Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2014 #2441 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg har vært dødskjedelig med sminken i det siste, enten har jeg gått sånn som vi gjorde på nittitallet, nemlig i bruntoner eller jeg har som her vært voksen goth. Her er det en grå øyeskygge som jeg ikke husker navnet på, på øynene, huden er primet med primer fra Gosh, og lagt på foundation fra Max Factor (den nye på krukke) med en flattopp kost spedd litt ut med fuktighetskrem, lagt på litt etter litt i tre lag pga huden min ser jævlig ut den her vinteren, jeg har hatt store problemer med å balansere den og ville dermed ha full dekning. Deretter lysreflekterende pudder fra Chanel. Lebestiften er Fun fra Bedhead Cosmetics. Endret 24. januar 2014 av Gjest 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 24. januar 2014 #2442 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg har vært dødskjedelig med sminken i det siste, enten har jeg gått sånn som vi gjorde på nittitallet, nemlig i bruntoner eller jeg har som her vært voksen goth. Her er det en grå øyeskygge som jeg ikke husker navnet på, på øynene, huden er primet med primer fra Gosh, og lagt på foundation fra Max Factor (den nye på krukke) med en flattopp kost spedd litt ut med fuktighetskrem, lagt på litt etter litt i tre lag pga huden min ser jævlig ut den her vinteren, jeg har hatt store problemer med å balansere den og ville dermed ha full dekning. Deretter lysreflekterende pudder fra Chanel. Lebestiften er Fun fra Bedhead Cosmetics. Dekkar du augebryna dine, eller er dei naturleg ljose? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2014 #2443 Del Skrevet 24. januar 2014 Dekkar du augebryna dine, eller er dei naturleg ljose? Hadde glemt å tegne på dem farge her, så svaret blir ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 24. januar 2014 #2444 Del Skrevet 24. januar 2014 Det ble kjempefint! Øyenskyggen var veldig fint påført Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2014 #2445 Del Skrevet 25. januar 2014 Det ble kjempefint! Øyenskyggen var veldig fint påført Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2014 #2446 Del Skrevet 29. april 2014 Ingen flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2014 #2447 Del Skrevet 30. mai 2014 Denne minte meg om ei som har brukt å poste her Anonymous poster hash: 8b5a7...2d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. mai 2014 #2448 Del Skrevet 31. mai 2014 Denne minte meg om ei som har brukt å poste her Anonymous poster hash: 8b5a7...2d5 Ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 6. juni 2014 #2449 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Synes det er vanskelig å få frem sminken på bildene jeg tar men.. Sminker meg som regel sånn her for tiden *bilde fjernet* Endret 21. august 2014 av Enhjørning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uret Skrevet 6. juni 2014 #2450 Del Skrevet 6. juni 2014 Synes det er vanskelig å få frem sminken på bildene jeg tar men.. Sminker meg som regel sånn her for tiden Skjermbilde 2014-06-06 kl. 12.12.43.png Fint! Glødende og ikke alt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 6. juni 2014 #2451 Del Skrevet 6. juni 2014 Fint! Glødende og ikke alt for mye Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 7. juni 2014 #2452 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Legger ved før og etter bilder Glemte å fylle inn øyenbrynene, skitt au Edit: Skjønner ikke helt hvorfor bildene kom på siden. Dere får skakke på hodet Endret 7. juni 2014 av irrlys 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juni 2014 #2453 Del Skrevet 7. juni 2014 Legger ved før og etter bilder Glemte å fylle inn øyenbrynene, skitt au IMG_20140607_173729.jpg IMG_20140607_180349.jpg Edit: Skjønner ikke helt hvorfor bildene kom på siden. Dere får skakke på hodet Fine øyne! Liker at sminken ser naturlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 7. juni 2014 #2454 Del Skrevet 7. juni 2014 Fine øyne! Liker at sminken ser naturlig ut. Tusen takk! Ja, er veldig på et naturlig kick for tida, har vel modnet litt i sminkeveien, før så var det masse svart øyesminke, nå liker jeg det mer lett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 7. juni 2014 #2455 Del Skrevet 7. juni 2014 Tusen takk! Ja, er veldig på et naturlig kick for tida, har vel modnet litt i sminkeveien, før så var det masse svart øyesminke, nå liker jeg det mer lett Jeg var også veldig mørk i øyesminken før, men så roet jeg ned. Tror jeg har gått litt opp igjen nå da, men ikke fullt så ille som før. Naturlig er pent synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 7. juni 2014 #2456 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg var også veldig mørk i øyesminken før, men så roet jeg ned. Tror jeg har gått litt opp igjen nå da, men ikke fullt så ille som før. Naturlig er pent synes jeg! Alt til sin tid, tenker jeg. Noen ganger må man kjøre litt på, og noen ganger må man tone det litt ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enhjørning Skrevet 8. juni 2014 #2457 Del Skrevet 8. juni 2014 Legger ved før og etter bilder Glemte å fylle inn øyenbrynene, skitt au Edit: Skjønner ikke helt hvorfor bildene kom på siden. Dere får skakke på hodet Skikkelig pent! Og så fin du er uten sminke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. juni 2014 #2458 Del Skrevet 8. juni 2014 Skikkelig pent! Og så fin du er uten sminke! Nå synes jeg du var i overkant snill, haha Men tusen takk, du ser vakker ut selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2014 #2459 Del Skrevet 8. juni 2014 Både Enhjørning og Irrlys sminket seg så fint da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 8. juni 2014 #2460 Del Skrevet 8. juni 2014 Både Enhjørning og Irrlys sminket seg så fint da!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå