AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #1 Skrevet 9. april 2012 Nå har jeg lett overalt tror jeg. Jeg er så utrolig kåt, har ikke onanert hele påsken, og hadde gledet meg til å kose meg kjempe mye for meg selv, men det helvetes leketøyet mitt er borte og det blir ikke helt det samme uten. Jeg må ha lagt den på et lurt sted før jeg dro på påskeferie, men hvor?
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #3 Skrevet 9. april 2012 har den detti bak senga? inni skapet? under puta? i vinduskarmen?
Aldrisur Skrevet 9. april 2012 #4 Skrevet 9. april 2012 Kanskje påskeharen tok den med til fru påskehare? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #5 Skrevet 9. april 2012 Eller er den inni deg ennå og batteriene funker ikke? 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #6 Skrevet 9. april 2012 Jeg fant den! Sjekket under senga en gang til, og jaggu lå den ikke innerst mot veggen i en mørk krok! Be right back TS
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. april 2012 #8 Skrevet 9. april 2012 (endret) aha du fant den Endret 9. april 2012 av Nuppdupp
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #9 Skrevet 9. april 2012 Jeg fant den! Sjekket under senga en gang til, og jaggu lå den ikke innerst mot veggen i en mørk krok! Be right back TS told you!!! der min pleier å gjemme seg værtfall:P KOS DEG;P
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #10 Skrevet 9. april 2012 Nå har jeg lett overalt tror jeg. Jeg er så utrolig kåt, har ikke onanert hele påsken, og hadde gledet meg til å kose meg kjempe mye for meg selv, men det helvetes leketøyet mitt er borte og det blir ikke helt det samme uten. Jeg må ha lagt den på et lurt sted før jeg dro på påskeferie, men hvor? Jeg har ikke tatt den...
Gjest Eurodice Skrevet 9. april 2012 #11 Skrevet 9. april 2012 Nå har jeg lett overalt tror jeg. Jeg er så utrolig kåt, har ikke onanert hele påsken, og hadde gledet meg til å kose meg kjempe mye for meg selv, men det helvetes leketøyet mitt er borte og det blir ikke helt det samme uten. Jeg må ha lagt den på et lurt sted før jeg dro på påskeferie, men hvor? Det må være kjedelig ikke å kunne onanere og få orgasme uten ved bruk av hjelpemidler. 4
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #12 Skrevet 9. april 2012 Det må være kjedelig ikke å kunne onanere og få orgasme uten ved bruk av hjelpemidler. Det må være kjedelig å føle seg nødt til å være så kjip mot andre. 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #13 Skrevet 9. april 2012 Hvor er glidemiddelet mitt? Hvor er dildoen min? Hvor er vibratoren min med fire innstillinger på? 1
Gjest Eurodice Skrevet 9. april 2012 #14 Skrevet 9. april 2012 Det må være kjedelig å føle seg nødt til å være så kjip mot andre. Hvis du synes dette var kjipt av meg å skrive, må jeg virkelig si at du er særdeles sart. Når man ikke klarer å onanere uten ved bruk av hjelpemidler, er det du som er temmelig skrudd. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #15 Skrevet 9. april 2012 Hvis du synes dette var kjipt av meg å skrive, må jeg virkelig si at du er særdeles sart. Når man ikke klarer å onanere uten ved bruk av hjelpemidler, er det du som er temmelig skrudd. Regnes fingre som "hjelpemidler"?
Gjest Bella111 Skrevet 9. april 2012 #16 Skrevet 9. april 2012 Hvis du synes dette var kjipt av meg å skrive, må jeg virkelig si at du er særdeles sart. Når man ikke klarer å onanere uten ved bruk av hjelpemidler, er det du som er temmelig skrudd. synes det er sånn passelig tåpelig å rakke ned på andres onanering metoder. 2
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #17 Skrevet 9. april 2012 TS her. Jeg klarer helt fint å både onanere å få orgasme uten bruk av hjelpemidler, så du trenger ikke å gråte for min skyld, kjære deg. Men når jeg liker self-bondage så er det litt vanskelig å bruke hendene, skjønner du. Ellers så synes jeg du kan passe dine egne saker, hvordan jeg onanerer er virkelig ikke ditt problem.
Gjest Eurodice Skrevet 9. april 2012 #18 Skrevet 9. april 2012 Regnes fingre som "hjelpemidler"? Selvfølgelig ikke. Men det virker som om TS ikke har tenkt tanken på å anvende sine egne hender, men bare er besatt av tanken på vibratoren som hun leter febrilsk etter. 1
Gjest Eurodice Skrevet 9. april 2012 #19 Skrevet 9. april 2012 TS her. Jeg klarer helt fint å både onanere å få orgasme uten bruk av hjelpemidler, så du trenger ikke å gråte for min skyld, kjære deg. Men når jeg liker self-bondage så er det litt vanskelig å bruke hendene, skjønner du. Ellers så synes jeg du kan passe dine egne saker, hvordan jeg onanerer er virkelig ikke ditt problem. Du skrev ingenting om self-bondage i det første innlegget ditt. Det er ikke mitt problem hvordan du onanerer, men hvis du ikke ville ha noen respons, forstår jeg virkelig ikke hvorfor du i det hele tatt skrev åpningsinnlegget ditt. Du kunne vel ikke for alvor tro at noen på et forum kunne fortelle deg hvor vibratoren din var? 3
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #20 Skrevet 9. april 2012 Du skrev ingenting om self-bondage i det første innlegget ditt. Det er ikke mitt problem hvordan du onanerer, men hvis du ikke ville ha noen respons, forstår jeg virkelig ikke hvorfor du i det hele tatt skrev åpningsinnlegget ditt. Du kunne vel ikke for alvor tro at noen på et forum kunne fortelle deg hvor vibratoren din var? Hva er problemet ditt? Det var ment som et humoristisk innlegg. Selvsagt løp jeg ikke desperat rundt i huset på leting etter vibratoren min, selv om den var forsvunnet en liten stund, og selvsagt trodde jeg ikke at noen her kunne fortelle meg hvor den var. Jeg forventet virkelig ikke at det skulle bli nødvendig å utbrodere hvorfor jeg lette etter den heller, men noen forstår tydeligvis ikke humor i det hele tatt. Går du inn i tråder bare for å være nedlatende? Jeg må bare spørre, for jeg skjønner ikkehelt motivasjonen din for dette. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå