Gå til innhold

gruopon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei

har nettopp registrert meg på gruopon,og lurer på om noen har prøvd disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HunterLady

Bestilte en seng derfra for ca 3 uker siden. Ikke fått den ennå, men trukket penger har de gjort ja.. Skal ringe de til uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt to ganger. En gang et produkt og en gang en tjeneste. Tjenesten fungerte helt utmerket. Produktet valgte jeg til slutt å avbestille, siden det ble utsatt og utsatt og utsatt for levering. Jeg bestilte i august og det skulle være julegave til ene kidden med 4-6 uker leveringstid. Sist jeg hørte var det levering i januar. Kanskje.

Jeg ville altså vært skeptisk til å kjøpe produktet med avsender fra utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt flere ting - både tjenester og produkter. Både fra utlandet og her. Har stort sett vært veldig fornøyd.

Noen ting har riktignok kommer senere enn forventet, men jevn over er jeg veldig fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt et par produkter der, ikke tjenester(enda). Har vært fornøyd med de, har blitt levert til den fraktiden som står på dealen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt gavekort fra en dyrebutikk, noe som fungerte utmerket:)! Varer har jeg ikke bestilt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har kjøpt varer. For 3 måneder siden. Vente vente vente

Det verste er likevel at det helt umulig å komme i kontakte med dem. Har sendt dem 3 e-poster. De har bare svart på den ene.

Forbrukerombudet neste, tenker jeg!

PS: Sjekk Groupon Oslosiden på FB, så får du en oversikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Har kjøpt varer. For 3 måneder siden. Vente vente vente

Det verste er likevel at det helt umulig å komme i kontakte med dem. Har sendt dem 3 e-poster. De har bare svart på den ene.

Forbrukerombudet neste, tenker jeg!

PS: Sjekk Groupon Oslosiden på FB, så får du en oversikt...

Hva bestilte du?

jeg har også prøvd å komme i kontakt med de via e-post, men det er jo klin umulig. Blir så sinna!

Jeg bestilte for 3-4 uker siden. Synes ordrebekreftelsen jeg fikk var av elendig kvalitet. Stod ikke spesifikt hva jeg hadde bestilt eller noe ordenlig ordrenummer.

Jævla jalla! Hvis jeg får varene mine, så melder jeg meg ut med en gang etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tannbleking på salong, bilvask og sushi. De siste to med jevne mellomrom. Alt har fungert helt ypperlig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...