AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #1 Del Skrevet 10. april 2012 Kan noen ringe et legesenter og spørre om en pris for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loraine Skrevet 10. april 2012 #2 Del Skrevet 10. april 2012 Gjør det selv? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #3 Del Skrevet 10. april 2012 Klart. Hva vil du vite? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 10. april 2012 #4 Del Skrevet 10. april 2012 Er KG et slags støttekontaktforum? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. april 2012 #5 Del Skrevet 10. april 2012 Er KG et slags støttekontaktforum? Det har vært brukere her tidligere som har gjort sånt for folk, hvorfor skal man ikke kunne spørre om slike ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yes2yes Skrevet 10. april 2012 #6 Del Skrevet 10. april 2012 Er KG et slags støttekontaktforum? Kanskje ikke, men vi burde ønske dem som trenger det velkommen. Mange årsaker til at folk har telefonskrekk, og om de ikke har venner i nærheten, synes jeg i alle fall at de kan søke hjelp her. Jeg er og nysjerrig på hva det gjelder, TS? Skal på jobb i dette øyeblikk, men om du er i nødens stund og ingen melder seg (noen har sikkert gjort det mens jeg skriver dette innlegget), kan jeg godt prøve å hjelpe senere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indra Skrevet 10. april 2012 #7 Del Skrevet 10. april 2012 Det har vært brukere her tidligere som har gjort sånt for folk, hvorfor skal man ikke kunne spørre om slike ting? Fordi det finnes steder som kan hjelpe disse menneskene. angstringen.no osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 10. april 2012 #8 Del Skrevet 10. april 2012 Fordi det finnes steder som kan hjelpe disse menneskene. angstringen.no osv osv Mulig det, men noen synes det er tryggere å spørre på et forum de kjenner. Og når det har blitt gjort ved tidligere anledninger, ser jeg virkelig ikke problemet. Det er ingen som tvinger deg til å ringe, eller i det hele tatt lese disse trådene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 10. april 2012 #9 Del Skrevet 10. april 2012 Fordi det finnes steder som kan hjelpe disse menneskene. angstringen.no osv osv Telefonskrekk er like vanlig som å ha edderkoppfobi. Har det selv og kjenner mange andre på min alder som fortsatt får foreldrene sine til å ringe for seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #10 Del Skrevet 10. april 2012 Det er helt frivillig. Nr er 55 11 20 00, spør hva det koster å fjerne en talgklump fra pungen. Skriv svaret her hvis noen er så snille å ringe:) TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. april 2012 #11 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg har ikke ringt, men jeg vil anta at det ikke koster mer enn et par turer til legen. Egenandelen er ca. 180 kroner, kanskje litt mer. Jeg tipper du må inn to ganger: en gang for å titte på klumpen og en gang for å fjerne den. Prislapp: underkant av 400 kr. Kun antagelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #12 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg har ikke ringt, men jeg vil anta at det ikke koster mer enn et par turer til legen. Egenandelen er ca. 180 kroner, kanskje litt mer. Jeg tipper du må inn to ganger: en gang for å titte på klumpen og en gang for å fjerne den. Prislapp: underkant av 400 kr. Kun antagelser! Det er snakk om Volvat her, det er vel ganske dyrt. Har allerede hatt en lege derfra til å se på det, han sa jeg skulle komme tilbake en annen gang og få den fjerna. Glemte spørre hva det ville koste.. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 10. april 2012 #13 Del Skrevet 10. april 2012 Det er snakk om Volvat her, det er vel ganske dyrt. Har allerede hatt en lege derfra til å se på det, han sa jeg skulle komme tilbake en annen gang og få den fjerna. Glemte spørre hva det ville koste.. TS Epost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #14 Del Skrevet 10. april 2012 Epost? står ingen epost på siden deres.. får ringe selv da. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #15 Del Skrevet 10. april 2012 volvat har pris lister på siden sin... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #16 Del Skrevet 10. april 2012 volvat har pris lister på siden sin... å? kan du linke til den aktuelle prisen da? Jeg finner det nemlig ikke. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #17 Del Skrevet 10. april 2012 å? kan du linke til den aktuelle prisen da? Jeg finner det nemlig ikke. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 10. april 2012 #18 Del Skrevet 10. april 2012 Herregud da Indra, TS sliter med telefonskrekk. Det må være lov å be noen andre ringe for seg da. Jeg har fått noen fra forumet her til å ringe for meg før. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 10. april 2012 #19 Del Skrevet 10. april 2012 Hvorfor skulle man være syk i hodet fordi man ikke tør å ringe? Angst er noe de fleste mennesker har. Noen har angst for å ringe andre for slanger. Det kvalifiserer ikke til noe diagnose som mentalt ustabil. Du kan kanskje få en angst diagnose men ikke mer. Er det virkelig ikke noe du er redd for da Indra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #20 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg har stort sett ikke problemer med å ringe. Men akkurat i denne saken syns jeg det jeg skal spørre om er litt flaut, så da tør jeg ikke. Derfor prøvde jeg lykken her. TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå