Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 #1 Del Skrevet 20. januar 2004 Har dere hatt sex på jobben og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 20. januar 2004 #2 Del Skrevet 20. januar 2004 Jepp.... på datarommet og sjefens kontor - begge gangene på firmafest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. januar 2004 #3 Del Skrevet 20. januar 2004 Man får betalt for å være på jobb. Om man har sex på jobben er man da prostituert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. januar 2004 #4 Del Skrevet 20. januar 2004 Man får betalt for å være på jobb. Om man har sex på jobben er man da prostituert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 #5 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja, har hatt samboeren (nå kone) oppe i etasjene her flere ganger, både i og etter arbeidstid... Og en av gangene ble det barn av det gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 20. januar 2004 #6 Del Skrevet 20. januar 2004 Never Men jeg må innrømme det høres spennende ut :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 20. januar 2004 #7 Del Skrevet 20. januar 2004 Siste gang tok jeg henne i dusjen på jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 20. januar 2004 #8 Del Skrevet 20. januar 2004 Har ikke hatt sjansen til det ennå.. men hadde stillt villig opp om sjansen bød seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. januar 2004 #9 Del Skrevet 20. januar 2004 Har hatt sex på jobben noen ganger, ja. Men bare med meg selv, og det var før da jeg var ung.... Sukk, nå er jeg jo for gammel til slikt, jamfør annen tråd her inne..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bare meg Skrevet 20. januar 2004 #10 Del Skrevet 20. januar 2004 Jepp! Både i og utenfor arbeidstiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupi Skrevet 20. januar 2004 #11 Del Skrevet 20. januar 2004 Det har jeg enda til gode... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 20. januar 2004 #12 Del Skrevet 20. januar 2004 I dusjen på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
narsissisten Skrevet 21. januar 2004 #13 Del Skrevet 21. januar 2004 Har hatt sex på jobben ja. Fått oralsex. Og hatt sex med meg selv. Spennende. Kan anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 21. januar 2004 #14 Del Skrevet 21. januar 2004 Ja, men ikke i arbeidstiden. Og det er ikke så spennende siden jobben var på hotell... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2004 #15 Del Skrevet 21. januar 2004 Man får betalt for å være på jobb. Om man har sex på jobben er man da prostituert? Nei, jeg har aldri hatt sex på jobben. (Og har heller ingen planer om å ha det!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joey Skrevet 21. januar 2004 #16 Del Skrevet 21. januar 2004 Har hatt sex med mine ansatte, jepp. Skyldig! Riktig kult var det! Ikke det smarteste når det gjelder samarbeidet på jobben, riktignok :oops: "It seemed like the thing to do at the time !" (Clint Eastwood, Heartbreak ridge) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nusse Skrevet 21. januar 2004 #17 Del Skrevet 21. januar 2004 Nei, har hatt sex mange rare steder, men jobben kunne faktisk ikke falle meg inn! (Hjemmekontoret regnes vel ikke som jobb? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pedro Skrevet 22. januar 2004 #18 Del Skrevet 22. januar 2004 "DON'T DIP YOUR PEN IN COMPANY INK" Ja jeg har gjort det. Det var mitt blekk. En liten filosofisk tanke: Denne sidens eksistens, takket være Internett er i mine øyne helt super. Da jeg begynte å titte og klemme på damene i 1968, var det trail & error. Jo da, det ble en del errors. Her kan man spørre om alt, og få svar. Dessverre er ikke alle svarene vedrørende anatomiske spørsmlål like korekt besvart. Hilsen en som har kjent noen flere kvinner enn min mor og søster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 22. januar 2004 #19 Del Skrevet 22. januar 2004 Bare på skolen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lava Skrevet 27. januar 2004 #20 Del Skrevet 27. januar 2004 Jeg har hatt sex med jobben, på jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå