AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #21 Del Skrevet 9. april 2012 Philadelphia Røkelaks Makrell i tomat Brie Jarlsberg Hardkokt egg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhMickey Skrevet 9. april 2012 #22 Del Skrevet 9. april 2012 - Egg, kaviar, majones, tomat og pepper - Cottage Cheese og syltetøy - Leverpostei, rødbeter og basilikum Ooog Sjokade med morrpølse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 9. april 2012 #23 Del Skrevet 9. april 2012 - Hardkokt egg med majones, salt og pepper. - Roastbiff - Gulost - Reker i majones - Skinkestek - På sommeren MÅ jeg ha loff med meierismør og banan! Mannen min bare ler av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Candy Pie Skrevet 9. april 2012 #24 Del Skrevet 9. april 2012 Nugatti eller peanøttsmør. Kanskje syltetøy uten klumper. Og aldri smør på skiva så klart, hater smør. Jeg har litt kjedelig smak tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 9. april 2012 #25 Del Skrevet 9. april 2012 Bønnepostei og nøttesmør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2012 #26 Del Skrevet 9. april 2012 Foccatia med advocado, tomattaffelost, tomatskiver og aromatkrydder på er og godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 9. april 2012 #27 Del Skrevet 9. april 2012 - Pesto, kylling/kalkunskiver og tomat - Pesto, brie og alt av grønt - Makrell i tomat med majones på toppen - Smør og bananskiver - Gulost med gult eple skåret i skiver -Salami og alfalfaspirer Mmmm, sulten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vinglepetra Skrevet 10. april 2012 #28 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) -Stekt kyllingfilet i biter, med majones, lolloblader, tomat, agurk, paprika og litt mais. -Roastbiff med remulade, sylteagurk, lolloblader og tomat. -jarlsberg skiver, med paprika, tomat, pesto, og hjemmelaget pizzasaus. Grillet i ovnen Endret 10. april 2012 av Vinglepetra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 10. april 2012 #29 Del Skrevet 10. april 2012 Min favoritt er smør, ost og skinke. Rimelig kjedelig, men s*tans godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. april 2012 #30 Del Skrevet 10. april 2012 Alle slags gode oster, gjerne til grovt hjemmebakt brød. Ridderost, blue castello , brie og camembert er favoritter. Veldig godt med litt frukt ved siden av God salami må jeg alltid ha i kjøleskapet, og Gilde sin Siliana skivet salami er favoritten her i huset! Veldig godt som den er på skive eller knekkebrød. Men også sammen med avocado, tomat og litt ridder. Fløtemysost! Vellagret norvegia på grovbrød med paprika eller tomat på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #31 Del Skrevet 10. april 2012 kremost-røkelaks-honning melon. reker-avokado-spinat-majones. eggerøre-røkelaks-tomat-agurk. leverpostei-sylteagurk. koktegg-reker-majones. nugatti-banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katteelsker Skrevet 10. april 2012 #32 Del Skrevet 10. april 2012 Philadelphiaost (anbefales, kjempegodt!) Ellers er jeg ganske kjedelig, går i syltetøy, leverpostei, brunost, ostesmørbrød (hvitost, skinke), skinke med agurk. Bruker også peanøttsmør, og helst med jordbærsyltetøy. Mmmmm! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BaltA Skrevet 10. april 2012 #33 Del Skrevet 10. april 2012 roastbiff + reker på samme skive!! OMG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jompa Skrevet 10. april 2012 #34 Del Skrevet 10. april 2012 Avocado + kalkunskinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sluagh Skrevet 11. april 2012 #35 Del Skrevet 11. april 2012 - kokt egg med westfalerskinke og tomat - makrell i tomat - servelat(go og mager) - nøkkelost - ost, kokt skinke, løk og et salatblad Alltid en høydare for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solsmil Skrevet 11. april 2012 #36 Del Skrevet 11. april 2012 - røkelaks og eggerøre - roastbeef og løk - makrell i tomat - reker (renskede, ikke fra lake) med majones og sitron ... Er ikke så veldig glad i pålegg egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. april 2012 #37 Del Skrevet 11. april 2012 Smakte Tartex for første gang i dag. Og jeg tror jeg har fått meg en ny favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 11. april 2012 #38 Del Skrevet 11. april 2012 Ridderost Brie med akasiehonning og valnøtter Brie med spekeskinke (f.eks. Strandaskinke) Roastbiff, remulade, sylteagurk, sprøstekt løk Cottage cheese og rørt tyttebær Russisk rekesalat og hamburgerrygg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 12. april 2012 #39 Del Skrevet 12. april 2012 Makrell i tomat røkelaks med eggerøre leverpostei med røbetter og agurk reker (selvrenskede) krabbe kaviar salami salatblad, Skinke, hvitost, vårløk, paprika og agurk Kokt egg med kaviar Er svak for majones og alle de overnevnte retter spises med majones Brunost/hvitost/banan med syltetøy Salatblad, italiensk salat røkt skinke tomat og agurk ostesmørbrød rømme med sukker karbonade med sprøstekt løk og agurk, tomat Peanøtsmør, nugati og hvitost (spises sjelden men av og til er det sykt godt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 12. april 2012 #40 Del Skrevet 12. april 2012 - camembert - Salami - Kalkunpålegg med dill og kyllinggrydder - Roastbiff med remulade - Cheddarost uten melk(!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå