Gå til innhold

The Simple Life


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har sett første epiosode...Ohoi..... :roll:

Snakker om brødhuer, men jammen var det litt underholdende også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett alle episodene og jeg synes det var morsomt å se hvor dum man egentlig kan bli. Det er snakk om to voksne jenter som ikke vet hva foreksempel skatt er og de har ikke jobbet en eneste dag i hele sitt liv.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser nå på det nå...

Synes i grunne de er litt tøffe da som tør utsette seg for det.

Foreldrene må jo ta litt av skylda for å ha latt jentene leve så "beskyttet" som de har.

Pingle-jenter!!!

Må se litt på for å se hvordan de klarer seg. Og hvordan det hele ender...

Det er som en bilulykke, klarer ikke se bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte også se på det. For en plass de kom til. Djeezz. Jeg hadde ikke klart meg noe bedre akkurat der. Sove på en veranda med en BRØNN midt i rommet!!! Og alle de insektene. Jeg hadde fått fullstendig hetta. Jeg måtte le nå hun Paris lurte på hva Wallmart er. Gjett om de er vokst opp i en verden skjermet fra virkeligheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

av og til blir jeg litt flau over å være blond, så for å unngå det så har jeg ikke sett på den enda ihvertfall.

Har sett reklamen, og de virker seriøst dumme, blonde og "deilige"... :roll::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Syns det er feil å kalle dem dumme. De kjenner ikke til denne verdenen i det hele tatt, like lite som kanskje disse bøndene kjenner til deres verden. Hvordan definerer du dum?

Man kan også stemple folk som dumme hvis de oppfører seg usiviliserte, som kanskje disse bøndene ville gjort om de var invitert hjem til disse jentene.

Jeg hadde også dødd om jeg måtte sove på en veranda med FLÅTT i sengen, og insekter svirrende rundt.

Alle er forskjellige, og disse to jentene skal ha stående applaus for att de tok denne utfordringen!

Det hadde jeg aldri giddet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri sagt de ER dumme jeg, har sagt de virker dumme.

Det er min oppfatning av dem, slik er det bare.

har aldri sagt at de er de eneste som virker dumme, eller at det er deres egen feil at de har blitt slik at de for meg virker dumme, blonde og "deilige".

Hadde jeg blitt tilbudt en seng med flått og insekter, så hadde jeg gjort mitt beste for å rense opp og unngå "skiten", med å lufte ut og riste madrasser, handlet meg myggnetting eller hva som helst.

skal selv til ett område hvor jeg risikerer å finne mye "skummelt" og ekkelt både i senga og ellers, og fikser det da slik at det blir mest mulig levlig for meg som er vant til bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri sagt de ER dumme jeg, har sagt de virker dumme.

Det er min oppfatning av dem, slik er det bare.

har aldri sagt at de er de eneste som virker dumme, eller at det er deres egen feil at de har blitt slik at de for meg virker dumme, blonde og "deilige".

Hadde jeg blitt tilbudt en seng med flått og insekter, så hadde jeg gjort mitt beste for å rense opp og unngå "skiten", med å lufte ut og riste madrasser, handlet meg myggnetting eller hva som helst.

skal selv til ett område hvor jeg risikerer å finne mye "skummelt" og ekkelt både i senga og ellers, og fikser det da slik at det blir mest mulig levlig for meg som er vant til bedre.

En vanvittig avsporing Aline. Men er du blitt tante?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...