Gå til innhold

Du vet du er gravid når.....

Orchideae

Anbefalte innlegg

Oh shit, Pyntestøv. Nå minnet du meg på at jeg går en tøff tid i møte.

Jeg er i beste fall oversentimental til vanlig, når jeg ser eldstejentas ballettparti snurre rundt til toner fra Forrest Gump, eller når fireåringen er Lucia med glitter i håret, eller ungdomskoret drar til med "En stjerne skinner i natt" på skoleavslutning....

I år må jeg søren meg ha noe beroligende, hvis jeg ikke skal skjemme ut både mann og barn! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk har begynnt å tilby meg sitteplassen deira, om der er fullt på banen...Det må berre bety at eg ser veldig gravid og sleten ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk har begynnt å tilby meg sitteplassen deira, om der er fullt på banen...Det må berre bety at eg ser veldig gravid og sleten ut :P

Jeg ble tilbudt å sitte på setet på rullatoren til en veldig gammel mann jeg delte heis med. Vi skulle EN etasje opp. Da følte jeg meg fresh ja...

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er så overfølsom at det blir dumt.. Her om dagen gråt jeg som bare det fordi jeg så et fly på himmelen og synes det er så imponerende at folk har klart å få så store ting til å holde seg i luften. Kan også fint begynne å gråte av at jeg ikke treffer låsen med nøkkelen på første forsøk.. stakkars samboeren min, han vet jo aldri hva jeg gråter for så han kysser meg på pannen og sier at dette går bra. Selvfølgelig tuter jeg enda mer når han er så søt når jeg føler meg så teit :lol:

Anonym poster: 2c3447afb78ff9e69a4b7db3dd9f2770

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir utrolig rørt av å synge følgende vuggesang for seg selv:

Vi har en tulle med øyne blå

med silkehår og med ører små

og midt i fjeset

en liten nese

så stor som så

Så bløt som fløyel er hennes kinn

og hun er deilig og tykk og trinn

med dukkehender

og to små tenner

i munnen sin

Og hun kan bite i sine tær

og hun kan danse foruten klær

og hun kan spise

og stå og vise

hvor stor hun er

Og på tredje vers begynner å bælje fordi man ser for seg at den lille tulla er sin egen, og står på stuegulvet med hendene strekt ut for å vise "hvor stor hun er" :fnise: .

:grine: :grine: :grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir tilbudt sete på fulle IKEA-bussen av en dame med barnevogn, selv om det er ledig lenger bak og må takke nei takk med kvalt stemme og sette seg raskt for å tørke øyekroken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh shit, Pyntestøv. Nå minnet du meg på at jeg går en tøff tid i møte.

Jeg er i beste fall oversentimental til vanlig, når jeg ser eldstejentas ballettparti snurre rundt til toner fra Forrest Gump, eller når fireåringen er Lucia med glitter i håret, eller ungdomskoret drar til med "En stjerne skinner i natt" på skoleavslutning....

I år må jeg søren meg ha noe beroligende, hvis jeg ikke skal skjemme ut både mann og barn! :grine:

Jeg er på god vei inn i ko-ko-land nå, i min ellevte uke. Gråt da jeg la meg fordi jeg tenkte på at mamma og pappa har flyttet fra huset jeg har vokst opp i (eller, ungdomstiden min, vel og merke) og gråt da jeg våknet i morges og ikke fikk sove igjen. Jeg tror at hvis jeg ser en trist film nå, så vil jeg ikke klare å komme meg igjennom den fordi jeg blir alvorlig dehydret.

Tror jeg vil skjemme ut mannen i løpet av denne graviditeten selv. Mer enn bare et par ganger foråsidetsånn, så vi er i samme båt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Når du kjenner lukten av Kinder Maxi UANSETT hvor du er...

Anonym poster: 5c0ed1f72cf77c087eabd51bab16cf7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du plutselig får skikkelig lyst til å spise støv (men selvsagt veit at sånt eegentlig ikke kan gjøres, så du må la være :( )!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man blir utrolig rørt av å synge følgende vuggesang for seg selv:

Vi har en tulle med øyne blå

med silkehår og med ører små

og midt i fjeset

en liten nese

så stor som så: .

Jeg gråt så tårene sprutet første gang jeg sang denne for min nydelige blåøyde datter mens hun lå på brystet mitt! Så det er ikke noe som går over etter graviditeten! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gråt så tårene sprutet første gang jeg sang denne for min nydelige blåøyde datter mens hun lå på brystet mitt! Så det er ikke noe som går over etter graviditeten! :-)

Har hørt at man blir desto mer lettrørt etter fødsel. Jeg kommer til å være helt dehydrert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Memories

Når du begynner å grine av at de tre finalistene i americas next top model får møte familien sin igjen :sjenert:

Endret av Memories
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...