Gå til innhold

Hvordan sminker du deg?

Gjest HunterLady

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå blir jeg helt paff. Tusen hjertelig takk, alle dere tre!

Kjempefin:) Ikke for å spore tråden helt av, men er du helt norsk? Du var så nydelig eksotisk med det mørke håret :blomst:

Anonymous poster hash: acf7a...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin:) Ikke for å spore tråden helt av, men er du helt norsk? Du var så nydelig eksotisk med det mørke håret :blomst:

Anonymous poster hash: acf7a...9b0

Tusen takk til deg og til alle dere andre! :) Dere er kjempe søte

Det skal sies at jeg er ikke norsk i det hele tatt! Men å høre at jeg er eksotisk var noe nytt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk til deg og til alle dere andre! :) Dere er kjempe søte

Det skal sies at jeg er ikke norsk i det hele tatt! Men å høre at jeg er eksotisk var noe nytt :fnise:

Du ligner en dame jeg kjenner som har pappa fra Portugal. Bare med litt mørkere øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, dere er så fine, alle sammen!:D Jeg er ikke noe god til å sminke meg, så har endt opp med å bare ignorere hele greia og går generelt helt usminket.. :S Men skal bli flinkere:P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Lenge siden noen har postet! Så jeg poster et bilde i anlending at jeg har kjøpt ny leppestift, men ikke Dior denne gangen!!! :) Chanel faktisk; Rouge Allure Velvet, farge nummer 34. Litt dårlig lys på bildet, men badet var den mest opplyste plassen i dag.. :)

Endret av missdior
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er livredd for å bli gjenkjent så lar det ikke stå så lenge..

Meg for noen år siden med min naturlige hårfarge.
Dette var den perioden hvor jeg brukte mest sminke!
*snipp*

Mye farging (DUST!) og ingen sminke senere.

*snipp*
Nå! Mørkt hår.

*snipp*

Jeg vil gjerne ha tips til hva jeg kler/ikke kler, og kanskje noen produktanbefalinger hvis noen kjenner seg igjen i hudtype, øyenfarge etc. Prøver å mekke sammen en julegaveliste hvor jeg ønsker meg ting jeg vanligvis ikke gidder å kjøpe. Slikt som kvalitetssminke.

Dis shit is scary. Be nice.

Endret av Intro
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden noen har postet! Så jeg poster et bilde i anlending at jeg har kjøpt ny leppestift, men ikke Dior denne gangen!!! :) Chanel faktisk; Rouge Allure Velvet, farge nummer 34. Litt dårlig lys på bildet, men badet var den mest opplyste plassen i dag.. :)

Likte at sminken var litt rocka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik er sminken min idag :)

Hva har du på? Ser veldig naturlig ut.

Anonymous poster hash: 13ac1...dd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest caramiacaramella

Hva har du på? Ser veldig naturlig ut.

Anonymous poster hash: 13ac1...dd5

Jeg har ikke på mye da jeg liker best å se naturlig ut til hverdags, dessuten føler jeg meg "skitten" i fjeset når jeg har lagt på masse sminke. Her har jeg litt pudderfoundation, blusher, litt bronzer, øyenskygge og maskara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burker somregel kanskje litt mer sminke enn gjennomsnittet. Bruker som regel dramatiske vipper hver dag + linser. (lilla linser her). Liker å fukusere på øyne

Også lilla linser + vipper

Drev å kjeda meg mens jeg bakte for noen dager siden. Nok en gang linser + vippe over og under.

Liker også å leke med sminke. Så her prøvde jeg meg ut som vampyr, tar gjerne å poserer for vennene mine om jeg får sminke meg opp for morro skyld.

Utenom sminke og linser i alle mulige farger bruker jeg endel løshår og parykker. Mitt egen hår går til haka, har bobhår så er ikke like morro å leke med som med langt.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

attachicon.gifIMG_20130922_1.jpg

Burker somregel kanskje litt mer sminke enn gjennomsnittet. Bruker som regel dramatiske vipper hver dag + linser. (lilla linser her). Liker å fukusere på øyne

attachicon.gifIMG_20130922_5.png

attachicon.gifIMG_20131116_2.jpg

Drev å kjeda meg mens jeg bakte for noen dager siden. Nok en gang linser + vippe over og under.

attachicon.gif9.jpg

Liker også å leke med sminke. Så her prøvde jeg meg ut som vampyr, tar gjerne å poserer for vennene mine om jeg får sminke meg opp for morro skyld.

Utenom sminke og linser i alle mulige farger bruker jeg endel løshår og parykker. Mitt egen hår går til haka, har bobhår så er ikke like morro å leke med som med langt.

Steinbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminken blir ikke vist som i virkeligheten på bilder syntes jeg. Noen har på maaasse brunkrem og ser plettfri ut på et bilde, mens i virkeligheten ser det ut som huden kveles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra sminket og veldig pen :)

Anonymous poster hash: fdafb...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er altså så flinke og fine! :) Liker at denne tråden faktisk klarer å forbli relativt positiv og hyggelig, det er det ikke mange andre tråder her inne som gjør...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...