Gå til innhold

sent? jomfrudom-

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bare hadde et spørsmål.. er det veldig sent å miste jomfrudommen når man er 18/19 år?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er altfor tidlig spør du meg.

• Liker 6
Skrevet

Nei, det er altfor tidlig spør du meg.

Du kom meg i forkjøpet, for det der kunne jeg skrevet selv.

Det er overhode ikke seint TS, om så ikke for tidlig.

• Liker 4
Skrevet

Jeg bare hadde et spørsmål.. er det veldig sent å miste jomfrudommen når man er 18/19 år?

Nei, absolutt ikke.

• Liker 2
Skrevet

Nei jeg synes alder har fint lite å si, så lenge man finner den rette partneren. Skjønner at det kan føles veldig sent der og da, jeg var selv 18 år da jeg mistet jomfrudommen min. Men nå, noen år senere og noen erfaringer rikere, skulle jeg egentlig ønske at jeg holdt ut og ventet på en litt mer spesiell person.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo absolutt ingen grunn til å miste jomfrudommen som 18-åring, bare for det å miste jomfrudommen sin skyld. De færreste har møtt den de vil tilbringe livet med som 18-åring. Bedre å vente til man er voksen (25 eller deromkring).

Skrevet

Det er jo absolutt ingen grunn til å miste jomfrudommen som 18-åring, bare for det å miste jomfrudommen sin skyld. De færreste har møtt den de vil tilbringe livet med som 18-åring. Bedre å vente til man er voksen (25 eller deromkring).

Er jo forsåvidt enig i det du sier, men jeg er veldig glad jeg oppdaget sex i en tidlig alder. Ville aldri ventet til jeg var 25 bare fordi jeg ventet på "the one"

Men ts, nei det er ikke seint, helt normalt å være jomfru som 18/19-åring.

Gjest "gjest"
Skrevet

Nei.

Skrevet

Nei, helt normalt. Ikke stress med det, det er bedre å vente til du er HELT sikker og stoler på partneren.

Sex er kleint, men det er mindre kleint med en du stoler på og faktisk elsker. Det er en grunn til at alle sier det ;)

Skrevet

Neida, det er ikke sent. Selv var jeg 14 og syntes jeg var såå sent ute, når jeg nå ser 14-åringer kan jeg ikke for mitt bare liv forestille seg at de skal ha sex! :overrasket:

Du gjør det når du er klar, enkelt og greit :)

Skrevet

Jeg var selv 18 og helt edru. Mannen forsvant raskt ut av livet mitt igjen, men det var uansett en positiv opplevelse fordi jeg var mentalt moden nok til å håndtere alt rundt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja

AnonymBruker
Skrevet

Det er ennå ikke for sent, men pass på. Tiden går fort og plutselig sitter du der 40 år gammel, ensom, bitter og jomfru. Du skal være glad du er jente, da kan du få absolutt når du vil. Urettferdig.

• Liker 2
Skrevet

Nei, det er akkurat passe :) I hvert fall om det føles riktig for deg.

AnonymBruker
Skrevet

For en gutt er det helt normalt. For en jente er det senere enn gjennomsnittet.

Selv var jeg 23 år, og har aldri angret på at jeg ikke pulte rundt i ungdommen :) Ikke gjør noe bare fordi at du føler at du må gjøre det på grunn av sosialt press. Det er ikke verdt det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ennå ikke for sent, men pass på. Tiden går fort og plutselig sitter du der 40 år gammel, ensom, bitter og jomfru. Du skal være glad du er jente, da kan du få absolutt når du vil. Urettferdig.

Ignorer dette trolleinnlegget.

AnonymBruker
Skrevet

Senere enn gjennomsnittet, uten tvil. Men det er fortsatt mange år igjen av livet..

Gjest Badabing
Skrevet

Senere enn gjennomsnittet, uten tvil. Men det er fortsatt mange år igjen av livet..

Gjennomsnittet har vel kanskje blitt slik fordi noen trekker veldig ned. Selv mistet jeg den da jeg var 18, og det gjorde de fleste venninnene mine også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...