Gjest badeand1 Skrevet 7. april 2012 #2 Skrevet 7. april 2012 Vel.. det redigerte bilde var jo litt finere.. Kanskje det ble too much. 5
loffen Skrevet 7. april 2012 #3 Skrevet 7. april 2012 De er jo gjerne litt mer bluferdig i Amerika enn her. Men jeg synes også at det var litt vel mye pupp på det uredigerte bildet. :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2012 #4 Skrevet 7. april 2012 Vel.. det redigerte bilde var jo litt finere.. Kanskje det ble too much. Jeg mener at det uredigerte bildet var finere, men alle har jo forskjellig smak. 1
Gjest badeand1 Skrevet 7. april 2012 #6 Skrevet 7. april 2012 (endret) Jeg mener at det uredigerte bildet var finere, men alle har jo forskjellig smak. Yea. Sier ikke at store pupper ikke er fint altså! (jeg har det selv pluss at de henger som f..) Men på bilde ble det bare litt mye. Endret 7. april 2012 av Mortem
Reaper Skrevet 7. april 2012 #7 Skrevet 7. april 2012 Lol? Store pupper er ikke ekle, men deilige... give me a tittyfuck any day 3
Gjest natrue Skrevet 7. april 2012 #8 Skrevet 7. april 2012 Ja, naturlige pupper blir så klart for mye, så lenge det ikke er store silikonpupper i Playboy.. merkelig disse amerikanerne 4
Celestia Skrevet 7. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. april 2012 Forstår ikke dette jeg.. Hun hadde flotte pupper, og jeg syns ikke de hang noe særlig heller. Om man ser på bildet litt lenger ned så ser man jo at hun ikke har hengepupper eller for store. Dette var sært ja :gjeiper: Sier ikke at små pupper ikke er fint. Men når du har en naturlig og fin kropp, og folk plutselig skal redigere bildet av deg bak ryggen din uten at du vet noe.. da hadde jeg rett og slett blitt fornærma tror jeg! 2
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #10 Skrevet 7. april 2012 Det uredigerte bildet var kjempeflott! 2
Lunivere Skrevet 7. april 2012 #11 Skrevet 7. april 2012 Synes det redigerte bildet var finest, var litt mer classy. 1
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #12 Skrevet 7. april 2012 Synes det redigerte bildet var finest, var litt mer classy. Nå er det slik at Jennifer Love Hewitt har pupper som er litt over gjennomsnittet store. Jeg synes ikke det er spesielt classy å tukle med det. 4
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #13 Skrevet 7. april 2012 Synes det redigerte bildet var finest, var litt mer classy. Det er ikke fordi det er "classy", det er fordi du er vant med at "slik skal det se ut". Det er en grunn til at du er vant med det.
Gjest Survival Skrevet 7. april 2012 #14 Skrevet 7. april 2012 Problemet er vel strengtatt ikke at folk ikke liker pupper lenger, problemet er at ALT skal retusjeres i dag. 3
~white lady~ Skrevet 8. april 2012 #15 Skrevet 8. april 2012 Er puppene hennes ekte da? Ser da ut som en brystoperasjon uansett. Vanligvis har slanke damer små pupper, og vice versa.
Gjest O___o Skrevet 8. april 2012 #16 Skrevet 8. april 2012 Som noe fotokyndig hadde jeg gjort det samme. Ikke fordi jeg er motstander av bryster, men fordi brystene ser svært usymetriske ut og det ene gjør bildet mer FHM/playboy-materiale enn hva som sømmer seg i et vanlig magasin med en annen målgruppe. 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #17 Skrevet 8. april 2012 Som noe fotokyndig hadde jeg gjort det samme. Ikke fordi jeg er motstander av bryster, men fordi brystene ser svært usymetriske ut og det ene gjør bildet mer FHM/playboy"Vi Mødre"/"Barn & Amming"-materiale enn hva som sømmer seg i et vanlig magasin med en annen målgruppe.
Jolene Skrevet 8. april 2012 #18 Skrevet 8. april 2012 Er puppene hennes ekte da? Ser da ut som en brystoperasjon uansett. Vanligvis har slanke damer små pupper, og vice versa. Ja, så det går ikke an å ha store pupper og være slank? Jøss da må jo jeg være et fantastisk unntak?! Grow up.. Men for å svare til HI: det redigerte bildet var mer sexy og naturlig, mens det bildet som var retusjert ble litt for lite lekent for min smak. Btw: ikke alle som har store pupper som henger!
Ryvre Skrevet 8. april 2012 #19 Skrevet 8. april 2012 Er puppene hennes ekte da? Ser da ut som en brystoperasjon uansett. Vanligvis har slanke damer små pupper, og vice versa. Og dette vet du fordi? Har da sett mange små og nette damer med store pupper, som ikke er silikon. Ja hvis ikke de sa til kirurgen at de veldig gjerne ville ha store pupper som henger veldig da. 1
~white lady~ Skrevet 8. april 2012 #20 Skrevet 8. april 2012 Ja, så det går ikke an å ha store pupper og være slank? Jøss da må jo jeg være et fantastisk unntak?! Grow up.. Men for å svare til HI: det redigerte bildet var mer sexy og naturlig, mens det bildet som var retusjert ble litt for lite lekent for min smak. Btw: ikke alle som har store pupper som henger! Og dette vet du fordi? Har da sett mange små og nette damer med store pupper, som ikke er silikon. Ja hvis ikke de sa til kirurgen at de veldig gjerne ville ha store pupper som henger veldig da. Såklart går det an å ha store pupper og være slank! Ingen regel uten unntak. Men, siden pupper er FETT, så sier det seg selv at slanke damer som regel har mindre bryster enn frodige damer. Det er en velkjent problemstilling for kvinner som går ned i vekt at puppene også krymper. Og Ryvre, hvordan vet du at det ikke er silikon? Har de sagt det selv? De fleste som får lagt inn silikon ber jo om å få et naturlig resultat, ikke vannmeloner a la Pamela Anderson. For å svare på spm til TS, så syntes jeg det retusjerte bildet var penere :gjeiper: 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå