AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #1 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg møtte Janne Formoe ute for noen måneder siden og synes hun er så flott. Er det noen som vet om hun er singel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 6. april 2012 #2 Del Skrevet 6. april 2012 Nei, hu er ikke singel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #3 Del Skrevet 6. april 2012 Nei, hu er ikke singel Hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2012 #4 Del Skrevet 6. april 2012 Tror ikke hun er singel. Er ikke hun sammen med han idoldommeren da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
positivitet Skrevet 6. april 2012 #5 Del Skrevet 6. april 2012 Nei, hu er ikke singel Wrong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dakia Skrevet 6. april 2012 #6 Del Skrevet 6. april 2012 Jo, hu er singel. Det er slutt med Jens August og henne for leeenge siden. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #7 Del Skrevet 7. april 2012 Jo, hu er singel. Det er slutt med Jens August og henne for leeenge siden. Haha! Hva med in real life da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dakia Skrevet 7. april 2012 #8 Del Skrevet 7. april 2012 Haha! Hva med in real life da.. Nå skjønner jeg ikke... ok d, aner ikke. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #9 Del Skrevet 7. april 2012 Jeg møtte Janne Formoe ute for noen måneder siden og synes hun er så flott. Er det noen som vet om hun er singel? hun er singel. hvor møtte du henne ? vet hun henger en del i byen med vennene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silje_Mor Skrevet 7. april 2012 #10 Del Skrevet 7. april 2012 Hu er sammen med Jan Fredrik Karlsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2012 #11 Del Skrevet 7. april 2012 Hu er sammen med Jan Fredrik Karlsen Nei, det er slutt mellom dem. http://www.tv2.no/underholdning/gkn/-jan-fredrik-singel-igjen-2827571.html Og i et intervju fra i år (2012) sier hun at hun er singel: http://www.kjendis.no/2012/01/11/kjendis/zahid_ali/fire_stjerners_middag/tv_og_medier/janne_formoe/19761105/ HEMMELIGHETSFULL: Janne Formoe jobber med hemmelige planer for tida. Om hun har kjæreste? - Jeg synes verden er full av pene menn. Hardt arbeid gir frukter, og jeg og en venninne har bestemt at 2012 er gevinstens år. Jeg har ikke kjæreste, men er åpen for forslag, sier hun med et stort smil. Foto: Anita Arntzen / Dagbladet SÅ KJØR PÅ TS :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #12 Del Skrevet 8. april 2012 Hun er singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #13 Del Skrevet 8. april 2012 Hun er singel. How do you know? Ingen som kan bekrefte dette helt sikkert? TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #14 Del Skrevet 8. april 2012 Hahahaha, takk for en god latter ts - men tror du virkelig du har sjans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2012 #15 Del Skrevet 8. april 2012 Hvem er Janne Formo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #16 Del Skrevet 9. april 2012 Hahahaha, takk for en god latter ts - men tror du virkelig du har sjans? Hvorfor skulle jeg ikke ha det? Hun er vell ikke så vanskelig å catche, håper jeg. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #17 Del Skrevet 9. april 2012 Janne har et godt blikk for én. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #18 Del Skrevet 9. april 2012 Janne har et godt blikk for én. Søren.. Jaja, kanskje jeg kan slå den utkårede.. Lov å håpe. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #19 Del Skrevet 9. april 2012 Janne har et godt blikk for én. Hvem da? Og hvordan vet du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2012 #20 Del Skrevet 9. april 2012 Skulle gjerne hoppa i høyet med henne ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg