Gjest Twelve12 Skrevet 17. juli 2013 #341 Del Skrevet 17. juli 2013 Når du ikke lenger kan ha PC'en på magen når du ligger i senga.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 17. juli 2013 #342 Del Skrevet 17. juli 2013 Når du holder på å dø i denne varmen, og er rimelig sikker på at 22 grader ALDRI har vært så varmt før... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 17. juli 2013 #343 Del Skrevet 17. juli 2013 Når du et øyeblikk glømmer at du er gravid og trur at du kan bøye deg ned og plukke opp det du mistet, men nei det gikk ikke. Sikkert nevnt før: når du ikke kan se underlivet lenger og ikke kan se mens du barbere deg der og ikke når leggene stående. Og det Nique sa om å trenge hjelp for å komme seg opp av sofaen. Jeg har ikke enorm mage ennå men må ha hjelp i blant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilma2000 Skrevet 18. juli 2013 #344 Del Skrevet 18. juli 2013 Når du bare blir sittende på do etter å ha tisset fordi du vet du må igjen om bare noen minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 18. juli 2013 #345 Del Skrevet 18. juli 2013 (endret) Når "Ser du stjernene, liten?" setter i gang en tårestrøm uten sidestykke, fordi man ser for seg å være i den situasjonen. Og så fortsetter tårestrømmen fordi man er en så dårlig mor at man i det hele tatt tenkte tanken. Når man snur seg i senga etappevis. Når man tar pause midtveis i trappa, fordi det er for slitsomt å gå hele veien. Når man heller vil sove i sofaen enn i senga, siden sofaen er for trang til at man kan snu seg, og dermed slipper styret med å forsøke (klarer ikke å ligge i én stilling i senga hele natta, det er alt for mye plass). Man må mote seg opp for å gå i dusjen, fordi det er et ork å kle av seg. For så å mote seg opp for å gå ut av dusjen, fordi det er et enda større ork å tørke seg og kle på seg. Når klærne enten er for varme, eller for kalde. Når man vurderer å sette seg på radiatoren når det er kaldt, for ti minutter senere stille seg foran den åpne kjøleskapsdøra for å kjøle seg ned. Når man bestemmer seg for å utsette dusjen, fordi man svetter så mye av å kle på seg, at man like gjerne kan la være. (les det i fortid; er en stund siden jeg var gravid nå =P) Endret 18. juli 2013 av Raven Emerald 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 18. juli 2013 #346 Del Skrevet 18. juli 2013 Når du egentlig skulle ønske det var 12 grader og regn i stedet for 25 grader og sol... KOM UT LILLE BABY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 19. juli 2013 #347 Del Skrevet 19. juli 2013 Når man snur seg i senga etappevis. Signerer. Og, når man våkner av latterkrampe fordi man drømte at det vokser vannmeloner på trærne som man må passe seg for at ikke detter ned på bilruta mens du plukker moltebær i veikanten. Når mannen lurer på hvorfor du ler så svarer du: "hahaha! alle vet jo at moltebær vokser i myra! og los angeles er jo ikke på vei til sverige..." Mannen bare: "fint det kjære. sov videre du." Men da fikk jeg ikke sove mere, fordi "vi" var visst sultne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Twelve12 Skrevet 19. juli 2013 #348 Del Skrevet 19. juli 2013 Signerer. Og, når man våkner av latterkrampe fordi man drømte at det vokser vannmeloner på trærne som man må passe seg for at ikke detter ned på bilruta mens du plukker moltebær i veikanten. Når mannen lurer på hvorfor du ler så svarer du: "hahaha! alle vet jo at moltebær vokser i myra! og los angeles er jo ikke på vei til sverige..." Mannen bare: "fint det kjære. sov videre du." Men da fikk jeg ikke sove mere, fordi "vi" var visst sultne. Hahaha Nå lo jeg godt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MockingJay Skrevet 22. juli 2013 #349 Del Skrevet 22. juli 2013 Når du forbanner deg over at Finnmark absolutt skulle ha den beste sommeren på lenge akkurat nå.. Når du våkner med et smil og løper ut i forteltet på campingvogna bare fordi det er kaldt OG det regner. Herlig<: Når du har lyst til å fille riste andre gravide som sier at; "Det er ikke så ille å være gravid om sommeren da!" , og de har termin i september/oktober/november osv. Det er vell for f*** en stor forskjell på å gå høygravid og det å bare være rundt halvveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pumba1 Skrevet 27. juli 2013 #350 Del Skrevet 27. juli 2013 Når du står på jobb og en gammel dame kommer inn i butikken, med en ånde som lukter rotten fisk og hun absolutt skal fortelle deg hele livshistorien tre cm unda nesen din. Mens det eneste du klarer å konsentrere deg om er å ikke kaste opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 27. juli 2013 #351 Del Skrevet 27. juli 2013 Når du rigger deg til med iPaden i boden for det lukter sååå godt der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommernatt Skrevet 27. juli 2013 #352 Del Skrevet 27. juli 2013 Når det renner inn med meldinger på termindagen fordi du ikke har født. Takk for at dere bryr dere, men la meg være i fred :-( 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 31. juli 2013 #353 Del Skrevet 31. juli 2013 Når du bare blir sittende på do etter å ha tisset fordi du vet du må igjen om bare noen minutter. Hahaha, signerer denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2013 #354 Del Skrevet 31. juli 2013 Når folk sier "åh graviditeten får deg til å¨GLØDE " Og du bare... Anonymous poster hash: a4dac...200 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 9. august 2013 #355 Del Skrevet 9. august 2013 Når folk insisterer på å gi deg sitteplass på toget, selv om du bare skal én stasjon og du akkurat har syklet 2,5 km oppoverbakke for å ta toget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maman Skrevet 9. august 2013 #356 Del Skrevet 9. august 2013 ..når du har spist en stoooor fullkornsbaguette med masse fyll, en foccaccia, et rundstykke, et eple og masse kjeks....men fortsatt er sulten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #357 Del Skrevet 9. august 2013 Når du får beskjed av 5åringen at du kan legge deg ned å hvile en stund og hun kan lese bok i mens Anonymous poster hash: 26fa5...1a3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hattifnatten Skrevet 22. august 2013 #358 Del Skrevet 22. august 2013 ...når puppene i str H-cup føles ut som to rosiner, fordi magen er så stor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Longgone Skrevet 22. august 2013 #359 Del Skrevet 22. august 2013 ...når puppene i str H-cup føles ut som to rosiner, fordi magen er så stor. Haha sign! Har gått opp 3 bhstørrelser men jeg ser det ikke selv for magen er så stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cindi Skrevet 22. august 2013 #360 Del Skrevet 22. august 2013 ...når puppene i str H-cup føles ut som to rosiner, fordi magen er så stor. Haha sign! Har gått opp 3 bhstørrelser men jeg ser det ikke selv for magen er så stor. Haha! Word!! Har ikke merka noenting til at de har økt, og trodde de var blitt mindre, før jeg satt på jobb i en helt vanlig topp og innså at jeg hadde en ENORM kløft brått. *trekke toppen litt lengre opp* Kanskje ikke rart jeg på to dager fikk kommentar fra 4 forskjellige menn på jobben om hvor utrolig bra jeg så ut som gravid. (har begynt å bruke bh-er som får puppene mine til å se minst mulig ut etter det. haha!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå