Marsipan Skrevet 8. april 2012 #21 Skrevet 8. april 2012 Du er på ingen måte overvektig! Håper du klarer å se på de bildene en dag og se det selv Av ren nysgjerrighet: Hva var din BMI på, egentlig?
cornflake_girl Skrevet 8. april 2012 Forfatter #22 Skrevet 8. april 2012 (endret) *slettet* Endret 17. april 2012 av cornflake_girl
MarilynM Skrevet 8. april 2012 #23 Skrevet 8. april 2012 (endret) Dette skammer jeg meg såpass mye over at jeg ikke kommer til å la det ligge ut særlig lenge, men min BMI er på ### og høyden min er ###. (vekt orker jeg ikke legge ut men er jo mulig å regne seg frem til via disse opplysningene ) Men dette var et år siden sant? Sikker på at du ikke har gått ned en del etterpå?? Eller om vekta er feil? Jeg tror noe er feil, for selv om man kan se slankere ut enn vekta kanskje tilsier, ville jeg gjetta sikkert 15 kg mindre! Så jeg tror noe er feil.. Endret 8. april 2012 av MarilynM 2
cornflake_girl Skrevet 8. april 2012 Forfatter #24 Skrevet 8. april 2012 Men dette var et år siden sant? Sikker på at du ikke har gått ned en del etterpå?? Eller om vekta er feil? Jeg tror noe er feil, for selv om man kan se slankere ut enn vekta kanskje tilsier, ville jeg gjetta sikkert 15 kg mindre! Så jeg tror noe er feil.. Er temmelig sikker på at jeg ikke har gått ned noe etter det, heller opp, faktisk. Alle klær og alt passer temmelig likt, ihvertfall. Kanskje jeg burde hoppe på den f*** vekta en gang bare for å sjekke, men redd for at jeg blir like hysterisk som forrig gang jeg gjorde det, og at det kommer til å trigge veldig. Hmmm. Skal ikke være lett Men tusen, tusen takk for fine ord! Det betyr virkelig mye å høre!
talin Skrevet 8. april 2012 #25 Skrevet 8. april 2012 Er temmelig sikker på at jeg ikke har gått ned noe etter det, heller opp, faktisk. Alle klær og alt passer temmelig likt, ihvertfall. Kanskje jeg burde hoppe på den f*** vekta en gang bare for å sjekke, men redd for at jeg blir like hysterisk som forrig gang jeg gjorde det, og at det kommer til å trigge veldig. Hmmm. Skal ikke være lett Men tusen, tusen takk for fine ord! Det betyr virkelig mye å høre! Som resten har sagt, du er ikke overvektig.
Marsipan Skrevet 8. april 2012 #26 Skrevet 8. april 2012 Dette skammer jeg meg såpass mye over at jeg ikke kommer til å la det ligge ut særlig lenge, men min BMI er på 26,5 og høyden min er 180. (vekt orker jeg ikke legge ut men er jo mulig å regne seg frem til via disse opplysningene ) Og et bilde som viser litt mer: http://i1255.photobucket.com/albums/hh629/puuseluusa/megfremfra.jpg Edit: lagt til link Du kan UMULIG ha en BMI på 26,5! Hvis du har regnet riktig, er det noe galt med badevekta di. Den kroppen der har ikke 0,5 lavere BMI enn meg, det er jeg villig til å sette sjela mi i pant på! Jeg veide 15 kilo mindre enn jeg gjør nå da jeg så ut som deg, for elleve år og to barn siden
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #27 Skrevet 8. april 2012 Jeg er bortimot 100% sikker på at det du veier nå ikke er så høy bmi. Hoppe på vekta til naboen kan du gjøre om du føler å vite at bmien er lavere enn du faktisk tror nå vil hjelpe deg, men jeg kan ihvertfall forsikre deg om at en slik bmi kan se rimelig horribel ut ifh til de bildene du postet. Er selv på 26 nå, og var nesten like slank som bildene av deg (altså du ser slankere ut enn jeg var) da bmien min var 21.
Gjest Ida Skrevet 8. april 2012 #28 Skrevet 8. april 2012 Jeg syns du har en utrolig flott kropp. Slank er du også.
cornflake_girl Skrevet 8. april 2012 Forfatter #29 Skrevet 8. april 2012 (endret) *slettet* Endret 17. april 2012 av cornflake_girl
cornflake_girl Skrevet 8. april 2012 Forfatter #30 Skrevet 8. april 2012 Jeg syns du har en utrolig flott kropp. Slank er du også. Tusen, tusen takk
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #31 Skrevet 8. april 2012 Blir så forvirra av dette!!! På dette bildet f.eks. hadde jeg BMI 23 Ikke bli det. Ikke legg noe i BMIen for den er ikke viktig. Jeg synes dette bildet ikke var særlig forskjellig fra startpost bildene, egentlig ser jeg ikke forskjell i det hele tatt. :gjeiper: Du er slank og ser bra ut! En kropp mange misunner. Begynn og fortell speilbildet dette, og ikke hør på det negative det kanskje vil fortelle tilbake. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #32 Skrevet 8. april 2012 Jeg er 1,80 og ser litt større ut enn du er på 23-bildet ditt og jeg har 19,5 i BMI. Og jeg er ikke vrangforestilt. Vi har ganske lik kroppsform også, ikke spesielt innsvinget midje, men tynne ben. Du ser uansett kjempeflott ut, du er verken bred eller kvapsete, men akkurat pass slank og med fine ben. BMI er ikke for alle! Det eneste jeg ville brukt det til er skremselspropaganda som er med på You are what you eat og faktisk har 50 i BMI.
Gjest Candy Pie Skrevet 8. april 2012 #33 Skrevet 8. april 2012 Tro meg, jeg vet det er vanskelig, men ikke tenk så mye på BMI. Og om du har klart å legge vekk vekten burde du ikke begynne å veie deg igjen. Veide meg flere ganger om dagen før, la den vekk en dag og veide meg igjen for litt siden. Vanskelig å la være nå. Du har en fin kropp, og om du spiser og er fornøyd så er det det eneste som betyr noe, ikke noen dumme tall:) 1
belle_ Skrevet 8. april 2012 #34 Skrevet 8. april 2012 Ut i fra hva jeg kan tenke meg veier du rundt 85-86 kg når BMIen din er 26,5. Kan trøste deg med at jeg veier litt mindre og er 178 men er litt fyldigere rundt lårene og puppene enn deg. Jeg står også som overvektig. Men føler meg virkelig ikke overvektig, det jeg ser i speilet er en litt lubben jente men overhodet ikke noe overvektig. Synes ikke du skal tenke noe på vekten eller BMIen så lenge du ser slik du, du ser sunn og frisk ut!
Gjest Ida Skrevet 8. april 2012 #35 Skrevet 8. april 2012 Ut i fra hva jeg kan tenke meg veier du rundt 85-86 kg når BMIen din er 26,5. Kan trøste deg med at jeg veier litt mindre og er 178 men er litt fyldigere rundt lårene og puppene enn deg. Jeg står også som overvektig. Men føler meg virkelig ikke overvektig, det jeg ser i speilet er en litt lubben jente men overhodet ikke noe overvektig. Synes ikke du skal tenke noe på vekten eller BMIen så lenge du ser slik du, du ser sunn og frisk ut! Jeg tror ts er ca 68-70 kg på de første bildene. Og da sammenligner jeg med ei venninne som er 175 høy som veier ca 65-70 kg. Og egentlig er hun slank. Så jeg tror den badevekten du engang hadde ts, må ha vært helt feil. Jeg hadde engang en digitalvekt som viste hele 5 kg feil!
cornflake_girl Skrevet 9. april 2012 Forfatter #36 Skrevet 9. april 2012 Tusen takk for svar, alle sammen! Det hjalp faktisk ganske mye lese det dere har skrevet
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #37 Skrevet 9. april 2012 Du kan UMULIG ha en BMI på 26,5! Hvis du har regnet riktig, er det noe galt med badevekta di. Den kroppen der har ikke 0,5 lavere BMI enn meg, det er jeg villig til å sette sjela mi i pant på! Jeg veide 15 kilo mindre enn jeg gjør nå da jeg så ut som deg, for elleve år og to barn siden Kanskje fjerne linken til bilde av TS? Hun har jo selv fjernet det i sine egne innlegg.
cornflake_girl Skrevet 9. april 2012 Forfatter #38 Skrevet 9. april 2012 Kanskje fjerne linken til bilde av TS? Hun har jo selv fjernet det i sine egne innlegg. Ja, hadde vært fint om du kunne gjort det, Marspian!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå