AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3121 Del Skrevet 21. januar 2015 Latkvinnesminke som tok meg fem minutter og legge på i dag, flytende eyeliner på øverste vipperot, mascara, og vinrødbrun lebestift, og så et lag med Diorskin Star Foundation. Ingen rouge, ingen skyggelegging eller contour, bare amputert pinup stil. Liker eyelineren og leppestiften passet veldig bra til huden din Anonymous poster hash: a9547...591 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3122 Del Skrevet 21. januar 2015 Synes lineren kom mer til sin rett med briller på jeg. Du har påført den så perfekt, og siden den er så klar, så fungerer det utrolig bra med brillene. Fantastisk fine briller og. Er du make up artist, Gjest? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2015 #3123 Del Skrevet 21. januar 2015 Synes lineren kom mer til sin rett med briller på jeg. Du har påført den så perfekt, og siden den er så klar, så fungerer det utrolig bra med brillene. Fantastisk fine briller og. Er du make up artist, Gjest? Anonymous poster hash: 803a3...0a0 Niks, jeg bare dafler rundt i de mørke kunster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 21. januar 2015 #3124 Del Skrevet 21. januar 2015 Niks, jeg bare dafler rundt i de mørke kunster. Har du blitt smalere i ansiktet? syns det ser slik ut Du kler virkelig briller! syns du er veldig flink til å få frem sminken selv bak glassene. Hvor har du lært alt du kan om sminke? prøv og feil, youtube? hvordan begynte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #3125 Del Skrevet 21. januar 2015 Hvorfor synes dere egentlig gjest sin makeup er veldig fint? Den er helt normal. Enten er dere veldig dårlig til å sminke dere eller så prøver dere å være snille.Anonymous poster hash: c7b0d...ef6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2015 #3126 Del Skrevet 22. januar 2015 Hvorfor synes dere egentlig gjest sin makeup er veldig fint? Den er helt normal. Enten er dere veldig dårlig til å sminke dere eller så prøver dere å være snille.Anonymous poster hash: c7b0d...ef6 Få se trynet ditt a. Anonymous poster hash: 803a3...0a0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2015 #3127 Del Skrevet 22. januar 2015 Hvorfor synes dere egentlig gjest sin makeup er veldig fint? Den er helt normal. Enten er dere veldig dårlig til å sminke dere eller så prøver dere å være snille.Anonymous poster hash: c7b0d...ef6 Men er det noe negativt å prøve å være snill da???? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. januar 2015 #3128 Del Skrevet 22. januar 2015 Har du blitt smalere i ansiktet? syns det ser slik ut Du kler virkelig briller! syns du er veldig flink til å få frem sminken selv bak glassene. Hvor har du lært alt du kan om sminke? prøv og feil, youtube? hvordan begynte du? Prøving og feiling på meg selv og en god venninne(som jeg sminker hver gang hun skal ut). Jeg fant også noen tutorials på nett på f.eks sotning og grunnlagslegging som jeg fulgte til punkt og prikke helt til jeg følte meg god nok til å begynne å eksperimentere selv. Alt startet da jeg utviklet roscacea, for da måtte jeg jo lære å dekke det opp og det satte meg på en sminkebasille. Før det brukte jeg kun lebestift og mascara. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #3129 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Lett brun sotning for smokey friday. Endret 29. januar 2015 av Tekola 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 23. januar 2015 #3130 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Lett brun sotning for smokey friday. Du er så flott! Endret 23. januar 2015 av Stueloff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #3131 Del Skrevet 23. januar 2015 Du er så flott! Takk likens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. januar 2015 #3132 Del Skrevet 23. januar 2015 Skulle ønske jeg gadd å lære meg mer om sminke, men jeg er så giddalaus. For det hadde vært fint med variasjon slik som du har, gjest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #3133 Del Skrevet 23. januar 2015 Skulle ønske jeg gadd å lære meg mer om sminke, men jeg er så giddalaus. For det hadde vært fint med variasjon slik som du har, gjest. Hvordan sminker du deg da? Bilder, please. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 23. januar 2015 #3134 Del Skrevet 23. januar 2015 Hvordan sminker du deg da? Bilder, please. Høhø, har ikke noen som viser direkte sminketryne, men har et fra hin dagen: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #3135 Del Skrevet 23. januar 2015 Høhø, har ikke noen som viser direkte sminketryne, men har et fra hin dagen: Synes du ser smashings ut, jeg ville likt og sett deg med vinrød lebestift jeg da. Liker den i fuksia også ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 23. januar 2015 #3136 Del Skrevet 23. januar 2015 Alt startet da jeg utviklet roscacea, for da måtte jeg jo lære å dekke det opp og det satte meg på en sminkebasille. Før det brukte jeg kun lebestift og mascara. Du har ikke noen tips på en god foundation for rosaceahud? Jeg pleier å bruke La Roche-Posay sin mineralfoundation for sensitiv hud, men den lyseste nyansen er akkurat for mørk for meg, så det blir seende litt skittent ut. Har skikkelig sensitiv hud, og får rødflammet hud og perioral dermatitt-utbrudd nesten med én gang jeg bruker feil foundation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #3137 Del Skrevet 23. januar 2015 Du har ikke noen tips på en god foundation for rosaceahud? Jeg pleier å bruke La Roche-Posay sin mineralfoundation for sensitiv hud, men den lyseste nyansen er akkurat for mørk for meg, så det blir seende litt skittent ut. Har skikkelig sensitiv hud, og får rødflammet hud og perioral dermatitt-utbrudd nesten med én gang jeg bruker feil foundation Vil anbefale deg å gå å få en prøve på Diorskin Star foundation, faktisk. Nyansen #010 er den lyseste, det er grunnlaget jeg har på latkvinnesminken på side 156. Ellers er jeg glade for Youthful Glow foundation fra Yves Rocher og de har adskillig lyse nyanse i både beigerosa og beige, men er usikker på om en person med så sensitiv hud som du bør prøve den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 23. januar 2015 #3138 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Dagen sminke:) er ikke så flink men øver! Endret 23. januar 2015 av goldenchanel 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2015 #3139 Del Skrevet 23. januar 2015 Dagen sminke:) er ikke så flink men øver! Digget leppene og brynene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
goldenchanel Skrevet 23. januar 2015 #3140 Del Skrevet 23. januar 2015 Digget leppene og brynene!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå