AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #21 Skrevet 11. april 2012 Påstår du altså at nesten alle gutter har slike konkurranser? Veldig mange. For gutter er det en utfordring å få pult, og da er det naturlig å konkurrere litt om hvor mange damer man får lurt til sengs.
Okapi Skrevet 11. april 2012 #22 Skrevet 11. april 2012 Knapt hørt et ord om sånt fra guttevenner, men de fleste jenter jeg kjenner snakker om det i ett sett. :gjeiper: 2
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #23 Skrevet 11. april 2012 Husker det var mye kniving mellom to av de som bodde i leiligheten da det var uavgjort 24-24 i eksamensperioden. Begge måtte lese, men begge ville runde 25.
Noteknekk Skrevet 11. april 2012 #24 Skrevet 11. april 2012 Har sånn noenlunde oversikt over de nærmeste vennene mine, men det er fordi vi er åpne om det og ikke fordi det er konkurranse. Vet at ei barndomsvenninne (mistet kontakt etter barneskolen) hadde en slik konkurranse med ei venninne på vgs, det er eneste slag av slik konkurranse jeg egentlig har hørt om. 1
Obelix Skrevet 11. april 2012 #25 Skrevet 11. april 2012 Hadde ikke noe konkurranse....men vi fortalte jo om vi hadde "fått oss noe"
Blod Skrevet 11. april 2012 #27 Skrevet 11. april 2012 Nei. Noen gjør sikkert det, og det har jeg aldri forstått. Men vi forteller det jo når vi får et ligg, med kjæresten eller en venn eller om noen har hatt en ons liksom
AnonymBruker Skrevet 11. april 2012 #28 Skrevet 11. april 2012 Jeg og venninnene mine har hatt litt uskyldig konkuranse når vi var litt yngre.. Men nå ikke så mye lenger Men det er alltid kult hvis vi får oss noe, og da snakker vi mye om det.. Men som regel er ikke det snakk om en tilfeldig ONS, men hvis vi får oss noe med en gutt vi liker Da er det creds til den jenta :gjeiper: Alltid morro med sex uansett Jeg fikk lurt gutten min i seng i helga .. Og da er det bare for venninnene mine å prøve hardere neste helg 1
mammamora90 Skrevet 11. april 2012 #30 Skrevet 11. april 2012 Veldig mange. For gutter er det en utfordring å få pult, og da er det naturlig å konkurrere litt om hvor mange damer man får lurt til sengs. Dere LURER dem til sengs ja Men tenk litt på antallet dere får ¨lurt til sengs¨, hvis det er høyt antall så er det jo ikke alikevell så jævelig vanskelig å få et ligg? Jeg føler at gutter klager så utrolig over at det er vanskelig for dem å få seg ett ligg, men så har de ligget med sånn 20 +, og det virker ikke som om det er så utrolig unormalt antall, og da kan det ikke være så jævla vanskelig heller.. 1
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #31 Skrevet 12. april 2012 hvis det er høyt antall så er det jo ikke alikevell så jævelig vanskelig å få et ligg? Jo, for man vil jo helst ha et ligg hver helg, men mange må dra tomhendt hjem i hvert fall annenhver helg. Noen får seg kanskje ikke et ligg på flere måneder. Jeg føler at gutter klager så utrolig over at det er vanskelig for dem å få seg ett ligg, men så har de ligget med sånn 20 +, og det virker ikke som om det er så utrolig unormalt antall 20+ er over gjennomsnittet, og selv dette er et lavt tall når det kanskje er 500 helger siden du begynte å bli interessert i sex.
AnonymBruker Skrevet 12. april 2012 #32 Skrevet 12. april 2012 Dere LURER dem til sengs ja Men tenk litt på antallet dere får ¨lurt til sengs¨, hvis det er høyt antall så er det jo ikke alikevell så jævelig vanskelig å få et ligg? Jeg føler at gutter klager så utrolig over at det er vanskelig for dem å få seg ett ligg, men så har de ligget med sånn 20 +, og det virker ikke som om det er så utrolig unormalt antall, og da kan det ikke være så jævla vanskelig heller.. Det er jo ganske mange som sliter med å få seg ett i året.
Arlea Skrevet 12. april 2012 #33 Skrevet 12. april 2012 Tror ikke det er sånn kjempevanlig, men jeg og jentekollektivet hadde en liste på kjøleskapet før. Jeg er dog litt usikker på om det var den med flest streker som var vinner eller taper.
Gjest "gjest" Skrevet 12. april 2012 #35 Skrevet 12. april 2012 Ikke i min venninnegjeng i hvertfall. Aldri hørt om andre kameratgjenger heller, utenom den i Tromsø som kom i media pga det.
kristian82 Skrevet 12. april 2012 #36 Skrevet 12. april 2012 Gutter kniver jo litt om hvem som får pult mest når de er single, men er det sånn også i venninnegjenger? Går jenter rundt og holder oversikt over hvor mange de selv og venninenne har pult? For en flott vennegjeng du er i
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå