Lillah Skrevet 24. september 2012 Forfatter #441 Del Skrevet 24. september 2012 Hei Nå har jeg lest fra sie 18,men har ikke tid til å lese alle sidene, travelt og være andre gangs gravid. Veldig koseig lesing her, og så koselige bilde og barnerom, du har vært skikkelig heldig med bildene, jenta vår bare gjemmer seg....hehe Jeg har ikke fått forandret tickeren min, men vi har termin samme dag, så dette blir jo veldig spennende, de siste ukene nå Likte veldig godt rommet til gutten din altså, et lte tips er å skaffe seg er en uro, det er behagelig for de fleste små, men du har kanskje tenkt på det allerede..hihi, har noen småtips.. Ryggen er typiske gravid trekk, håper den blir bedre, godt fottøy er viktig, og eventuelt gå med gode sko inne f.eks. Stikker snart innom her igjen! Naits! Tusen takk for hyggelig hilsen :-) Jeg har heller ikke forandret tickeren min, så ordinær UL- termin er 19. desember. Så da er du 2 dager foran Uroen har kommet i hus,men har ikke noen plass å henge den opp ennå Har ikke fått kjøpt himmel og stativ til å ha den på ennå. :-) Gratulerer så mye med baby i magen forresten Hvor gammelt er ditt andre barn da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 24. september 2012 Forfatter #442 Del Skrevet 24. september 2012 Leste at å ligge på siden, er det beste for en gravid kropp. Bare et tips hvis du pleier å ligge på ryggen. Så fint barnerom!! Skikkelig kos Med meg går det bra! Merker smerter i korsryggen hvis det er mye bøy og tøy, så prøver å være forsiktig. Ha en finfin mandag!! Det visste jeg ikke,men ligger alltid på venstre side allikevel, ligger jeg på ryggen eller høyre side får jeg halsbrann.. Og å ligge på magen er det bare til å glemme TakkTakk Huff, kjedelig med dårlig rygg ja.. Er den det til vanlig også, eller bare under graviditeten? Takk for det, så får du ha en finfin tirsdag :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 24. september 2012 Forfatter #443 Del Skrevet 24. september 2012 Fortsatt en del vi mangler. Vi har bestilt vogna, seng og kommode og de kommer vel i oktober/november engang og eller mangler vi også himmel til senga, kantbeskytter til vogga og sprinkelseng, ammeinnlegg og ammetopper. Og 18 oktober skal vi til nederland en tur så da skal vi kjøpe avent flasker, brystpumpe, flaskevarmer og sånt:) Okei, men har da god tid ennå da Selv om man får håpe at de siste ukene går fort :D Veeldig greit å få kjøpt slike ting i utlandet da, sikkert en god del billigere enn i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. september 2012 #444 Del Skrevet 25. september 2012 Det visste jeg ikke,men ligger alltid på venstre side allikevel, ligger jeg på ryggen eller høyre side får jeg halsbrann.. Og å ligge på magen er det bare til å glemme TakkTakk Huff, kjedelig med dårlig rygg ja.. Er den det til vanlig også, eller bare under graviditeten? Takk for det, så får du ha en finfin tirsdag :D Er kun slik under graviditeten, men må passe meg litt ekstra pga god svai i ryggen. Så blir interessant nå som magen begynner å bli tung. God tirsdag til deg også, Lillah!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 25. september 2012 Forfatter #445 Del Skrevet 25. september 2012 Er kun slik under graviditeten, men må passe meg litt ekstra pga god svai i ryggen. Så blir interessant nå som magen begynner å bli tung. God tirsdag til deg også, Lillah!! Okei.. Huff, ja, man skal få mange plager under graviditeten! :/ Meeen så er det nok veeeldig verdt det til slutt, når de små gullene er kommet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 25. september 2012 Forfatter #446 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) I dag har jeg hatt besøk av min kjære mamma, som har vært så snill å vasket ned kjøkkenet, innredninga og hele pakka, pluss pusset vinduene Så fint, rent og ryddig som det er nå, har det heller aldri vært tror jeg Så kjekt å ha ei snill mamma Ellers har min kjære og jeg vært på Skeidar å kjøpt barnerecliner til lilleprinsen i dag :-) Også har jeg strikka! "Bare" 8 nøster igjen nå før jeg er ferdig.. Spent på hvordan det blir når det er ferdig :-) Endret 25. september 2012 av Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. september 2012 #447 Del Skrevet 25. september 2012 Koselig mamma du har! Mammaer er godt å ha! Sove godt, Lillah..!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 25. september 2012 Forfatter #448 Del Skrevet 25. september 2012 Koselig mamma du har! Mammaer er godt å ha! Sove godt, Lillah..!! Ja, de er det! Nattinatta og sov godt du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 26. september 2012 #449 Del Skrevet 26. september 2012 I dag har jeg hatt besøk av min kjære mamma, som har vært så snill å vasket ned kjøkkenet, innredninga og hele pakka, pluss pusset vinduene Så fint, rent og ryddig som det er nå, har det heller aldri vært tror jeg Så kjekt å ha ei snill mamma Ellers har min kjære og jeg vært på Skeidar å kjøpt barnerecliner til lilleprinsen i dag :-) Også har jeg strikka! "Bare" 8 nøster igjen nå før jeg er ferdig.. Spent på hvordan det blir når det er ferdig :-) åå så snill mamma du har Og det er jo alltid så deilig når alt er vasket og fint og ryddig:) Men nå må jeg spørre deg om en ting.. en barnerecliner?? Hva er det for noe? Jeg tittet litt på nettet og får opp sånne godstoler. er det en slags ammestol eller noe sånt? Og du må ta et bilde av strikkeprosjektet ditt når det er ferdig Det er så kjekt med ting man lager selv syns jeg:) Tittet forresten på 3D bildene dine og jeg ser at Jonas gjorde akkurat det samme med handa si som vår klump.. begge to holder hånda med ansiktet:) Jordmora sa at mange babyer gjør det:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 26. september 2012 Forfatter #450 Del Skrevet 26. september 2012 åå så snill mamma du har Og det er jo alltid så deilig når alt er vasket og fint og ryddig:) Men nå må jeg spørre deg om en ting.. en barnerecliner?? Hva er det for noe? Jeg tittet litt på nettet og får opp sånne godstoler. er det en slags ammestol eller noe sånt? Og du må ta et bilde av strikkeprosjektet ditt når det er ferdig Det er så kjekt med ting man lager selv syns jeg:) Tittet forresten på 3D bildene dine og jeg ser at Jonas gjorde akkurat det samme med handa si som vår klump.. begge to holder hånda med ansiktet:) Jordmora sa at mange babyer gjør det:) hehe Jaa Det er en sånn barnestressless på en måte, som man kan legge bakover å ta ut fotbrettet. Han har jo ikke bruk for den for om leenge ennå, men måtte bare ha den. Synes den var så søt Bilde Ja, det skal jeg gjøre.. Holder på med garn-nøste nr. 19 nå, så begynner å nærme meg! Så skal jeg sy sammen alle remsene til slutt og tove det.. Så får vi se hvordan det blir! Men kan legge ut bilde ja:) Hihi, så koselig :-) Fikk dere se tydelige bilder av han da? Og var det "vanlig" UL eller 3D? Ønsker deg en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 26. september 2012 #451 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Jaa Det er en sånn barnestressless på en måte, som man kan legge bakover å ta ut fotbrettet. Han har jo ikke bruk for den for om leenge ennå, men måtte bare ha den. Synes den var så søt Bilde Ja, det skal jeg gjøre.. Holder på med garn-nøste nr. 19 nå, så begynner å nærme meg! Så skal jeg sy sammen alle remsene til slutt og tove det.. Så får vi se hvordan det blir! Men kan legge ut bilde ja:) Hihi, så koselig :-) Fikk dere se tydelige bilder av han da? Og var det "vanlig" UL eller 3D? Ønsker deg en fin kveld Åjaa! Jeg skjønner:D Syns den var kjempesøt jeg! Ser du har vært flink til å strikke i det siste! jeg holder fortsatt på med et teppe som jeg begynte med i juni og jeg holder på med en dress. Syns bare det er kjedelig hvis det tar lang tid før et plagg er ferdig:P Men ser du eier litt mer tålmodighet! 19 nøster liksom:D flinkis! Det var egentlig vanlig ultralyd men vi fikk sett han i 3D også for det har de her på sykehuset. Jeg har lasta opp noen bilder i boka mi ^^ ps.. Og jeg ønsker deg/dere også en fin kveld! Endret 26. september 2012 av marielle171 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. september 2012 Forfatter #452 Del Skrevet 28. september 2012 Åjaa! Jeg skjønner:D Syns den var kjempesøt jeg! Ser du har vært flink til å strikke i det siste! jeg holder fortsatt på med et teppe som jeg begynte med i juni og jeg holder på med en dress. Syns bare det er kjedelig hvis det tar lang tid før et plagg er ferdig:P Men ser du eier litt mer tålmodighet! 19 nøster liksom:D flinkis! Det var egentlig vanlig ultralyd men vi fikk sett han i 3D også for det har de her på sykehuset. Jeg har lasta opp noen bilder i boka mi ^^ ps.. Og jeg ønsker deg/dere også en fin kveld! Regner med at du bruker litt mindre strikkepinner enn meg da Jeg bruker nr. 6, så de er ganske tykke.. Pluss at jeg ikke bruker babygarn siden det kan vaskes, og det funker dårlig når jeg skal tove, så det er en anelse tykkere Du må legge ut bilde når du er ferdig da ) Åå.. Så koselig, da må jeg innom å se :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. september 2012 Forfatter #453 Del Skrevet 28. september 2012 I dag har jeg vært en tur på shopping med mamma. Koselig :-) Fant en søt parkdress til lillemann, pluss lue og tøfler I dag har min kjære bursdag også, fyller hele 28 år. Begynner å dra på åra'n! :o)) Så har spist oreokake og sett film i kveld, noe selskap ville han ikke ha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 28. september 2012 #454 Del Skrevet 28. september 2012 Regner med at du bruker litt mindre strikkepinner enn meg da Jeg bruker nr. 6, så de er ganske tykke.. Pluss at jeg ikke bruker babygarn siden det kan vaskes, og det funker dårlig når jeg skal tove, så det er en anelse tykkere Du må legge ut bilde når du er ferdig da ) Åå.. Så koselig, da må jeg innom å se :-) Jeg strikker med pinne 2,5 og det går sykt treig:P 6 går nok litt fortere! jeg syns alltid tovete ting ser så kule ut! ifjor strikket jeg et par votter til med selv og tovet de og nå er de nesten helt vinntette og de ser veldig fine ut:) gleder meg til å se strikkeprosjektet ditt! I dag har jeg vært en tur på shopping med mamma. Koselig :-) Fant en søt parkdress til lillemann, pluss lue og tøfler I dag har min kjære bursdag også, fyller hele 28 år. Begynner å dra på åra'n! :o)) Så har spist oreokake og sett film i kveld, noe selskap ville han ikke ha.. Gratulerer med dagen til kjæresten din og for en fin parkdress du har kjøpt!! Hvor har du kjøpt den? Jeg mener å ha sett den på enten H&M eller kappahl men kanskje jeg tar helt feil:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. september 2012 Forfatter #455 Del Skrevet 28. september 2012 Termin: 19. desember. Trimester: 3. og siste!! :) På vei: 28+6. Uker igjen: 11. Høygravid: Nei, ei stund til ennå det.. Kjønn: En liten prins Navn: Jonas. Barnerom: Bilder nederst i innlegget. Aktivitet: Ja, mye Særlig om kveldene etter jeg har lagt meg. Siste innkjøp: Parkdress, lue og tøfler. Hodet ned: Nei. Hodet festet: Nei. Melk i brystene: Ja. Hva mangler av utstyr: Sengehimmel, babycall, evt.flasker/brystpumpe, div. salver, kremer, såper etc.. Cravings: Nej.. Utålmodig: Ja! Vann i kroppen: Nei Strekkmerker: Nei, ikke ennå heldigvis Tungt: Ja, kjenner det godt i ryggen! Kynnere: Nei. Humør: Godt. Plager: Mye vondt i ryggen, kun når jeg ligger at det ikke er vondt + energiløs. Vektøkning: 12,5 kg. Sykehusbaggen: Er ikke pakket Fødselsforventninger: At det blir vondt! Nei, orker ikke å tenke på det. Vet ikke hva jeg går til uansett. Får ta det som det kommer Neste kontroll: Mandag 1. oktober hos jordmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. september 2012 Forfatter #456 Del Skrevet 28. september 2012 Jeg strikker med pinne 2,5 og det går sykt treig:P 6 går nok litt fortere! jeg syns alltid tovete ting ser så kule ut! ifjor strikket jeg et par votter til med selv og tovet de og nå er de nesten helt vinntette og de ser veldig fine ut:) gleder meg til å se strikkeprosjektet ditt! Gratulerer med dagen til kjæresten din og for en fin parkdress du har kjøpt!! Hvor har du kjøpt den? Jeg mener å ha sett den på enten H&M eller kappahl men kanskje jeg tar helt feil:) Ja, da skjønner jeg at det tar litt lengere tid Prøvde meg på tøfler med pinne på 2,5 jeg også.. Ga fort opp kan du si! Kjøpte den på Kappahl Kosta bare 249 kr Var i noe ull-stoff Så den er nok lun og god! :-) Kjøpte den i størrelse 68 jeg, så er den passelig utpå våren, har så altfor mye i 56 og 62.. Rekker sikkert ikke å bruke halvparten engang ;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. september 2012 #457 Del Skrevet 28. september 2012 Den dressen der er så fin! Og så er det lurt å kjøpe noe som er litt større også ja, litt kjedelig å sitte der med en haug av klær i str. 50 og 56 og ikke rekke å bruka halvparten en gang, de vokser jo så fort! Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. september 2012 Forfatter #458 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Den dressen der er så fin! Og så er det lurt å kjøpe noe som er litt større også ja, litt kjedelig å sitte der med en haug av klær i str. 50 og 56 og ikke rekke å bruka halvparten en gang, de vokser jo så fort! Ha en god helg! Ja, det jeg også har begynt å tenkt på Har faktisk ikke kjøpt et eneste plagg i størrelse 50 ennå, han er eksiminert til å være 53 cm ved fødsel, så regner derfor med å kunne hoppe rett over til størrelse 56, og dersom det viser seg at han er mindre, så har vi arvet masse klær etter nevøen min, og er endel der i størrelse 50 Ja, synes den var veldig skjønn :-) Takk for det. God helg til deg også :-) Endret 28. september 2012 av Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplenepe Skrevet 29. september 2012 #459 Del Skrevet 29. september 2012 Så søt dress Du kommer garantert til å få masse klær i gave i str 62 også - så har du hvertfall masse nok. hihi Hvis han er så lang som 53 cm ved fødsel tror je gikke du trenger så mye 56 heller - da går nok ganske fort opp på 62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 29. september 2012 Forfatter #460 Del Skrevet 29. september 2012 Så søt dress Du kommer garantert til å få masse klær i gave i str 62 også - så har du hvertfall masse nok. hihi Hvis han er så lang som 53 cm ved fødsel tror je gikke du trenger så mye 56 heller - da går nok ganske fort opp på 62 Ja, det kan være.. Får se hvor mye klær vi har i 62 før vi tar av lappene og begynner å vaske opp, så kan det være at vi bytter det i større størrelser. Kjedelig å ikke rekke å bruke alt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå