Mafalda Skrevet 6. november 2012 #241 Del Skrevet 6. november 2012 Oh shit, Pyntestøv. Nå minnet du meg på at jeg går en tøff tid i møte. Jeg er i beste fall oversentimental til vanlig, når jeg ser eldstejentas ballettparti snurre rundt til toner fra Forrest Gump, eller når fireåringen er Lucia med glitter i håret, eller ungdomskoret drar til med "En stjerne skinner i natt" på skoleavslutning.... I år må jeg søren meg ha noe beroligende, hvis jeg ikke skal skjemme ut både mann og barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emas Skrevet 6. november 2012 #242 Del Skrevet 6. november 2012 Folk har begynnt å tilby meg sitteplassen deira, om der er fullt på banen...Det må berre bety at eg ser veldig gravid og sleten ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. november 2012 #243 Del Skrevet 6. november 2012 Folk har begynnt å tilby meg sitteplassen deira, om der er fullt på banen...Det må berre bety at eg ser veldig gravid og sleten ut Jeg ble tilbudt å sitte på setet på rullatoren til en veldig gammel mann jeg delte heis med. Vi skulle EN etasje opp. Da følte jeg meg fresh ja... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2012 #244 Del Skrevet 6. november 2012 Når du er så overfølsom at det blir dumt.. Her om dagen gråt jeg som bare det fordi jeg så et fly på himmelen og synes det er så imponerende at folk har klart å få så store ting til å holde seg i luften. Kan også fint begynne å gråte av at jeg ikke treffer låsen med nøkkelen på første forsøk.. stakkars samboeren min, han vet jo aldri hva jeg gråter for så han kysser meg på pannen og sier at dette går bra. Selvfølgelig tuter jeg enda mer når han er så søt når jeg føler meg så teit Anonym poster: 2c3447afb78ff9e69a4b7db3dd9f2770 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 6. november 2012 #245 Del Skrevet 6. november 2012 Når man blir utrolig rørt av å synge følgende vuggesang for seg selv: Vi har en tulle med øyne blå med silkehår og med ører små og midt i fjeset en liten nese så stor som så Så bløt som fløyel er hennes kinn og hun er deilig og tykk og trinn med dukkehender og to små tenner i munnen sin Og hun kan bite i sine tær og hun kan danse foruten klær og hun kan spise og stå og vise hvor stor hun er Og på tredje vers begynner å bælje fordi man ser for seg at den lille tulla er sin egen, og står på stuegulvet med hendene strekt ut for å vise "hvor stor hun er" . :grine: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bintou Skrevet 6. november 2012 #246 Del Skrevet 6. november 2012 Når man blir tilbudt sete på fulle IKEA-bussen av en dame med barnevogn, selv om det er ledig lenger bak og må takke nei takk med kvalt stemme og sette seg raskt for å tørke øyekroken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. november 2012 #247 Del Skrevet 7. november 2012 Oh shit, Pyntestøv. Nå minnet du meg på at jeg går en tøff tid i møte. Jeg er i beste fall oversentimental til vanlig, når jeg ser eldstejentas ballettparti snurre rundt til toner fra Forrest Gump, eller når fireåringen er Lucia med glitter i håret, eller ungdomskoret drar til med "En stjerne skinner i natt" på skoleavslutning.... I år må jeg søren meg ha noe beroligende, hvis jeg ikke skal skjemme ut både mann og barn! Jeg er på god vei inn i ko-ko-land nå, i min ellevte uke. Gråt da jeg la meg fordi jeg tenkte på at mamma og pappa har flyttet fra huset jeg har vokst opp i (eller, ungdomstiden min, vel og merke) og gråt da jeg våknet i morges og ikke fikk sove igjen. Jeg tror at hvis jeg ser en trist film nå, så vil jeg ikke klare å komme meg igjennom den fordi jeg blir alvorlig dehydret. Tror jeg vil skjemme ut mannen i løpet av denne graviditeten selv. Mer enn bare et par ganger foråsidetsånn, så vi er i samme båt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2012 #248 Del Skrevet 19. november 2012 Når du kjenner lukten av Kinder Maxi UANSETT hvor du er... Anonym poster: 5c0ed1f72cf77c087eabd51bab16cf7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 19. november 2012 #249 Del Skrevet 19. november 2012 Når alt du drikker lukter lavendel, enten det er juice, kaffe eller vann..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 19. november 2012 #250 Del Skrevet 19. november 2012 Når du plutselig får skikkelig lyst til å spise støv (men selvsagt veit at sånt eegentlig ikke kan gjøres, så du må la være )! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikki09 Skrevet 19. november 2012 #251 Del Skrevet 19. november 2012 Når man blir utrolig rørt av å synge følgende vuggesang for seg selv: Vi har en tulle med øyne blå med silkehår og med ører små og midt i fjeset en liten nese så stor som så: . Jeg gråt så tårene sprutet første gang jeg sang denne for min nydelige blåøyde datter mens hun lå på brystet mitt! Så det er ikke noe som går over etter graviditeten! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2012 #252 Del Skrevet 20. november 2012 Når du får en særdeles heftig kynner av å bruke hullmaskinen på en litt tykk bunke med papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 20. november 2012 #253 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg gråt så tårene sprutet første gang jeg sang denne for min nydelige blåøyde datter mens hun lå på brystet mitt! Så det er ikke noe som går over etter graviditeten! :-) Har hørt at man blir desto mer lettrørt etter fødsel. Jeg kommer til å være helt dehydrert :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaby Skrevet 20. november 2012 #254 Del Skrevet 20. november 2012 Når du får en særdeles heftig kynner av å bruke hullmaskinen på en litt tykk bunke med papirer. Eller av å nyse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2012 #255 Del Skrevet 20. november 2012 Eller av å nyse Da følte jeg meg sprek, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 20. november 2012 #256 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Når du begynner å grine av at de tre finalistene i americas next top model får møte familien sin igjen Endret 20. november 2012 av Memories Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bachata Skrevet 20. november 2012 #257 Del Skrevet 20. november 2012 Når det er helt normalt at det stadig stikker rumper og knær ut av magen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. november 2012 #258 Del Skrevet 21. november 2012 Når du får strekk i lysken av å hoste, nyse eller til og med le litt kraftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 21. november 2012 #259 Del Skrevet 21. november 2012 Når du står og sniffer diskret på bensinpumpa mens du fyller. Aaahh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Memories Skrevet 21. november 2012 #260 Del Skrevet 21. november 2012 Når du står og sniffer diskret på bensinpumpa mens du fyller. Aaahh. Haha, det gjør jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå