pautina Skrevet 23. august 2013 #361 Del Skrevet 23. august 2013 Du leser denne tråden og føler deg snytt fordi du ikke har noen andre symptomer enn pupper for første gang....... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina30 Skrevet 23. august 2013 #362 Del Skrevet 23. august 2013 Når humøret er flatt som en pannekake og du ikke har lyst til å gjøre noe som helst. Ikke reise på ferie engang :O Når du ikke har lyst på NOE mat og alt smaker og lukter rart. Sukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 23. august 2013 #363 Del Skrevet 23. august 2013 Når du begynner å grine på vei opp trappa hjemmefra om morgenen fordi det gjør så vondt å gå opp den. Og så begynner å grine på nytt når du ankommer jobben og det første spørsmålet du får er det daglige "Så hvordan er formen? " 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 23. august 2013 #364 Del Skrevet 23. august 2013 Når du ligger å smiler/ler for deg selv og gubben lurer på om det har klikka for deg. For du kjenner masse kiling i magen som ingen andre kjenner, og vet akkurat hva det er 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 23. august 2013 #365 Del Skrevet 23. august 2013 Når alle du møter forteller deg at du "må nyte de siste ukene nå, sove masse, for nå blir det leeeeeeeeeenge til du får sove igjen!". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 14. september 2013 #366 Del Skrevet 14. september 2013 Når du svetter så mye at du smører deodorant under puppene Jeg gleder meg til det blir kjøligere ute! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 14. september 2013 #367 Del Skrevet 14. september 2013 Når du svetter så mye at du smører deodorant under puppene Jeg gleder meg til det blir kjøligere ute! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 19. september 2013 #368 Del Skrevet 19. september 2013 Når alle du møter forteller deg at du "må nyte de siste ukene nå, sove masse, for nå blir det leeeeeeeeeenge til du får sove igjen!". Men deilig å føde da, å finne ut at nyfødte sover ekstremt mye;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 19. september 2013 #369 Del Skrevet 19. september 2013 Når ingen lenger kan møte deg eller snakke i telefonen med deg uten å nevne graviditet, baby eller magen din. "Jaaaadaaaa, formen er bra den.." (for ti tusende gang) Og hva er greia med at alle skal ha en mening om hvorvidt jeg har en guttemage eller jentemage? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stormborn Skrevet 19. september 2013 #370 Del Skrevet 19. september 2013 #DEN følelsen av å bli parkert inn og måtte spørre en fremmed mann om å krype inn i bilen og rygge ut for deg.... Uff, den har jeg tenkt på også... Blir nok trivelig på den trange p-plassen på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. september 2013 #371 Del Skrevet 19. september 2013 Når du vurderer et lite sekund å ringe mannen for å få han hjem fra jobb så han kan hjelpe deg med å ta på sokkene fordi du må ut, ellers går du uten sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 19. september 2013 #372 Del Skrevet 19. september 2013 Når du svetter så mye at du smører deodorant under puppene Jeg gleder meg til det blir kjøligere ute! Eller bruker talkumen, som du har kjøpt til babyen, under puppene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livingdoll Skrevet 19. september 2013 #373 Del Skrevet 19. september 2013 Når du får tårer i øya forsi de ikke hadde mer potetstappe på gatekjøkkenet Når du gråter fordi brødet du tok på pølsa ( siden de ikke hadde potetstappe) er brent ...og at du kaster fra deg og skriker faen i sinne(alene haha) fordi brusen du kjøpte ikke vil åpne seg, og du negynner å gråte igjen fordi du ikke finne flaska du kastet fra deg i mørket, og tenker At du håper su finner den på vei til bussen i morgen.... 👏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allice Skrevet 19. september 2013 #374 Del Skrevet 19. september 2013 Når det eneste du har gjort i 23 uker er å spy, og velger mat utifra hva som "smaker godt" å komme ut igjen (tomatsuppe anbefales ikke, heller ikke kebab eller nugatti) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livingdoll Skrevet 19. september 2013 #375 Del Skrevet 19. september 2013 Eller når du har spist tre skåler sjokokuler, en stor porsjon potetstappe, en kyllingnuggetsmeny, en snickers, to pølser i ett brød og nå er du kjempesulten og vil ha pizza... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 19. september 2013 #376 Del Skrevet 19. september 2013 Når ingen lenger kan møte deg eller snakke i telefonen med deg uten å nevne graviditet, baby eller magen din. "Jaaaadaaaa, formen er bra den.." (for ti tusende gang) Og hva er greia med at alle skal ha en mening om hvorvidt jeg har en guttemage eller jentemage? Og så har magen din aldri "riktig" størrelse for personen du treffer Når det eneste du har gjort i 23 uker er å spy, og velger mat utifra hva som "smaker godt" å komme ut igjen (tomatsuppe anbefales ikke, heller ikke kebab eller nugatti) Godterikrokkodiller smaker nesten det samme på vei opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fluttershy Skrevet 19. september 2013 #377 Del Skrevet 19. september 2013 Godterikrokkodiller smaker nesten det samme på vei opp... Når du brekker deg av opplysninger om hva som smaker godt på vei opp :cry: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allice Skrevet 19. september 2013 #378 Del Skrevet 19. september 2013 Godterikrokkodiller smaker nesten det samme på vei opp... Hahaha, Skal huske på det nestegang jeg griner til gubben om at jeg skal ha godteri NÅ! ...Selvom klokka er langt over midnatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2013 #379 Del Skrevet 19. september 2013 hahaha!! elsker denne tråden!! gleder meg til jeg kan komme med sånne historier Anonymous poster hash: e2f70...9b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 20. september 2013 #380 Del Skrevet 20. september 2013 Og så har magen din aldri "riktig" størrelse for personen du treffer Nei, det stemmer. Har fått høre sånn ca daglig at jeg har en stoooooor mage for hvor langt jeg er på vei. Og for en uke eller to siden trodde noen at jeg skulle føde snart. Seriøst, SÅ stor er den ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå