Gå til innhold

Janne Formoe - singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Janne Formoe er da overhode ikke noe Catch! Litt over middels pen, har ikke gjort noe av verdi siden hun var med i kaptein sabeltann, og fremstår egentlig ganske lite intelligent og reflektert. Som en forvokst jentunge. Men det er vel kanskje mange som liker sånt!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg møtte Janne Formoe ute for noen måneder siden og synes hun er så flott. Er det noen som vet om hun er singel?

Om hun er singel? Ja, nei, ja, nei, ja, nei, ja ;)

Anonymous poster hash: 9a7fa...a1b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er Janne Formo?

Pinky i Kaptein Sabeltann.

Anonymous poster hash: 82c32...2c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Pinky i Kaptein Sabeltann.

Anonymous poster hash: 82c32...2c0

Sist jeg sjekka var Pinky en gutt...Sunniva heter hun vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte Janne Formoe ute for noen måneder siden og synes hun er så flott. Er det noen som vet om hun er singel?

Janne, er det deg?

Anonymous poster hash: fa36a...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne Formoe er da overhode ikke noe Catch! Litt over middels pen, har ikke gjort noe av verdi siden hun var med i kaptein sabeltann, og fremstår egentlig ganske lite intelligent og reflektert. Som en forvokst jentunge. Men det er vel kanskje mange som liker sånt!

Janne Formoe er da overhode ikke noe Catch! Litt over middels pen, har ikke gjort noe av verdi siden hun var med i kaptein sabeltann, og fremstår egentlig ganske lite intelligent og reflektert. Som en forvokst jentunge. Men det er vel kanskje mange som liker sånt!

Det kommer vel kanskje på øyet som ser? Jeg synes hun er pen og at hun har en utrolig fin utstråling!

Anonymous poster hash: 0eebc...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle gjerne hoppa i høyet med henne ja.

Er ikke det litt barnslig?

Jeg kunne tenke meg å ha samleie med henne jeg.

Anonymous poster hash: 2b17d...a28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel kanskje på øyet som ser? Jeg synes hun er pen og at hun har en utrolig fin utstråling!

Anonymous poster hash: 0eebc...6c4

Alt er relativt! Hun er jo selvfølgelig lang over middels attraktiv. Men så mange attraktive kjendiskvinner vi har i Norge står JF ganske langt bak i køen hvis jeg hadde vunnet en tilfeldig drømmedate!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto det ikke i et magasin at Jan Fredrik Karlsen og blonde Janne er sammen igjen for 5.gang?

Anonymous poster hash: fa36a...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte Janne Formoe ute for noen måneder siden og synes hun er så flott. Er det noen som vet om hun er singel?

Hun er singel, men går alltid tilbake til eksen sin. Så gi opp. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er singel, men går alltid tilbake til eksen sin. Så gi opp. :)

Noe må være galt med de to - veldig umodent og ustabilt...spesielt når de har en datter sammen...stakkars Felicity!

Anonymous poster hash: fa36a...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Alt er relativt! Hun er jo selvfølgelig lang over middels attraktiv. Men så mange attraktive kjendiskvinner vi har i Norge står JF ganske langt bak i køen hvis jeg hadde vunnet en tilfeldig drømmedate!

Ikke for meg. JF står ganske langt fremme her må jeg innrømme. Det er noe med utstrålingen hennes som tiltrekker meg.

Anonymous poster hash: 0eebc...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest elle82

Noe må være galt med de to - veldig umodent og ustabilt...spesielt når de har en datter sammen...stakkars Felicity!

Anonymous poster hash: fa36a...8f1

Jeg satt ved siden av henne og datteren på en flytur for noen år tilbake, og i løpet av den turen fikk jeg inntrykk av at hun enten er hyperaktiv og/eller ekstremt rastløs. Hyggelig var hun, men jeg ble helt stresset av å sitte ved siden av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg satt ved siden av henne og datteren på en flytur for noen år tilbake, og i løpet av den turen fikk jeg inntrykk av at hun enten er hyperaktiv og/eller ekstremt rastløs. Hyggelig var hun, men jeg ble helt stresset av å sitte ved siden av.

Hvordan stresset? Hun eller dattera?

Anonymous poster hash: 0eebc...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg satt ved siden av henne og datteren på en flytur for noen år tilbake, og i løpet av den turen fikk jeg inntrykk av at hun enten er hyperaktiv og/eller ekstremt rastløs. Hyggelig var hun, men jeg ble helt stresset av å sitte ved siden av.

f

Anonymous poster hash: 0eebc...6c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

f

Anonymous poster hash: 0eebc...6c4

?

Anonymous poster hash: 4a8f6...97f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg liker innleggene hennes i Fædrelandsvennen.

 

Flott.

 

Kunne du tenke deg å fortelle mer om hva hun skriver for de 98% av Norges befolkning som ikke har kjøpt tilgang til avisen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott.

 

Kunne du tenke deg å fortelle mer om hva hun skriver for de 98% av Norges befolkning som ikke har kjøpt tilgang til avisen? 

Jeg har ikke tilgang til avisen jeg heller. Innleggene hennes er åpne. Hun har en egen spalte hvor hun skriver om ulike temaer. Denne liker jeg spesielt godt:

 

http://www.fvn.no/mening/Forr-akke-gorr-2850137.html

Endret av positivitet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...