Gjest vilma2000 Skrevet 1. november 2013 #421 Del Skrevet 1. november 2013 Når hodepine pga væskemangel er mer behagelig enn å konstant måtte tisse. Må seriøst planlegge hver minste slurk... "Okei, om jeg drikker denne lille koppen med vann må jeg tisse om 5 minutter... Da sitter jeg på t-banen... Okei, ikke drikke koppen med vann nå" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heen03 Skrevet 3. november 2013 #422 Del Skrevet 3. november 2013 Du lar kjæresten lakke tåneglene dine for deg :-p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 3. november 2013 #423 Del Skrevet 3. november 2013 Har kun lyst på salami, men siden det er fy mat, så blir det til og måtte finne noe annet, så da blir det sånn Gulost Brunost Levverpostei makrell i tomat 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 3. november 2013 #424 Del Skrevet 3. november 2013 Når du bruker en hel lørdagskveld på å skrive en anmeldelse av barnevognen du har kjøpt i dagboken din. Fritidsproblemer? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 3. november 2013 #425 Del Skrevet 3. november 2013 Når du gir bort massasjetimen du hadde gledet deg til til mannen fordi du ikke orker tanken på at noen skal ta på deg.. Og jeg som egentlig elsker massasje 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 13. november 2013 #426 Del Skrevet 13. november 2013 Når du våkner klokka fire på natta og må spise. Sulten, NUH! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #427 Del Skrevet 13. november 2013 Når du gleder deg mer til jordmor-timen dagen etter 18-års dagen din, enn 18-års dagen. Anonymous poster hash: f99fb...271 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 14. november 2013 #428 Del Skrevet 14. november 2013 Når dagen virkelig er ødelagt av kvalme og utmattethet om du ikke får våkne i ditt eget tempo...... (noe utfordrende med en ettåring hjemme) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #429 Del Skrevet 14. november 2013 Når magen din er i veien for å få på seg alle andre sko enn de som kan tråkkes rett nedi, mens bekkenet krever at du har på joggeskoene med snøring. Can't win. Anonymous poster hash: 5163e...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leanne Skrevet 14. november 2013 #430 Del Skrevet 14. november 2013 Når du sitter og smiler for deg selv og bare gleder deg så masse til babyen kommer og dere kan bli bedre kjent 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 14. november 2013 #431 Del Skrevet 14. november 2013 Når du sitter og smiler for deg selv og bare gleder deg så masse til babyen kommer og dere kan bli bedre kjent Denne kjenner jeg meg igjen i! Tar meg selv i å sitte og glise ofte for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 14. november 2013 #432 Del Skrevet 14. november 2013 Når en er stappmett det ene minuttet, og skrubbsulten to sekunder etterpå. .. og når en sukker oppgitt over at en ikke har noe bedre å komme med, og skulle ØNSKE en hadde flere plager, slik en hadde noe å klage over. Det er jo ikke så ofte en har sjansen til å klage over alt og ingenting, og å kunne skylde på hormoner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 14. november 2013 #433 Del Skrevet 14. november 2013 Litt OT men hva er vitsen med reker når du alikevel ikke kan spise majones?? Kan man ikke spise majones?? Jeg kommer til å dø den dagen jeg bluir gravid. Jeg har majonesavhengighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #434 Del Skrevet 14. november 2013 Kan man ikke spise majones?? Jeg kommer til å dø den dagen jeg bluir gravid. Jeg har majonesavhengighet Kanskje lurt å lese resten av svarene før du kommenterer? Anonymous poster hash: 68c87...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bikini Skrevet 14. november 2013 #435 Del Skrevet 14. november 2013 Når det blir helt naturlig å dra ned buksa litt for å se om det har kommet en antydning til babymage. Mannen i huset må begynne å bli lei av å se bollemusa mi 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MammatilTiana Skrevet 14. november 2013 #436 Del Skrevet 14. november 2013 (endret) Når du er så dritt lei av å fly på do om natta og "planlegger" hver gang å tisse i senga neste gang istede ..Gjorde det selvfølgelig aldri!. Endret 14. november 2013 av MammatilTiana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 14. november 2013 #437 Del Skrevet 14. november 2013 Når du er litt små irritert og går og mumler, og du hører mora di si i tlf "jeg trur *navn* har litt mye hormoner i kroppen nå, hun er litt sinna":P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilma2000 Skrevet 15. november 2013 #438 Del Skrevet 15. november 2013 Når de ikke kan drikke noe som helst 12-16 timer før skriftlig eksamen fordi faget er så vanskelig og tiden så kort og du har ikke tid til å gå på do midt i eksamen!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitveis Skrevet 18. november 2013 #439 Del Skrevet 18. november 2013 Når du byrjar å hylgrina for at værmannen på nrk skal pensjonera seg og blir gjort stas på av nyhetsredaksjonen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 19. november 2013 #440 Del Skrevet 19. november 2013 Når du nesten får tårer i øynene fordi det var så hyggelig at bussjåføren skrøyt av refleksbruken din og var så blid! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå