Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....

Orchideae

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Twelve12

Fantastisk tråd :)

- Når du må bytte ut BH ene til en større variant, og to uker etterpå så tyter ut fra alle kanter på de nye også.

- Når du ikke kan gå forbi et speil/vindu/nyvaska bil uten å sjekke om magen har blitt større siden sist du gikk forbi et speil/vindu/nyvaska bil.. :fnise:

- Når gubben ikke gidder å spørre hvem som skal kjøre hjem når vi er på besøk hos noen og blir tilbytt alkohol til maten..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Houdini

Når man har røykesug hele tiden og tar en røyk i smug sånn at ingen kan dømme meg. Jeg er 22 uker +3 dager på vei.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når man blir anpusten av å snu seg i sengen og ikke lengre aner hvordan man skal komme seg opp fra sofaen alene..... :sjokkert::gravid:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Når man alltid vet hvor det er en offentlig toalett i nærheten når man er ute av huset.

Når man griner av absolutt ingenting. Det er slitsomt!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er kåt 24 timer i døgnet

Når du ikke husker sist du hadde sex... :-P

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du spyr opp folattabletten din. Igjen.

Anonymous poster hash: 5163e...61c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du spyr opp folattabletten din. Igjen.

Anonymous poster hash: 5163e...61c

Hold ut.. ;)

Når du føler deg som en hormonell 14-åring, en trassig 5-åring, en 80 år gammel dame og en elefant på en og samme tid..

Endret av siebaeo
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du ikke klarer få i deg en eneste matbit og alt smaker fryktelig rart - bortsett fra ting med sitron, som du tenker på døgnet rundt. Sitrongodteri, sitronvann, sitron, sitronis.

Anonymous poster hash: 73e7b...494
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut.. ;)

Når du føler deg som en hormonell 14-åring, en trassig 5-åring, en 80 år gammel dame og en elefant på en og samme tid..

Åå, aldri har jeg hørt noen beskrive det så flott før. Det er akkurat slik det er! (Kan ta bort elefanten i mitt tilfelle da jeg ikke er så langt på vei enda)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Twelve12

Når du har verre kviseutbrudd i ansiktet en en fjortenåring :sukk:

Signerer den

Pregnancy "glow" my ASS :fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du begynner å gråte fordi legen sier du er i overkant av hva du skal være på målingen, og trøstespiser is, godteri og bolle samtidig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du finner deg selv sittende på kjøkkenet hver natt og styrter nedpå et STOOORT glass sjokomelk og 2 skiver med brød med MASSE sjokopålegg på... :sjenert:

jeg hadde et stooort behov for sjokomelk i slutten av svangerskapet... :sjenert: jeg MÅTTE ha minst 1 stort glass sjokomelk hver dag (og natt...)og ble ofte veldig sulten midt på natta og måtte spise..

når du finner hendene dine i en mer eller mindre kronisk stilling oppå magen til en hver tid..

nå måtte jeg le, for gjett hvor jeg hadde handa mi:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Når du spiller brettspill, og noen gjør at du nå har en dårlig posisjon i spillet, og du begynner å grine

Anonymous poster hash: a8206...3f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...