AnonymBruker Skrevet 10. april 2012 #41 Skrevet 10. april 2012 Jeg kan desverre ikke gi hundene mine noe, de tåler ingenting 'menneskemat'.. Collie-mage som man kaller det ..
Mynona Skrevet 10. april 2012 #42 Skrevet 10. april 2012 Forrige hunden min spiste stort sett alt. Retriever! Men epler var hun litt sær på. Hun ville bare spise de hvis hun fikk skrotten, og bare hvis mamma hadde spiste eplet. Nektet å ta min epleskrott. Men hvis mamma latet som hun hadde gnagd litt på skrotten, ja da skulle hun ha. Eneste hun ikke likte hvis hun fikk alene var vel agurk. Sikkert fordi det ikke lukter/smaker noe. Druer var hun veldig glad i, men mest med å leke med de. Tok den i munnen, kastet den veggimellom, fanget med labbene. Holdt på sånn 5 min for hver drue. 2
loraine Skrevet 11. april 2012 #43 Skrevet 11. april 2012 Den ene katten min spiser alt som kommer fra hermetikkbokser, bare fordi det er en hermetikkboks det kommer fra. Den andre er veldig glad i mais, eller begge er. Den tredje er normal.
Aspera Skrevet 11. april 2012 #44 Skrevet 11. april 2012 Vår hund spiser ALT! Selv ting hun ikke liker. En gang fikk hun tak i en halv lime som hun i flere omganger prøvde å tygge opp, men spytta den alltid ut igjen og lagde masse grimaser. Til slutt, etter mange gode forsøk, slukte hun den like gjerne hel. Også SÅ blid og fornøyd etterpå! Samma om det er godt eller ei, ned i magen skal det!
Gjest Nuppdupp Skrevet 11. april 2012 #45 Skrevet 11. april 2012 (endret) så lenge jeg puttet noe i munnen, ville voffe smake. noen ganger måtte jeg smake på maten hennes før hun fikk den. ellers ville hun ikke ha. veldig skeptisk til alt jeg ikke hadde spist. en gang delte jeg opp kylling og la det ned i en skål uten å ta en bit selv av det. da så hun oppgitt på meg og gikk sin vei åh som jeg savner de oppgitte blikkene hennes eneste jeg ikke trengte å smake på, var tørfôret hennes. heldigvis det blikket hennes minnet meg om min far han ga meg alltid de blikkene når han mente det var tullete å ha den meningen Endret 11. april 2012 av Nuppdupp
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå