Gå til innhold

Pulekonkurranse

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gutter kniver jo litt om hvem som får pult mest når de er single, men er det sånn også i venninnegjenger? Går jenter rundt og holder oversikt over hvor mange de selv og venninenne har pult?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke slik i min venninnegjeng

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Har sånn noenlunde oversikt blant min aller nærmeste venninne, men NEI, det er som oftest ikke vanlig at jenter konkurrerer om slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Har sånn noenlunde oversikt blant min aller nærmeste venninne, men NEI, det er som oftest ikke vanlig at jenter konkurrerer om slikt.

For ei jente er det en større prestasjon å unngå å få seg et ligg når hun er på byen. Seriøst HL, når ei jente går på byen så kan hun få seg ihvertfall 10 ligg om hun er under gjennomsnittet pen.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

10 ligg på en kveld?

AnonymBruker
Skrevet

10 ligg på en kveld?

I så fall blir jeg imponert. Mann eller kvinne, like imponerende uansett.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

For ei jente er det en større prestasjon å unngå å få seg et ligg når hun er på byen. Seriøst HL, når ei jente går på byen så kan hun få seg ihvertfall 10 ligg om hun er under gjennomsnittet pen.

Hæ? Hvorfor "Seriøst HL?" Svaret ditt har jo ingenting med innlegget mitt å gjøre :)

Men nei, en kvinne kan ikke uten videre få seg ti ligg dersom hun ønsker det. Noen kvinner ja, men absolutt ikke alle. Dette er en myte.

• Liker 3
Skrevet

Ikke i min vennegjeng nei ;)

• Liker 3
Skrevet

Jeg har oversikt over ca. hvor mange venninne mine har hatt sex med ja (så vel som gode kompiser).

Vi har det mer skøi med hverandre, mer som "Nummer # fortjener kake og må feires med fest!". Men dette er jo på tull, så ingen som føler at de må nå et visst nummer (for å være kule, haha).

Tror egentlig ikke så veldig mange bryr seg så mye om hvor mange vennene har hatt sex med, men man blir jo glad for at de får seg noe!

Gjest k(a)os
Skrevet

Jeg har absolutt ikke oversikt over hvor mange vennene mine har hatt sex med. Selv om jeg får det med meg hvis de har en ny flamme, og vi gjerne deler det med hverandre hvis noen tok med seg noen hjem fra byen så går jeg ikke å husker hvor mange alle har hatt seg med.

Det er rett og slett fullstendig uinteressant

Men jeg husker at det var en del konkurranse mellom en del jenter på ungdomsskolen, hvem som mistet jomfrudommen først og hvor mange de hadde sex med, men jeg hadde en heldigvis en sen blomstring, så jeg var ikke en del av det :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Vi forteller hverandre når det har skjedd noe, det gjør vi alltid :) Så da kan jeg jo finne det ut om jeg tenker meg litt om, men det er ikke slik at vi snakker om tall, nei =)

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Hvilke vennegjenger er det som faktisk har slike konkurranser, uavhengig kjønn?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jaja. I kollektivet her er det 13, 8, 4 og 1 :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke vennegjenger er det som faktisk har slike konkurranser, uavhengig kjønn?

^

What he said.

Det er rimelig lavmål (og ett av få tilfeller hvor det gir mening å bruke begreper som "løs") å pule bare for å pule/bare for å ha nok et ligg å tilføye regnskapet.

• Liker 2
Skrevet

Hahah, så absurd!! :skratte: Konkurranser er ikke vanlig i min venninnekrets, gitt, men jeg har jo sånn ca peiling på ganske mange av mine venninners sexliv likevel. En er jomfru (20 år), mens andre igjen nesten har pult hele alfabetet (21 og 26 år), og andre er bare normale med noen faste forhold og noen one nights på lista (20-28 år).

Har noen venninner som har kake- og muffinsbelønningssystem, da. En kake per tiende, og en muffins per femte. Ikke at det praktiseres veldig strengt, tror den ene har skyldt den andre en kake og to muffins i godt over et år :gjeiper:

Skrevet

Ingen konkurranse, men jeg har sånn cirka oversikt over min beste venninne, og hun over meg.

• Liker 1
Skrevet

Det må være noen stakkarslige sjeler som konkurrerer om sånt ...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det må være noen stakkarslige sjeler som konkurrerer om sånt ...

Så nesten alle gutter er stakkarslige?

• Liker 1
Skrevet

Så nesten alle gutter er stakkarslige?

Påstår du altså at nesten alle gutter har slike konkurranser?

Jeg nevnte ikke kjønn, det er irrelevant. Mennesker som konkurrerer om å ha mest mulig sex er stakkarslige individer uavhengig om de har tut eller trakt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får gå litt mot strømmen jeg nå da, og si at ja, vi har hatt litt slike tendenser i venninnegjengen her. Ikke så mye nå lenger, nå er vi jo fylt 24, men før. Ingen ordentlig konkurranse så klart, og vi lå ikke med gutter kun for å få en til på lista, men vi visste hvor mange de andre hadde hatt, og spøkte om at vi hadde "forbigått" hverandre, og at den andre dermed måtte få ræva i gir.

Ser ikke helt hvorfor dette skal være så ille så lenge det ikke er blodig alvor, så lenge man ikke ligger med folk bare for å få et nytt hakk i sengestolpen, og så lenge alle er OK med det.

T.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...