke helt er fornøyd hittil!

har jobbet med alt fra kostymesøm på teater til markedskoordinator, samt selger og vaskehjelp....

Idag jobber jeg som markedssekretær/annonsekonsulent i avis, og håper jeg kan få sjansen til å være enda mer "potet" en det jeg er!

Avhengig av variasjon og spennende/krevende arb.oppgaver for å trives i jobben!

_________________

hilsen

aline kyss.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: aline den 2002-03-01 13:14 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet siv.øk. med markedskommunikasjons-spesialisering.

Jobber med markedsføring/merkevarebygging mot forbrukerbransjen.

Har tidligere jobbet i avis/magasin og i teknisk sektor med salg/markedsføring.

Sitter på kontor, men har mer kontakt med mennesker i løpet av en dag enn jeg kan håndtere av og til...icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulseline

Jeg har fagbrev som omsorgsarbeider, men er dessverre havnet på yrkesrettet attføring.

Ryggen ville ikke mer. Har lyst til å bli lærer. men jeg vet ikke enda. Det er så mange år på skolen. Skulle gjerne ha vært i jobb å tjent penger.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 årig førskolelærerutdanning, deretter spesialpedagogikk er utdanningen. Jobber i det offentlige, stortrives i jobben!! Lønna kunne vel vært bedre, men det viktigste er at man trives - ikke sant???

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har studert kjemi/biokjemi, men fullførte ingen grad. Deretter hoppet jeg over på data, og er ferdig dataingeniør nå i juni.

_________________

¤ Anni ¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-04 15:13 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er utdannet som barne og ungdomsarbeider med fagbrev , og har jobbet i barnehage , skole siden 1997.

er nå student igjen og er ferdig om ca 2 år.

klem sola

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har generell studiekompetanse som følge av tre lange (men dypt savnede) år på idrettslinja. Og nå går jeg 1 årig it. Må bare si at jeg er drittlei skole og tar ett års pause til sommeren...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg jobber fortiden som Førskolelærer, en skikkelig givende jobb! icon_smile.gif

Men er desverre blitt syk, og måtte bli hjemme i dag. icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har nettopp bytta jobb, og jobber som distriktssjef, i et stort europeisk firma. (vill ikke nevne, mer i tilfelle, noen "kjenner" igjen meg..... icon_wink.gif

_________________

COLIN1212[ Dette Innlegg er endret av: Colin den 2002-05-30 17:40 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kathruska

Jeg studerer ved Norges Fiskerihøgskole, Universitetet i Tromsø. Skikkelig artig! Har over 4 år igjen, og da kan jeg kalle meg fiskerikandidat, og er da en mellomting mellom siviløkonom og sivilingeniør tilpasset fiskerinæringen. Anbefales! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Har kokkeutdannelse, men har arbeidet innen kontor/salg/markedsføring i 5 år.

Nå er jeg kontorsjef i et stort byggefirma, og har samtidig ansvaret for en del salg/kundeoppfølging...

Kjempegøy!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...