Gå til innhold

Kan noen ringe for meg?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har stort sett ikke problemer med å ringe. Men akkurat i denne saken syns jeg det jeg skal spørre om er litt flaut, så da tør jeg ikke. Derfor prøvde jeg lykken her.

TS

Du har ingen venner, ingen foreldre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skulle man være syk i hodet fordi man ikke tør å ringe? Angst er noe de fleste mennesker har. Noen har angst for å ringe andre for slanger. Det kvalifiserer ikke til noe diagnose som mentalt ustabil. Du kan kanskje få en angst diagnose men ikke mer. Er det virkelig ikke noe du er redd for da Indra?

Det er så mye galt i det svaret ditt til Indra her at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Kanskje bare la være...

Jeg er forøvrig helt enig med Indra. TS burde snerpet seg sammen og ringt selv.

Jeg har forøvrig angst selv forresten. Og ja, hjelp til selvhjelp.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ingen venner, ingen foreldre?

Ingen jeg snakker om talgklumper på pungen med nei.

TS

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Selvopptatte mennesker klarer aldri å se lengre enn sin egen nese. Så jeg lar dere holde på. Noen som har ringt Volvat? TS når stenger de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvopptatte mennesker klarer aldri å se lengre enn sin egen nese. Så jeg lar dere holde på. Noen som har ringt Volvat? TS når stenger de?

kl 22 tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skal vi da ringe for deg? Mangler du penger på kontantkortet?

Nei, jeg syns det blir for flaut å spørre om det jeg skal spørre om.

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On topic/of topic....

Og i en av disse hjelp-meg-å-ringe-trådene, så får den første som skrev "jeg kan" 1 million plusser.. Hvor skal verden ende visst "voksne" mennesker må på et forum og spørre om hjelp til sånt man BØR kunne klare? Hva visst nettet er nede og man MÅ ringe offentlige kontorer? Legger man seg ned i forsterstilling og dør hen da eller`??

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi da ringe for deg? Mangler du penger på kontantkortet?

Da er det faktisk en "bedre" grunn til å spørre :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kostet 2300 om den ikke var større enn en føflekk

Takk!

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke dere sure, snerpete mennesker bare holde dere unna dersom dere syns dette er tåpelig/patetisk what ever?

Noen tør ikke ringe, hvorfor personen ikke tørr, har dere forsåvidt ikke noe med.

Kan man ikke bare si ja jeg kan ringe hvis man kan? Dropp å lage noe stor diskusjon av det.

Skikkelig sint ja!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*venter spent på hundre tusen plusser til EryMax*

:rolleyes:

Vel fortjent, i så fall. TS har ikke det helt store problemet, for telefonskrekk er langt verre enn å synes noe er flaut å ringe om, men det er behjelpelig om noen stiller opp uansett.

Forresten vil jeg applaudere for EryMax for å klare å taste inn riktig nummer. Jeg tok et skudd i minnet og prøvde i stad å taste inn nummeret utpå gangen, men bommet med eit '2'-tall og kom til Nesttun Veiservice. Så mye fikk jeg for den hukommelsen, mildt sagt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig TS lærte seg å manne seg litt opp om han ikke fikk hjelp til alt mulig hele tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel fortjent, i så fall. TS har ikke det helt store problemet, for telefonskrekk er langt verre enn å synes noe er flaut å ringe om, men det er behjelpelig om noen stiller opp uansett.

Behagelig for TS, ja, men særlig fruktbart for forumet er det vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest EryMax

Jeg vet av egen erfaring at å ringe med flaue kroppslige plager, ikke er noe kult. Det er så flaut at man ofte ikke ender opp med å gjøre det. Dette er f.eks første gang jeg har turt å ringe til et legekontor å spurt om noe. Hadde det vært mitt legekontor jeg skulle ha tak i, så hadde jeg sendt forespørsel på SMS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...