Gjest GreenSky Skrevet 20. januar 2004 #1 Del Skrevet 20. januar 2004 For et lekkert mannebein du har i den nye avataren din, Sofia! :sikle-smiley: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 20. januar 2004 #2 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja fy dæven *slever* men det er ikke noe hvilket som helst mannfolk asså - det er Robbie... Deilig.... *sikler på Homer Simpsonvis* Mmmm...Rooobie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. januar 2004 #3 Del Skrevet 20. januar 2004 Ingen kan vel si noe annet enn at han er et "lite godteri"... enten vi liker musikken eller ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #4 Del Skrevet 20. januar 2004 :D GrrrrrrrrrRooooooooooobbieee *dobbelt-homer-sikle-smiley* (kan jo ikke være dårligere enn Suz... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. januar 2004 #5 Del Skrevet 20. januar 2004 Dere jenter altså. Tenker bare på en ting....... slik som meg... Joda. Er litt fornøyd med denne... 8) Okey dah.... gir meg ende over, nå først så jeg orntlig på den... slurp super sikle mega smiley... (truseinnlegg en nødvendighet..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. januar 2004 #6 Del Skrevet 20. januar 2004 Dere jenter altså. Tenker bare på en ting....... slik som meg... Eh...? :klø: "Bare en ting"? Skjønner ikke hva du snakker om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #7 Del Skrevet 20. januar 2004 Eh...? :klø: "Bare en ting"? Skjønner ikke hva du snakker om! Meg ikke kjønne heller Mmmmmmm, tååårer i truuuuuusa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. januar 2004 #8 Del Skrevet 20. januar 2004 [ Meg ikke kjønne heller Mmmmmmm, tååårer i truuuuuusa!!!! Her er han igjen jenter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. januar 2004 #9 Del Skrevet 20. januar 2004 Her er han igjen jenter...... Hmmmmm....? *sikle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. januar 2004 #10 Del Skrevet 20. januar 2004 Hmmm... Var det noe jeg ville si... Nei, jeg tror ikke det!.. 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. januar 2004 #11 Del Skrevet 20. januar 2004 Her er han igjen jenter...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #12 Del Skrevet 20. januar 2004 :D Dååååååååååååååååån!!!!!!!!!!!!!!!!! Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............. Iiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh. RRRRRRROOOOOOOBBBBBBBBIIIIEEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. januar 2004 #13 Del Skrevet 20. januar 2004 :D Dååååååååååååååååån!!!!!!!!!!!!!!!!! Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.............. Iiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh. RRRRRRROOOOOOOBBBBBBBBIIIIEEEE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #14 Del Skrevet 20. januar 2004 :oops: Håper ikke kjæresten forviller seg inn på forumet :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. januar 2004 #15 Del Skrevet 20. januar 2004 :oops: Håper ikke kjæresten forviller seg inn på forumet :oops: Og det sier du! Men DEN underteksten.... Litt av en medlemstittel du har der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #16 Del Skrevet 20. januar 2004 Og det sier du! Men DEN underteksten.... Litt av en medlemstittel du har der... Meldlemstittel??? SJEFSTITTEL!!! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. januar 2004 #17 Del Skrevet 20. januar 2004 Meldlemstittel??? SJEFSTITTEL!!! 8) Ber så ydmykt om unskylding for den. Som plaster på såret skriver jeg dette innlegget så du kan se litt til på Rob.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #18 Del Skrevet 20. januar 2004 Unnskyldning godtatt! RRRRooooooobbbbiiiiie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. januar 2004 #19 Del Skrevet 21. januar 2004 Men HVA gjør den hånda hans for noe.... Suzy - tenker alltid videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 21. januar 2004 #20 Del Skrevet 21. januar 2004 Men HVA gjør den hånda hans for noe.... Suzy - tenker alltid videre! Du altså. Den gjør det jeg ville ha gjort! Jeg og Posh... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå