Gå til innhold

Prostitusjon

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Skal oppdatere dere uansett. Jeg er nervøs for hva det vil gjøre med meg å ha gjennomført noe sånt.

Som det er nå lander jeg på 5000. Jeg leste her at gjennomsnittet er 1500 i innemarkedet, men jeg har allerede sagt til han jeg skal møte at jeg er dyr. Så da tenker jeg 5000 bør være greit å kreve.

Men alvorlig talt, det må finnes en annen løsning enn å selge kroppen sin. Snakk med foreldre/familie og/eller venner.

Endret av Pene sko...
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så hvor gammel er du?

AnonymBruker
Skrevet

Så hvor gammel er du?

19 år

AnonymBruker
Skrevet

hvordan vet du at han ikke bare voldtar deg og stikker?

Selv om dere har en avtale om at han skal gi deg pengene er det ikke sikkert han gjør det :P Hvordan har du tenkt til å gøre dette? Og hvor? koster jo litt om dere må på hotell...

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke løsningen, TS. Vær så snill og ikke fall for denne fristelsen.

• Liker 2
Gjest Grønnblomst
Skrevet

Vel, jeg har bestemt meg for dette. Jeg har hull i tennene og dårlig råd.

NAV ser jo på tannhelse som nødvendig helsehjelp. Kan du ikke bare søke sosialhjelp, og få fikset tennene dine?

• Liker 2
Gjest Hannee
Skrevet

Jeg har for tiden veldig lav inntekt og skal betale høy husleie fremover. Jeg har allerede studielån og en kontokreditt på 10 000 som jeg har benyttet halvparten av.

Jeg har jo hatt sex med menn jeg ikke har noe forhold til utover sexen. Prøver å se på det som en annerledes ONS, rett og slett.

Lykke til! Håper dette går bra og at du blir behandlet bra. Kanskje være lurt å ha en person tilgjengelig som kan komme inn hvis noe du ikke er komfortabel med skjer?

Gjest Odd Molly
Skrevet

Folk gjør mye rart, og jeg kunne forstå det hvis du hadde barn - og de var i ferd med å sulte ihjæl. Utover det. Never.

Ta kontakt med de rette instanser. Du får hjelp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

19 år

Jeg synes du er altfor ung til å gjøre noe slikt. Har du ikke foreldre eller besteforeldre som kan hjelpe deg?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjør hva du vil, men spar oss for sytinga etterpå. Du er gammel nok til å se konsekvensene av hva du gjør.

Skrevet (endret)

hvordan vet du at han ikke bare voldtar deg og stikker?

Selv om dere har en avtale om at han skal gi deg pengene er det ikke sikkert han gjør det :P Hvordan har du tenkt til å gøre dette? Og hvor? koster jo litt om dere må på hotell...

Dette var godt sagt! Vedkommende kan like fullt ut bare ha sex med deg og stikke etterpå. I en eventuell rettsak vil ikke han dømmes for annet enn sitt sexkjøp, om det kan bevises på en troverdig måte, og du får ikke ett flatt øre av den "avtalte" salgssummen.

Hotell, flyreise, mat, aktiviteter, osv betaler kunden. Den prostituerte skal ikke betale med annen ytelse enn sin kropp, tror jeg.

Men alt kommer an på hva slags prostituert du ønsker å være. Om du bare vil tilby ren fuck eller om du vil tilby mer service i retning luksus-prostituert, som for øvrig er mange ganger dyrere enn 5k. Men disse tilbyr ganske mye mer enn bare sex. Disse gir mer nærhet og yter som om de var kjæresten din i la si en weekend, men dette koster fort vekk en 150k+++ etter hva jeg har hørt.

Hvordan vederlag overføres har jeg absolutt ingen peiling på, men det er vanskelig å overbevise staten om at du fikk dette for trappevask. Svarte penger er ganske vanskelig å holde skjult i dagens samfunn med nettbanker. : /

Men igjen, du er bare 19 år for svarte svingende. NAV tilbyr gratis tannbehandling, finn deg en anstendig jobb, kutt ned på forbruket ditt, snakk med familien.

Mitt livsmotto har alltid vært; Ingenting er umulig og det finnes alltid en løsning. Dog er ikke prostitusjon en god løsning i noe fall. :)

Endret av Pene sko...
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

NAV gjør ingenting så lenge man er student. Så her sitter jeg med hull i tennene, 2000 kroner i måneden og ikke sjangs i havet til å fikse dem.

- Ikke TS.

Skrevet

Tråden stenges iht. reglene våre. Du kan ikke poste

* Noe som strider mot norsk lov.

For å klargjøre: Det strider imot norsk lov å kjøpe sex, noe det legges opp til her.

Phaedra,mod

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...