AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Del Skrevet 9. april 2012 Hva har du som regel på brødskiven? Har du noen favoritter? Hilsen matlei kvinne som gjerne vil ha tips til godt pålegg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havfruene Skrevet 9. april 2012 #2 Del Skrevet 9. april 2012 REEEKEEER :D SLUUURPSLUUURP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 9. april 2012 #3 Del Skrevet 9. april 2012 Du må spørre Nozmonster, hun har peiling på dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. april 2012 #4 Del Skrevet 9. april 2012 Dansk leverpostei med rødbetesalat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swipper Skrevet 9. april 2012 #5 Del Skrevet 9. april 2012 Graddost Ovnsbakt leverpostei Eggerøre Stekt egg Røkelaks Eple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 9. april 2012 #6 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Philadelphia, kalkunskinke, vårløk og paprika Baconpostei og rødbeter Banan og peanøttsmør Brunost og jordbærsyltetøy Røkt ørret og agurk (gjerne med egg) Kjøttrull av lam Endret 9. april 2012 av Survival Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 9. april 2012 #7 Del Skrevet 9. april 2012 * Leverpostei * Morrpølse * Servelat * Makrell i tomat Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 9. april 2012 #8 Del Skrevet 9. april 2012 Spekeskinke er griseknall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. april 2012 #9 Del Skrevet 9. april 2012 Du må spørre Nozmonster, hun har peiling på dette! tenker du på de fine kombinasjonene mine nå hannee? de gjelder først og fremst på knekkebrød da, og smaker ikke like bra på brød. - striper (orange tube med ost og kaviar) med gulost oppå -tine rød kremost, jordbærsyltetøy og brunost -brunost, kokt egg, majones og/ eller striper -kokt skinke, italiensk salat og så tomat -hva med hapå? det er et pålegg man sjeldent spiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2012 #10 Del Skrevet 9. april 2012 Sånn gul sennep med ost over, og med tomat, agurk etc. Pesto på brød/knekekbrød er og kjempe godt. Begge disse er fine alternativer til smør. Hapå er og godt, særlig på ristet grovt brød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 9. april 2012 #11 Del Skrevet 9. april 2012 Favoritten er uten tvil Jarlsbergost. Det har jeg nesten alltid i kjøleskapet. Og osten pleier å få følge av enten kaviar eller paprika på skiva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 9. april 2012 #12 Del Skrevet 9. april 2012 Når jeg er påleggslei bruker jeg ofte å dele brødskivene i to,legge på litt salat og annet grønt sammen med det som jeg er minst lei av det som befinner seg i kjøleskapet og vips så har man et herremåltid:) fin mat smaker litt bedre enn mat som er kastet sammen. Dette gjelder i hovedsak når man lager maten selv;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 9. april 2012 #13 Del Skrevet 9. april 2012 Nugatti. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 9. april 2012 #14 Del Skrevet 9. april 2012 Glemte helt av hva som er min favoritt! Moden(nesten overmoden) Brie med paprika eller jordbær. Sååå godt til en god kopp te i soffakroken.Oi nå ble jeg sulten!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jane F. Skrevet 9. april 2012 #15 Del Skrevet 9. april 2012 Eller masse grønt og litt eggesalat med salt og pepper på Yum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleklart Skrevet 9. april 2012 #16 Del Skrevet 9. april 2012 Multebærsyltetøy og salami! Hvordan jeg fant det ut er en liten historie i seg selv :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #17 Del Skrevet 9. april 2012 - God fiskekake eller fiskepudding, cherrytomater, kapers, majones og dillkvister. - Snøfrisk, ruccola, røkelaks, agurk eller avokado. Og litt sitronskvis. - Roastbeef, ruccola, rødbeter og rømme med pepperrot (fra tube). - Hummus, tomat og agurk. - Peanøttsmør og epleskiver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rivera Skrevet 9. april 2012 #18 Del Skrevet 9. april 2012 Philadelphia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normalfordeling Skrevet 9. april 2012 #19 Del Skrevet 9. april 2012 Tunfisksalat Røkelaks Sardiner i tomatsaus God spekeskinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 9. april 2012 #20 Del Skrevet 9. april 2012 smør, masse karri og bananskriver er også veldig godt! det blir enda litt bedre med en dæsj jordbærsyltetøy på toppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå