yes2yes Skrevet 9. april 2012 #21 Skrevet 9. april 2012 Gjennomsnittet har vel kanskje blitt slik fordi noen trekker veldig ned. Selv mistet jeg den da jeg var 18, og det gjorde de fleste venninnene mine også. Når jeg ser 13-åringer gå i grupper inn på kondomeriet, er det dessverre verken rart at gjennomsnittet går ned eller at jeg frykter hvordan seksualiteten har endret seg i samfunnet. 1
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #22 Skrevet 9. april 2012 WTF? Hva gjør 13-åringer på "kondomeriet" (usj). Jeg er 27 og har aldri følt noe behov for å gå et slikt sted.
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #23 Skrevet 9. april 2012 Jeg var noen år eldre enn 20 og angrer ikke på det. Hadde hatt muligheter tidligere, men jeg så på meg selv som en attraktiv og smart jente, og følte jeg fortjente mer enn en hvilken som helst tilfeldig fyr som bare ville utnytte muligheten. Det gjorde meg ingenting å vente. Synes sex hører litt mer naturlig til innenfor forhold, og ellers bare en sjelden gang med noen man tror man kan få et forhold til. Men jeg tror det er forskjell på folks sexlyst og. Hadde jeg vært keen hver dag hadde jeg nok gjort det mye tidligere, for å si det på den måten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå