Gå til innhold

Prostitusjon

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pga akutt pengenød har jeg bestemt meg for å selge kroppen min. Jeg har fått kontakt med min første kunde, men er veldig usikker på hva jeg skal ta betalt. Skal altså selge meg på innemarkedet.

Men prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kommer jeg akkurat hjem fra matbutikken, og på Meny fikk jeg veldig fint lammekjøtt for139 kroner kiloen. :jepp:

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil faktisk ha seriøse forslag.

Skrevet

Hvis du spør om min mening, vil jeg si prisen bør være tilnærmet null.

Prostitusjon er aldri greit eller nødvendig i vår del av verden, og vi har faktisk støttenett som kan hjelpe deg med litt penger om du er økonomisk helt kjørt. Sånn til ettertanke fra min side.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tenkte å si 5000 for samleie, kan suge ham også. Men synes kanskje det er lite? Jeg vet ikke hva som er vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du spør om min mening, vil jeg si prisen bør være tilnærmet null.

Prostitusjon er aldri greit eller nødvendig i vår del av verden, og vi har faktisk støttenett som kan hjelpe deg med litt penger om du er økonomisk helt kjørt. Sånn til ettertanke fra min side.

Vel, jeg har bestemt meg for dette. Jeg har hull i tennene og dårlig råd.

Skrevet

Vel, jeg har bestemt meg for dette. Jeg har hull i tennene og dårlig råd.

Da er det ditt valg og ikke noe jeg kan gjere noe med. Allikevel, jeg synes fortsatt du burde holde både klærne og hullene i tenna slik de er plassert nå.
  • Liker 2
Skrevet

Tenk på at dette kommer tilå følge deg resten av livet.

Skaff deg et lite lån, eller et kredittkort istedenfor.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal oppdatere dere uansett. Jeg er nervøs for hva det vil gjøre med meg å ha gjennomført noe sånt.

Som det er nå lander jeg på 5000. Jeg leste her at gjennomsnittet er 1500 i innemarkedet, men jeg har allerede sagt til han jeg skal møte at jeg er dyr. Så da tenker jeg 5000 bør være greit å kreve.

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på at dette kommer tilå følge deg resten av livet.

Skaff deg et lite lån, eller et kredittkort istedenfor.

Jeg har for tiden veldig lav inntekt og skal betale høy husleie fremover. Jeg har allerede studielån og en kontokreditt på 10 000 som jeg har benyttet halvparten av.

Jeg har jo hatt sex med menn jeg ikke har noe forhold til utover sexen. Prøver å se på det som en annerledes ONS, rett og slett.

Skrevet

Lurer på hvordan du kom i kontakt med han her jeg?

Grei måte å tjene skattefrie svarte kroner på er det jo!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvordan du kom i kontakt med han her jeg?

Grei måte å tjene skattefrie svarte kroner på er det jo!

Det var rent tilfeldig på en dating-nettside. Men når forslaget først er der ble jeg faktisk tankefull og så en løsning på flere problemer.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe mål i å be vedkommende ta opp forbrukslån/kredittkortgjeld.

Synes du er heldig dersom du får 5000 kr, TS.

Skrevet

Det er ikke noe mål i å be vedkommende ta opp forbrukslån/kredittkortgjeld.

Synes du er heldig dersom du får 5000 kr, TS.

Det er svart arbeid. Ikke noe heldig preg over det, vil jeg si.
  • Liker 2
Skrevet

Det finnes nok et marked for tjenester fra alt fra 1000 til over 5000. Det avhenger av mange faktorer. Hvis du er ung, pen og kan få kunden til å glemme at det er en prostituert han har sex med, tipper jeg 4000-5000 ikke er en urimelig pris.

Kjøp og salg av sex er en litt spesiell tjeneste siden det er vanskelig for kunden å vite hvordan opplevelsen vil bli. Sex er jo mer enn bare selve akten.

• Liker 3
Skrevet

Det var rent tilfeldig på en dating-nettside. Men når forslaget først er der ble jeg faktisk tankefull og så en løsning på flere problemer.

Haha, jeg hadde lett gjort det! Sex er jo sex, bare en bonus å få penger for det...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

horeguiden...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skal oppdatere dere uansett. Jeg er nervøs for hva det vil gjøre med meg å ha gjennomført noe sånt.

Som det er nå lander jeg på 5000. Jeg leste her at gjennomsnittet er 1500 i innemarkedet, men jeg har allerede sagt til han jeg skal møte at jeg er dyr. Så da tenker jeg 5000 bør være greit å kreve.

Feil. Du er billig, uansett hva du tar betalt.

• Liker 4
Skrevet

Jeg håper du tuller, men kan til en viss grad skjønne hvorfor noen velger å gjøre slikt. Akutt pengenød er ikke lett, og å være leilending i dagens leiemarked gjør ofte at man ikke får spart opp så veldig mye når husleien omtrent er like stor som det huseieren betaler i boliglånet sitt. Det blir en ond sirkel, man får ikke lån, fordi man ikke har penger til overs slik at man kan spare opp en egenandel, fordi man betaler ned en annen person sitt lån uten å sitte igjen med noe til slutt.

Men er det ingenting annet du kan gjøre? Spør foreldre om privat lån? Bare du er ærlig om hvordan situasjonen er og når eller hvordan du kan betale tilbake så er jo det det beste?

AnonymBruker
Skrevet

Sugetur 100 kroner, puletur 300 kroner.

Mer er det pokker meg ikke verdt!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...