aline Skrevet 21. januar 2004 #21 Skrevet 21. januar 2004 :o hvor i all verden klarte du å tyde DET ut av mitt innlegg????? :o men for å føre avsporingen enda lenger; JEPP!!! Jeg har blitt en stolt tante!!
Sofia Skrevet 21. januar 2004 #22 Skrevet 21. januar 2004 :o hvor i all verden klarte du å tyde DET ut av mitt innlegg????? :o men for å føre avsporingen enda lenger; JEPP!!! Jeg har blitt en stolt tante!! GRATTIS! Hils til mammaen dah!
monja Skrevet 21. januar 2004 #24 Skrevet 21. januar 2004 Det var hysterisk morsomt *gratulerer aline *
Diva Skrevet 22. januar 2004 #26 Skrevet 22. januar 2004 Gratulerer så mye som tante, Aline :D Synes hele greia var en pinlig og kjedelig affære jeg. De virker bortskjemte, respektløse, naive, kledd i en - unnskyld uttrykket - horete klesstil og de uttalte nesten at alt var "sooo totaly boring". Jeg skal innrømme at jeg ikke hadde orket å være på en sånn plass. Det var jo ikke "bondelandet", det var jo et høl! Tenke seg til - sove på en slags veranda med en brønn på gulvet og få flått inn på rommet. DER skjønner jeg veldig godt at de reagerte. Jeg tror ikke jeg kommer til å fortsette å se på det, for å si det sånn. Men en ting litt på sia` : Denne datteren til Lionel Richie - er hun adoptivdatter eller ? Hun er jo så lys og likner ikke akkurat på faren sin - etter de bildene jeg har sett i allefall. Noen som har "reagert" på det samme ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå