Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Jeg har vært dødskjedelig med sminken i det siste, enten har jeg gått sånn som vi gjorde på nittitallet, nemlig i bruntoner eller jeg har som her vært voksen goth. Her er det en grå øyeskygge som jeg ikke husker navnet på, på øynene, huden er primet med primer fra Gosh, og lagt på foundation fra Max Factor (den nye på krukke) med en flattopp kost spedd litt ut med fuktighetskrem, lagt på litt etter litt i tre lag pga huden min ser jævlig ut den her vinteren, jeg har hatt store problemer med å balansere den og ville dermed ha full dekning. Deretter lysreflekterende pudder fra Chanel. Lebestiften er Fun fra Bedhead Cosmetics.

post-11780-0-03494200-1390574749_thumb.j

Endret av Gjest
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tigress

Jeg har vært dødskjedelig med sminken i det siste, enten har jeg gått sånn som vi gjorde på nittitallet, nemlig i bruntoner eller jeg har som her vært voksen goth. Her er det en grå øyeskygge som jeg ikke husker navnet på, på øynene, huden er primet med primer fra Gosh, og lagt på foundation fra Max Factor (den nye på krukke) med en flattopp kost spedd litt ut med fuktighetskrem, lagt på litt etter litt i tre lag pga huden min ser jævlig ut den her vinteren, jeg har hatt store problemer med å balansere den og ville dermed ha full dekning. Deretter lysreflekterende pudder fra Chanel. Lebestiften er Fun fra Bedhead Cosmetics.

Dekkar du augebryna dine, eller er dei naturleg ljose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Denne minte meg om ei som har brukt å poste her :)

Anonymous poster hash: 8b5a7...2d5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Synes det er vanskelig å få frem sminken på bildene jeg tar men.. Sminker meg som regel sånn her for tiden :)

*bilde fjernet*

Endret av Enhjørning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved før og etter bilder :) Glemte å fylle inn øyenbrynene, skitt au :P

post-11672-0-66813800-1402172309_thumb.j

post-11672-0-68026600-1402172386_thumb.j

Edit: Skjønner ikke helt hvorfor bildene kom på siden. Dere får skakke på hodet :fnise:

Endret av irrlys
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine øyne! Liker at sminken ser naturlig ut. :)

Tusen takk! Ja, er veldig på et naturlig kick for tida, har vel modnet litt i sminkeveien, før så var det masse svart øyesminke, nå liker jeg det mer lett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Ja, er veldig på et naturlig kick for tida, har vel modnet litt i sminkeveien, før så var det masse svart øyesminke, nå liker jeg det mer lett :)

Jeg var også veldig mørk i øyesminken før, men så roet jeg ned. Tror jeg har gått litt opp igjen nå da, men ikke fullt så ille som før. :nigo: Naturlig er pent synes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også veldig mørk i øyesminken før, men så roet jeg ned. Tror jeg har gått litt opp igjen nå da, men ikke fullt så ille som før. :nigo: Naturlig er pent synes jeg!

Alt til sin tid, tenker jeg. Noen ganger må man kjøre litt på, og noen ganger må man tone det litt ned :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Enhjørning

Legger ved før og etter bilder :) Glemte å fylle inn øyenbrynene, skitt au :P

Edit: Skjønner ikke helt hvorfor bildene kom på siden. Dere får skakke på hodet :fnise:

Skikkelig pent! Og så fin du er uten sminke!:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig pent! Og så fin du er uten sminke! :)

Nå synes jeg du var i overkant snill, haha :fnise: Men tusen takk, du ser vakker ut selv :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...