Gå til innhold

Drømmeyrket! (ikke tenk på økonomi, etc.)

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sukkerert

"bare lille meg..."]da ville jeg jobbet med sjimpanser i afrika! :hjerter::hoppe:

JAaaa...*drømme*

Jeg ville jobbet med dyr. Kanskje som forsker og utført koselige lærings og hukommelseseksperimenter med aper.

Eller vært guide i jungelen kanskje.

Eller bokanmelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har egentlig den jobben jeg ville drømt om dersom jeg ikke hadde den, jeg.

Jeg er nyhetsjournalist, og synes det er kjempespennende. Stadig nye ting som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle gjerne ha reist rundt og funnet nye reismål for reiseselskapene. Eller skrevet guidebøker!!

Testet hoteller og restauranter, barer og klubber, severdigheter og kuriositeter i hele verden!

*drømme, drømme, drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

MOR!

Drømmen min er nok først å fremst å være mor. Muligens jobbe litt (hjemmekontor da) med regnskap, for et liker jeg... men nei, i drømmeland skulle jeg vært mor. Til mange unger. Muligens også fostermor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Pilot

Hadde jeg hatt en million kr= sivil pilotutdannelse

Hadde jeg ikke vært nærsynt= jagerflyutdannelse i forsvaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nicoline

Uten tvil - kunstner.

Tilbake til virkelighetens verden så synes jeg at jeg er heldig - har en jobb som jeg faktisk stort sett gleder meg til å gå til. Den er godt betalt og jeg fikk jobben i en tid hvor samfunnets krav til utdanning var litt annerledes enn idag - hadde nok aldri blitt tilsatt i samme stilling med min utdannelse idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm,

- jobbet med elefanter og sjiraffer (babyer) i Afrika.

- Jobbet for en humanitær organisasjon, gjerne on location

- Jobbet som social worker, sånn som Maxine Gray

- Jordmor kanskje

Og det jeg holder på med, men det har ikke like direkte human touch selv om det er veldig relevant.

De over er de som "hadde vært gøy men ikke vil skje". Forfatter og maler har jeg ikke rulet ut enda, kan gjøres på si' :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Zalomine
- Jobbet som social worker, sånn som Maxine Gray

Mm, Maxine Grey, sånn ville jeg kanskje gjerne vært. Men emst tenker jeg meg å være "i andre enden", som fostermor.

Antakelig blir jeg vel heller mor... utearbeidende sådan :( (med mindre sambo realiserer drømmen om å starte eget firma, som jeg kan også jobbe i, så kan vi kansje ha kontor i kjelleren, kombinert med en aupair som hjelper til med barna. DET er drømmen!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Dansar! Men eg må nok innsjå at eg aldri hadde fått ein trygg og stabil jobb innan det yrket.....

Musikkprodusent på ein klar 2.plass - kanskje eg blir det ein vakker dag eg blir lei av mitt gamle yrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Abelone

Egentlig har jeg drømmejobben (starter straks...) "I`m Maxine..."

Men jeg skulle likt å være kunstner av noe slag pga. min sterke skapertrang... kjeramiker, maler, forfatter....

Og så kunne jeg tenkt meg å være bonde på en romantisk liten gård med høner, sauer, geiter, kaniner og hest.... kanskje noen få kuer også, ja!

Men når jeg tenker meg om, så elsker jeg å synge; jo, jeg ville definitivt vært jazzsangerinne!!! Med eget band.....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...