yes2yes Skrevet 10. april 2012 #41 Del Skrevet 10. april 2012 Behagelig for TS, ja, men særlig fruktbart for forumet er det vel ikke. Mulig det, men nå er det ikke vår jobb å oppdra TS i noen form. Råd er alltid fint synes jeg, men det uten en nedlatende tone eller oppfordring til å 'vokse opp'. Spør noen om hjelp så hjelper man om man kan, og det får være vedkommenes eget ansvar å jobbe videre med om h*n strengt tatt trenger hjelpen eller ei. Ei god gjerning er ikke situasjonsbetinget. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. april 2012 #42 Del Skrevet 10. april 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Maria_Marihøne, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 10. april 2012 #43 Del Skrevet 10. april 2012 Uavhengig av grunnen til at ts'ene i disse ringe-for-meg-trådene ikke vil ringe selv, synes jeg det er veldig fint gjort å tilby seg å hjelpe noen du ikke aner hvem er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #44 Del Skrevet 10. april 2012 Uavhengig av grunnen til at ts'ene i disse ringe-for-meg-trådene ikke vil ringe selv, synes jeg det er veldig fint gjort å tilby seg å hjelpe noen du ikke aner hvem er. Enig i dette. Selv om jeg ser argumentet om at man kan bli hjelpeløs om man aldri prøver noe selv, så vet jeg ikke om jeg automatisk kjøper at alle sure kommentarene her henger sammen med lyst og vilje til å hjelpe den det gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 10. april 2012 #45 Del Skrevet 10. april 2012 Hvorfor skulle man være syk i hodet fordi man ikke tør å ringe? Angst er noe de fleste mennesker har. Noen har angst for å ringe andre for slanger. Det kvalifiserer ikke til noe diagnose som mentalt ustabil. Du kan kanskje få en angst diagnose men ikke mer. Er det virkelig ikke noe du er redd for da Indra? Jeg har generell angst selv, men nå dreier vel ikke diskusjonen seg om meg, gjør den vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 10. april 2012 #46 Del Skrevet 10. april 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Prøv og hold diskusjonen noenlunde saklig, folkens. Spm om moderering kan tas på PM eller Ris og ros. Maria_Marihøne, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå