Gå til innhold

hvilken matbutikk brukes?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rema for det er nærmest og har ....hva er det det heter da....tenke..sånn som vi tipper lotto og sånn..JERNTEPPE! :hoho:

Så handler vi på Mega til helgene og lignende, ferskvaredisken er kjempebra her som jeg bor! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler mest på Mega.

Og da jeg skal bare stikke innom etter noe velger jeg Spar da jeg passerer der etter arbeid.

Jeg liker ikke Rimi. Den lokale Rimibutikken har jeg faktisk opplevd å finne mange gamle varer. Og selv på ting med veldig lang holdbarhet.

Slik liker ikke jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hverdagsmat handler jeg på Rema, Rimi eller Prix, alt ettersom.

Når jeg skal ha noe litt mer snaskens enn det de har i hyllene, drar jeg på Meny - og en sjelden gang på Ultra eller Maxi. Ellers er bor vi såpass nære svenskegrensa, så vi kjører en tur og fyller opp fryseren med ujevne mellomrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rema 100, eksotisk torg , solheimkjøtt(kjøper alle kjøttvarer der). Obs som nærbutikk( er en slik kunde de ikke vil ha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg handler mest på Prix og Mega,for de har den beste ferskvaredisken her jeg bor.

Koldbruna :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg handler nesten alt på Rema

Jeg bor på et lite sted med bare 3 matbutikker- og her er faktisk Rema mye bedre og mer oversiktelig enn både Mega og Rimi.. Har ikke alle de andre store kjedene..

Men liker Rema jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Rema1000 er min nærbutikk! Der blir jeg møtt av hyggelige mennesker som kjenner meg - og som syns det er helt OK om jeg har glemt lommeboken en dag, så betaler jeg bare dagen etter!

Skal jeg ha noe av det Rema1000 ikke fører blir det ofte en tur på Mega eller Meny. Maxi er jeg lite begeistret for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Ulrta..? Hva er det...? *finnes ikke her...*

Her går det i REMA og Rimi, men også Kiwi og Drageset. Om ikke så lenge kommer Littl (eller hva det heter, den tyske kjeden...) ikke så langt unna oss, det kan bli greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Trulselinemor

Vi handler på Rimi, Spar og Coop. Det varierer litt etter hva vi skal ha og om det er noen tilbud.

Det er bare Spar som har sikkelig kjøttdisk, så alt kjøtt blir kjøpt der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handler alltid på Rema når vi skal ha "vanlige" ting som brød, pålegg, melk og tørrvarer.

Når vi skal ha ferskvarer og mer spesielle ting handler vi på Mega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi handler det mest elementære på Rema (melk er nå alltid melk) og alt ekstra på Ultra. Ultra er nok ikke spesielt billig' date= men ikke kjempedyrt heller. Det er i allefall en flott butikk, gir skikkelig matglede. Centra er også bra, men foretrekker Ultra. Jacob's er bra, men litt for dyrt, og med en times kjøretur dit er det egentlig svært lite aktuelt.

På Kiwi har de First Price

Handler mest på Kiwi og Rema 1000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEst på Rema 1000, noe på rimi og noe coop. Spørs hva jeg kjører forbi. Har hverken mega eller noen av de andre i nærheten. Men jeg sparer vel itt penger da!!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...