Lillah Skrevet 22. august 2012 Forfatter #361 Del Skrevet 22. august 2012 Ja, jeg vet.. jeg har også lyst å bare ha alt i hus! Men samboeren her er det motsatte og vil ikke ha vogn i hus før hun kommer hjem fra sykehuset med babyen! Hun vil at faren hennes skal hente vognen mens hun ligger på sykehuset, men jeg sa at det skjer ikke:P Jeg vil ha vognen i hus før det for jeg vil nyte å ha litt babyting i huset før babyen kommer:P Så jeg kommer nok til å hente den noen uker før termin:P Sportsunderstellet? Den er 2,3kilo tyngre enn de andre. Jeg syns den var veldig fin å se på men syns den var så tung i forhold til de andre:) men teleskophåntak er jo veldig bra! Virker mye sterkere enn håndtakene de andre vognene har. Hehe, da tror jeg vi er like akkurat der! Heldigvis er samboeren min lik meg akkurat der, så vi har shoppet til den store gullmedalje - og det er fortsatt nesten 4 mnd til termin Ja, jeg vet det.. Det er kanskje ikke akkurat det beste understellet mtp. vekt, men var noe med hjulene og bremsene som falt i smak hos min kjære.. Uten at jeg kan igjenfortelle hva det var, da jeg ikke har peiling på slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 22. august 2012 Forfatter #362 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Wohoo.. Da har vi kjøpt vogn! Endte opp med Emmaljunga Edge Duo 2013 black carbon m/ sportsunderstell. Den falt veldig i smak hos oss begge! Får den i starten var november! Endret 22. august 2012 av Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 22. august 2012 #363 Del Skrevet 22. august 2012 Wiiii!:D Kjempefin vogn!! Tror du blir fornøyd!:D Syns det er kult med det understellet at du kan vippe styret over til den andre siden (jeg tror i hvert fall det var det understellet det gikk an med:P) Nå kan du glede deg til å få den i hus! jeg vil og! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 23. august 2012 Forfatter #364 Del Skrevet 23. august 2012 Wiiii!:D Kjempefin vogn!! Tror du blir fornøyd!:D Syns det er kult med det understellet at du kan vippe styret over til den andre siden (jeg tror i hvert fall det var det understellet det gikk an med:P) Nå kan du glede deg til å få den i hus! jeg vil og! :D Jaa, det synes jeg også! Håper og tror jeg blir fornøyd med den iallefall. Ja, man kunne vel vippe det begge veier ja, men synes det er best når barnet sitter mot deg, slik han du kan se det Hihi, du får mase litt på din kjære, så kanskje hun gir etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. august 2012 #365 Del Skrevet 23. august 2012 Kjempefin vogn, Lillah! Grattis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 23. august 2012 Forfatter #366 Del Skrevet 23. august 2012 Kjempefin vogn, Lillah! Grattis!!! Taakk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 25. august 2012 Forfatter #367 Del Skrevet 25. august 2012 Da var Jonas-gullet blitt 24 uker Han er 29 cm lang og veier 650 gram. Ting som skjer denne uken: - Balanseorganet sitter i øret, og nå begynner ørets strukturer å hardnes og modnes slik at fosteret kan høre bedre og holde balansen bedre enn tidligere. - Fosteret kan høre lyden av mors pust, lyden fra mors hovedpulsåre som ligger like bak livmoren, stemmen hennes og fordøyelsen. - Respirasjonssystemene utvikles for å kunne håndtere pusting av luft, men lungene overfører ikke oksygen til blodet eller tar imot karbondioksid ennå. Dette skjer gjennom morkaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 26. august 2012 #368 Del Skrevet 26. august 2012 Grattis med 24 uker og 1 dag Morsomt å følge med på utviklingen, altså!! Ha en fin søndag, Lillah! (Hilser fra sparkebabyen i magen min) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 27. august 2012 Forfatter #369 Del Skrevet 27. august 2012 Grattis med 24 uker og 1 dag Morsomt å følge med på utviklingen, altså!! Ha en fin søndag, Lillah! (Hilser fra sparkebabyen i magen min) Takk, og gratulerer med 18 uker til deg! Snart halvveis! Hihi, Jonas hilser tilbake til babygullet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 27. august 2012 #370 Del Skrevet 27. august 2012 Takk, og gratulerer med 18 uker til deg! Snart halvveis! Hihi, Jonas hilser tilbake til babygullet ditt Ja, det er sant! Jeg er 18 uker idag jeg.. Huhh, tiden går såå fort!! Tøffeliten takker for hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 27. august 2012 Forfatter #371 Del Skrevet 27. august 2012 Ja, det er sant! Jeg er 18 uker idag jeg.. Huhh, tiden går såå fort!! Tøffeliten takker for hilsen Hehe Synes den går saaakte jeg! Men men:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 27. august 2012 Forfatter #372 Del Skrevet 27. august 2012 Bilde av magehuset 24+2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 27. august 2012 Forfatter #373 Del Skrevet 27. august 2012 Begynte plutselig å renne av puppene mine istad. Råmelk Aldri opplevd det tidligere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 28. august 2012 Forfatter #374 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) I dag har vi fått satt sammen sprinkelsenga! Av alle mulige flatpakker jeg har satt sammen, så må dette være det enkleste jeg har vært borti. Har også fått gjort et par innkjøp på kidsparadise.no - Lyseblå lampe med hvite stjerner. - 2 lyseblå trebiler. - Koffertsett med 3 kofferter. [Edit: Måtte minimere bildet litt ] Endret 5. oktober 2012 av Lillah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marielle171 Skrevet 29. august 2012 #375 Del Skrevet 29. august 2012 Fine ting du har kjøpt:D det er så koselig å handle til babyen! Når babyrommet er ferdig må du ta et bilde!Og så morsomt at du har fått råmelk! Jeg kniper av og til på puppene til samboer men det kommer ingenting ut. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 29. august 2012 #376 Del Skrevet 29. august 2012 Så fin mage, Lillah!! Råmelk, ja! Godt å se at kroppen fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 29. august 2012 Forfatter #377 Del Skrevet 29. august 2012 Fine ting du har kjøpt:D det er så koselig å handle til babyen! Når babyrommet er ferdig må du ta et bilde!Og så morsomt at du har fått råmelk! Jeg kniper av og til på puppene til samboer men det kommer ingenting ut. hehe Ja, det er kjempekoselig Morsommere å kjøpe ting til han, enn til meg selv Det kan jeg gjøre, selv om jeg tror det kan bli en stund til.. Går å venter på at parkettleverandøren skal komme å legge nytt gulv.. Det skulle skje i august, men noe sier meg at vi må vente ei god stund ennå.. Og august er jo snart over..! Skal vente til de er ferdig med det, før jeg begynner å innrede Hehe Har aldri tenkt tanken at den kommer så tidlig jeg.. Men leste om noen på ei gruppe på FB som hadde fått råmelk, så måtte prøve å klemme jeg også, og der kom det.. Av begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 29. august 2012 Forfatter #378 Del Skrevet 29. august 2012 Så fin mage, Lillah!! Råmelk, ja! Godt å se at kroppen fungerer! Takk! Hehe, ja det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillah Skrevet 1. september 2012 Forfatter #379 Del Skrevet 1. september 2012 Da var gullet i magen blitt 25 uker gammel Han er 30 cm lang og veier 800 gram Ting som skjer denne uka: - Allerede nå begynner det å bli liten boltreplass for fosteret i livmoren. - Øyevipper dukker opp denne uken, og øynene vil snart kunne åpnes og lukkes! - Hjernen vokser fremdeles fort, og fosteret er en velproporsjonert liten minibaby. - Fosteret begynner også å få lengre hår på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. september 2012 #380 Del Skrevet 1. september 2012 Grattis med 25 uker Så spennende med det som skjer i magen din, as Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå