AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #601 Del Skrevet 13. mars 2015 Når du ender opp med fettflekker og tannkrem på alle de fine toppene dine, fordi du ikke merker at magen hviler på vasken og kjøkkenbenken når du står og lager mat/pusser tennene.. Anonymous poster hash: e8c56...b78 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BuddyBuggy Skrevet 13. mars 2015 #602 Del Skrevet 13. mars 2015 Nå er jeg mann og det er kjæresten som er gravid, men kjenner henne igjen i nesten alle punktene her. Litt vanskelig til tider, men iblant klarer jeg ikke unngå å le (som gjør at hun gråter enda mer) Hun gråt fordi jeg skulle på do, mens hun ville vi skulle ligge og kose i sofaen en stund til. Så kom jeg på do, og hun begynte å skjelle meg ut og ble veldig sur fordi hun måtte tisse. Når hun kom ut igjen, gråt hun fordi hun hadde dårlig samvittighet haha :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamelltopp Skrevet 13. mars 2015 #603 Del Skrevet 13. mars 2015 Sender 5 sinte meldinger til mannen fordi han har satt o'boyen på øverste hylle så du ikke finner den, og han ringer deg opp for å hjelpe deg å finne den og du da gråter av glede.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 13. mars 2015 #604 Del Skrevet 13. mars 2015 Når sjokolademelk er det eneste som frister til frokost, men man slenger på en croissant for å faktisk spise noe som helst. Når alle spør hvordan formen er Når alle overdelene ikke rekker ned til bukselinningen Når mesteparten av tiden på jobb blir brukt på å tenke på den lille mageboeren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammanicolene Skrevet 13. mars 2015 #605 Del Skrevet 13. mars 2015 Du må holde puppene dine så ikke brystvortene kommer borti noe som gir tidenes verste skjære-følelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mammanicolene Skrevet 13. mars 2015 #606 Del Skrevet 13. mars 2015 Og....Når du sitter på gravid forumet på kg dagen lang i tillegg til å google ALT som har med svangerskap å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ches Skrevet 13. mars 2015 #607 Del Skrevet 13. mars 2015 Når du ligger mesteparten av døgnet med migrene og spying! I hvor lang tid? Evig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
geene Skrevet 13. mars 2015 #608 Del Skrevet 13. mars 2015 Når du er sulten før du spiser. Når du er sulten mens du spiser. Når du er sulten etter du har spist. Når du er sulten når du har lagt deg. Når du er sulten før du har stått opp. Ååååh jeg er så SULTEN! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2015 #609 Del Skrevet 13. mars 2015 Når du ligger mesteparten av døgnet med migrene og spying! I hvor lang tid? Evig? Forvent deg bedring fra uke 20 Anonymous poster hash: 28e1d...7db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 18. januar 2016 #610 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg liker denne tråden, kan vi dra den opp igjen? ....når du blir kvalm av at brødskiva var for tykk i forhold til pålegget. ....eller av å drikke mer enn et halvt glass vann i slengen, selv om du er tørst. ....og et brød du vanligvis liker lukter søtt og kvalmende, for så å bli godt igjen i 2. trimester. ....når du begynner å grine fordi musikken i filmen du ser er så storslagen og episk. ....når du begynner å grine fordi hunden ikke bæsja på hele turen, selv om den veldig gjerne ville ut. ....når du har blitt godt vant til å sove en liten 1,5 timer power nap på sofaen etter jobb hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugel79 Skrevet 18. januar 2016 #611 Del Skrevet 18. januar 2016 Når du har gledet deg i flere mnd til du skal på bryllupsreise til Vietnam for da skal du spise asiatisk mat, som du bare elsker. I det du har tatt et skritt ut av flyplassen, så vet du bare at du kommer til å hate maten. Tre uker med lukten og synet av ris og nudler unner jeg ingen. Et mareritt 😕 Når du i det du er på vei inn i drømmeland, muligens tror du snart må på do igjen. Du blir liggende å diskutere med deg selv en stund om du skal orke. Ender alltid med at jeg må gå å tisse en bitte liten skvett 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angua von Überwald Skrevet 18. januar 2016 #612 Del Skrevet 18. januar 2016 Haha. ... når du ler og griner om hverandre, fordi du skjønner at det du griner av er så idiotisk at du får latterkrampe av deg selv samtidig som du føler deg kjempetrist. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #613 Del Skrevet 18. januar 2016 Du vekker samboeren midt på natten, drar han opp av sengen og tvinger han ut i bilen for å reise på Statoil for å kjøpe bananer Anonymkode: a605d...a75 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruFiolett Skrevet 18. januar 2016 #614 Del Skrevet 18. januar 2016 Når du drar på butikken for å handle, betaler, pakker i poser og så går ut i bilen uten å ta posene med... Glemsk sa du? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linkas1 Skrevet 18. januar 2016 #615 Del Skrevet 18. januar 2016 ofte på do ake ned trappa trinn for trinn grunnet tidligere fall har gjort deg klok gråter fordi jeg mistet kjøttpålegget på gulvet, bøye seg ned er uaktuelt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2016 #616 Del Skrevet 2. februar 2016 Når skoene lukter gummi! Jeg turte ikke gå med dem fordi jeg trodde de stinket. Samboeren skjønte ikke hva jeg mente. Etter graviditeten forsvant "lukten" Når kaffe smaker beiskt og bittert (jeg drikker mye kaffe til vanlig) Når is, sjokoladepudding ol. er det beste jeg vet (jeg synes det er altfor søtt utenom, og spiser det veldig sjeldent) Anonymkode: cf9b8...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2016 #617 Del Skrevet 3. februar 2016 Du settervaskemaskinen med klær på "repeat" fordi du ikke har orket å henge opp på lenge.. Anonymkode: f1f2c...5a1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laleh Skrevet 3. februar 2016 #618 Del Skrevet 3. februar 2016 - Når du begynner å gråte av nostalgi fordi du hører "teenage dirtbag" på radioen.. - Når man brekker seg over lamineringsmaskinen på jobb fordi den plutselig lukter kvalmende plastikk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 3. februar 2016 Forfatter #619 Del Skrevet 3. februar 2016 Artig at denne lever ennå. Opprettet den da jeg gikk gravid med første, og nå ventes andremann når som helst. 😀 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 3. februar 2016 #620 Del Skrevet 3. februar 2016 Den 18.1.2016 at 18.12, AnonymBruker skrev: Du vekker samboeren midt på natten, drar han opp av sengen og tvinger han ut i bilen for å reise på Statoil for å kjøpe bananer Anonymkode: a605d...a75 mannen din er gull verdt hvis han gjør det også! min gidder ikke dra på butikken for meg må gjøre det selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå