Gå til innhold

Hvor er vibratoren min!?


Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva er problemet ditt? Det var ment som et humoristisk innlegg. Selvsagt løp jeg ikke desperat rundt i huset på leting etter vibratoren min, selv om den var forsvunnet en liten stund, og selvsagt trodde jeg ikke at noen her kunne fortelle meg hvor den var.

Jeg forventet virkelig ikke at det skulle bli nødvendig å utbrodere hvorfor jeg lette etter den heller, men noen forstår tydeligvis ikke humor i det hele tatt. Går du inn i tråder bare for å være nedlatende? Jeg må bare spørre, for jeg skjønner ikkehelt motivasjonen din for dette.

Jeg må bare beklage at jeg har misforstått deg. Du skjønner det at folk med Aspergers syndrom ikke alltid forstår spøk, men tar ting bokstavelig. Jeg har gjerne ødelagt moroa for deg også.

En ting ved meg er i hvert fall positivt. Jeg står frem med nick, det gjør ikke du.

  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg lett overalt tror jeg.

Jeg er så utrolig kåt, har ikke onanert hele påsken, og hadde gledet meg til å kose meg kjempe mye for meg selv, men det helvetes leketøyet mitt er borte og det blir ikke helt det samme uten.

Jeg må ha lagt den på et lurt sted før jeg dro på påskeferie, men hvor? :kjefte:

Dette betyr vel strengt tatt at TS klarer det fint med fingrene, men at det IKKE HELT BLIR DET SAMME UTEN, Arabella?

  • Liker 1
Gjest Vazquez
Skrevet (endret)

Og så stenger vi tråden for avsporing og persondebatt.......

:nei:

Endret av Vazquez
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare beklage at jeg har misforstått deg. Du skjønner det at folk med Aspergers syndrom ikke alltid forstår spøk, men tar ting bokstavelig. Jeg har gjerne ødelagt moroa for deg også.

En ting ved meg er i hvert fall positivt. Jeg står frem med nick, det gjør ikke du.

Jeg (ikke TS) oppfattet deg ikke som nedlatende. TS kunne ha parert ditt innlegg ved å svare, "så flott at jeg klarer meg uten da". Innlegget ditt er ikke mer personlig enn man gjør det til.

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg (ikke TS) oppfattet deg ikke som nedlatende. TS kunne ha parert ditt innlegg ved å svare, "så flott at jeg klarer meg uten da". Innlegget ditt er ikke mer personlig enn man gjør det til.

Takk skal du ha :). Mitt første innlegg var ment som en morsomhet. Spøk er sannelig ofte en alvorlig affære, det er sikkert.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må bare beklage at jeg har misforstått deg. Du skjønner det at folk med Aspergers syndrom ikke alltid forstår spøk, men tar ting bokstavelig. Jeg har gjerne ødelagt moroa for deg også.

En ting ved meg er i hvert fall positivt. Jeg står frem med nick, det gjør ikke du.

For all del, bruk AB-kortet. Jeg oppfattet deg ikke nedlatende før du mente jeg ikke var riktig skrudd sammen, det var før jeg hadde ytret et eneste ord til deg. Greit at du ikke ser forskjell fra AB til AB, men jeg oppfattet det som unødvendig.

Samme kan det være, jeg har ingen interesse å diskutere dette videre med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...