Polly Ester Skrevet 20. januar 2004 #1 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg leste om Feminol, og det skulle være så bra og virket visst på en ganske stor del av testpersonene. Jeg har et ganske aktivt sexliv og har et veldig bra sexliv, men kjøpte Feminol fordi det stort sett skorter på lysten. Jeg får alltid lyst på sex når vi koser oss en stund først, men det tar litt tid før jeg tenner. Derfor tenkte jeg disse pillene kunne hjelpe meg. Jeg merket ikke noe forskjell, jeg! Tenkte at jeg kanskje da mått ta de jevnlig en tid, men... Hvordan er det? Noen som har hørt om eller prøvd? Noen som har erfaringer enten den ene eller andre veien? Må jeg fortsette å ta de lenge og så vil kroppen etterhvert venne seg til dem? På denne siden står det litt om Feminol hvis det er noen som ikke har hørt om det? http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/helse/a...ticle166842.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 20. januar 2004 #2 Del Skrevet 20. januar 2004 jeg` har ikke prøvd de, men har kjente som syntes de virker veldig bra. Det er sikkert en tilvendingsfase med de,som med de fleste andre tab. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå