Maneo Skrevet 20. september 2013 #381 Del Skrevet 20. september 2013 Når det eneste du har gjort i 23 uker er å spy, og velger mat utifra hva som "smaker godt" å komme ut igjen (tomatsuppe anbefales ikke, heller ikke kebab eller nugatti) Uææ, føler med deg! Gjorde det samme i 10 uker. Nachos anbefales ihvertfall ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilma2000 Skrevet 20. september 2013 #382 Del Skrevet 20. september 2013 Når du vugger - ikke går, samtidig som du holder deg på korsryggen og stønner "ahhh" "iihhhh" "ooohhhh" mens du vugger avgårde til bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 20. september 2013 #383 Del Skrevet 20. september 2013 Du blir rasende når du leser utsagnet "husk at graviditet ikke er en sykdom" samtidig som du ligger langflat med kvalme på tredje uka og kaldsvetter og aldri har følt deg mer sjuk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #384 Del Skrevet 20. september 2013 - Når du begynner å gråte når mannen fra Canal Digital ikke forstår hva som kan være galt med nettet... Du kan begynne å grine av Canal Digital sånn generelt..............Anonymous poster hash: a0f5a...067 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 20. september 2013 #385 Del Skrevet 20. september 2013 Nei, det stemmer. Har fått høre sånn ca daglig at jeg har en stoooooor mage for hvor langt jeg er på vei. Og for en uke eller to siden trodde noen at jeg skulle føde snart. Seriøst, SÅ stor er den ikke. De fleste mente også at jeg var fryktelig stor, og lurte på om det kanskje ikke var tvillinger. Men fra tid til annen så kom noen plutselig og mente at magen var så liten i forhold til hvor langt på vei jeg var. Magen er visst aldri riktig størrelse Forøvrig anbefaler jeg ikke å spise en hel kilo bringebær til middag dersom det er fare for at den kommer i retur... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RompeRusk Skrevet 20. september 2013 #386 Del Skrevet 20. september 2013 Når en klager over at en "bare fikk 9 timers søvn i natt"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keljo Skrevet 20. september 2013 #387 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Når alle lukter vondt. Endret 26. oktober 2013 av Keljo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. september 2013 #388 Del Skrevet 20. september 2013 Når man dropper å barbere baksiden av leggene, og man famler seg rundt i blinde når man skal ta bikinilinjen.....(og satser på at ikke noe vesentlig blir kuttet..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 20. september 2013 #389 Del Skrevet 20. september 2013 Når man dropper å barbere baksiden av leggene, og man famler seg rundt i blinde når man skal ta bikinilinjen.....(og satser på at ikke noe vesentlig blir kuttet..) Og når man får sjokk av å se seg i speilet etter man har dusjet, fordi man ikke har lagt merke til skogbruket som er anlagt der nede. (jeg ser ikke tissen min når jeg tisser ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. september 2013 #390 Del Skrevet 20. september 2013 Eller; Når man holder begge hendene under magen på vei ned trappa pga man er redd for å tippe over... (var høygravid og magen hadde sunket ned...) Når mannen påstår at man har LRS-syndrom...(leggen rett i skoene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. september 2013 #391 Del Skrevet 20. september 2013 Og når man får sjokk av å se seg i speilet etter man har dusjet, fordi man ikke har lagt merke til skogbruket som er anlagt der nede. (jeg ser ikke tissen min når jeg tisser ) Når man i ugravid tilstand tørker seg foran og bak, men som supergravid må man ta hånda med dopapiret bakfra og sikte seg i blinde foran for så å dra dopapiret bakover.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 20. september 2013 #392 Del Skrevet 20. september 2013 Når man som høygravid alltid ser for seg scenen at man må beklage at fostervannet gikk til butikkpersonalet før du drar på butikken 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 20. september 2013 #393 Del Skrevet 20. september 2013 Når man som høygravid alltid ser for seg scenen at man må beklage at fostervannet gikk til butikkpersonalet før du drar på butikken Hahahahaha!! Kanskje du burde holde deg hjemme de neste dagene vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 21. september 2013 #394 Del Skrevet 21. september 2013 Når man som høygravid alltid ser for seg scenen at man må beklage at fostervannet gikk til butikkpersonalet før du drar på butikken Det tenkte jeg faktisk på i går når jeg var på Rema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2013 #395 Del Skrevet 21. september 2013 Når du har sovet to timer, går som en haltende elefant, griner for de mest idiotiske ting, har vondter i kroppsdeler du ikke visste eksisterte, stirrer tomt ut i luften og kaster opp for femte gang på noen timer ... ... noen ber deg ta vare på denne verdifulle tiden. Og den eneste grunnen til at du ikke kakker dem i hodet med noe hardt er at 1. Du bruker fem minutter på å reise deg opp fra stolen 2. Magen din dessverre er for enorm til at du rekker bort uten at du reiser deg. Da vet du at du er gravid. Og at det forhåpentligvis ikke er lenge igjen til termin. Anonymous poster hash: 9c695...02b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 21. september 2013 #396 Del Skrevet 21. september 2013 Hahahahaha!! Kanskje du burde holde deg hjemme de neste dagene vennen? Beklage til barnehagetantene for at det er fostervann i yttergangen i barnehagen, beklage til svigermor for at vannet ditt gikk i sofaen.... Bare fantasien setter grenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LempikasPromise Skrevet 22. september 2013 #397 Del Skrevet 22. september 2013 Når mannen din faktisk er mer interessert i magen din, enn i visse andre kroppsdeler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffelattn Skrevet 23. september 2013 #398 Del Skrevet 23. september 2013 Når du må på toalettet hele tiden, når du har mye luft i magen, når du ber om isbiter på alle kafeene du er på om vinteren fordi du bare må tygge de og når du dessverre blir mer lydsensitiv og også bitchete mot mannen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #399 Del Skrevet 23. september 2013 ...Når du blir dumpa for ei jente som faktisk har en kropp som ser halvgreit pen ut. Anonymous poster hash: 2188e...829 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkestor Skrevet 24. september 2013 #400 Del Skrevet 24. september 2013 Når du er konstant tett i nesa. Har så humørsvingninger at de nærmeste begynner og holde seg litt unna. Når du begynner å gråte for at noen har tatt sjokolade pålegg til frokost når du har hatt besøk for da ble det mindre til deg, og du begynner å gjemme godteri når det kommer noen. Når du dytter møkka under sofaen og venter til din bror eller mor kommer på besøk og spør pent om de kan støvsuge opp for deg. Når du gråter av alt og ingenting, og du ikke klarer slutte. Når senga er det beste stedet i huset, og du har tilbrakt den siste uka under dyna med dataen og kg. Når du blør neseblod dagen lang. Når du sjeldent sminker deg mer for alle er jo bare opptatt av magen uansett, så ingen legger merke til om du har sminke på eller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå