Ryvre Skrevet 8. april 2012 #21 Skrevet 8. april 2012 Av de jeg har sett så har de vært ujevne, henger veldig når de ikke ligger fint i en bh. Man ser jo slikt når man står i fellesdusjen, og jeg tviler på at jenter ber om å få hengende og ujevne pupper Og ei jeg kjenner er 160cm, veier kanskje 45-50 kg og har enorme pupper. Så ille at hun må få spesialsydd bh'er 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #22 Skrevet 8. april 2012 Skjønner ikke hvorfor dette er noe å reagere på. Kjendiser som keira knightley får redigert på seg større pupper støtt og stadig, det er ikke noe unormalt med retusjering.
G_25 Skrevet 31. mai 2012 #23 Skrevet 31. mai 2012 Uredigerte er finest. Klart vi liker pupper, men disse stakkars amerikanerne kan jo ikke få grunnlag til å saksøke hvis de kjører av veien
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #25 Skrevet 1. juni 2012 Hun er jo faktisk ikke så slank da. Det har jo vært mye oppstyr i enkelte medier fordi hun hadde en god dose fett på kroppen. Hun er jo ikke tykk, men hun er ikke ultraslim av typen mange Hollywoodstjerner er.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå